Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
18 results
Search Results
Item Метод лексико-граматичних відео-проєктів як засіб активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови(Льотна академія Національного авіаційного університету, 2023) Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Плохута, Тетяна Миколаївна; Plokhuta, Tetiana MykolaivnaУ статті обґрунтувано методику та представлено практичний досвід використання методу лексико-граматичних відео-проєктів як засобу активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови, уточнено термін «метод лексико-граматичних відео проєктів», окреслено основні вимоги до його успішної реалізації. Автори визначають специфіку використання методу лексико-граматичних відео проєктів щодо активізації самостійності студентів на заняттях з англійської мови в особливих умовах навчання, воєнного стану зокрема. Наголошується на ефективності методу щодо удосконалення освітнього процесу в умовах цифровізації. Методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення інформації стосовно досліджуваної проблеми, педагогічне спостереження, аналіз та представлення практичного досвіду використання методу лексико граматичних відео-проєктів як засобу активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови в особливих умовах навчання.Item Особливості застосування технології «перевернутого класу» у вищій медичній освіті США(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2022) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaНа основі аналізу педагогічної та методичної літератури американських науковців досліджено сутність поняття «перевернутий клас»; визначено особливості застосування технології «перевернутого класу» у вищій медичній освіті США. На основі аналізу поняття обґрунтовано доцільність включення «перевернутих класів» до курикулумів медичних ЗВО України. Окреслено чотири основні етапи впровадження «перевернутого класу» в освітній процес медичного вишу: застосування зворотної структури організації навчання, створення можливостей для самостійної підготовки поза межами аудиторії, розроблення формативного та діагностичного оцінювання для визначення прогалин у навчанні, використання активних стратегій навчання. Виявлено, що успішність «перевернутого класу» залежить від багатьох чинників, а саме: ретельного підбору дидактичного матеріалу, створення цікавого відео контенту, зміни ролі викладача, який перетворюється з «носія знань» на фасилітатора для організації групової дискусії. Виявлено проблеми залучення студентів до вивчення матеріалів по підготовці до заняття. Наголошується, що для успішного «перевернутого класу» студенти потребують удосконалення таких навичок:1) критичне мислення, проблемне навчання і мислення вищого порядку; 2) участь студентів, залучення та мотивація; 3) здатність працювати в команді 4) максимізація персоналізованого, індивідуального та диференційованого навчання; 5) здатність функціонувати у студентоорієнтованому навчальному середовищі. Представлено рекомендації американських дослідників щодо організації успішного «перевернутого класу» для студентів-медиків. Досліджено доцільність застосовування «перевернутих онлайн-занять» з використанням різних платформ, сервісів або додатків для відео конференцій та розглянуто етапи проведення «перевернутого онлайн-заняття».Item Методи організації самостійної роботи студентів в закладах вищої медичної освіти США(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2022) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Гладченко, Оксана Робертівна; Hladchenko, Oksana RobertivnaНа підставі узагальнення педагогічних та методичних праць американських науковців визначено найбільш поширені методи організації самостійної роботи студентів медичних ЗВО США: «навчання-точно-в-строк», «звіт за хвилину», «обмін думками в парі», рольова гра, метод отримання клінічного досвіду «з рук», «робота тінню лікаря», кейси віртуальних пацієнтів. Виявлено, що застосування цих методів потребує ґрунтовної теоретичної і практичної самостійної роботи студентів, сприяє виявленню індивідуальних особливостей мислення, відстоюванню особистої та спільної точки зору, збагаченню, впорядкуванню і закріпленню матеріалу, спонукає думати нестандартно й розвивати самоконтроль. Проаналізовано сутнісні характеристики методу «навчання-точнов-строк», схарактеризовано типологію вправ для застосування методу в медичній освіті та основні його компоненти. Розглянуто переваги рольової гри для формування навичок організації самостійної роботи студентівмедиків; обґрунтовано доцільність та високу ефективність використання рольових ігор при вивченні дисциплін професійного спрямування. Окреслено переваги методу кейсів віртуальних пацієнтів: 1) створення середовища, сприятливого для самостійної роботи та персоналізованого навчання; 2) заміна пасивного навчання активним; 3) сприяння формуванню принципів навчання упродовж життя шляхом демонстрації та закріплення навичок організації самостійної роботи; 4) зміщення функцій організатора СРС від викладача до студента; 5) у процесі отримання все більшої кількості знань та досвіду, студентам надається більше можливостей самостійно керувати їх навчанням тощо. Аудиторну самостійну роботу під керівництвом викладача представлено застосуванням таких методів організації самостійної роботи як «звіт за хвилину» та «обмін-думками-в-парі». У статті обґрунтовано можливості творчого використання елементів позитивного американського досвіду щодо організації самостійної роботи студентів медичних ЗВО України.Item Рольова гра як засіб досягнення професійної іншомовної компетенції студентів медичних спеціальностей(Сумський державний університет, 2023) Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaОсновною метою навчання іноземних мов у вищій медичній освіті є формування та розвиток комунікативної культури студентів, навчання практичному володінню іноземною мовою та формування іншомовної компетенції майбутніх медиків. Володіння іноземною мовою є обов'язковою складовою професійної підготовки майбутнього фахівця медичної галузі. Пріоритетне значення при вивченні іноземної мови у виші надається таким методам організації освітнього процесу, які дають змогу враховувати індивідуальні особливості студентів, стимулюють їхню пізнавальну активність, забезпечують розвиток творчого нестандартного мислення тощо. Створення нових можливостей для підвищення мотивації навчання та професійної іншомовної компетенції студентів медичних спеціальностей, можливе, на нашу думку, за рахунок вивчення особливостей та практичного досвіду впровадження методу «рольова гра» (Role Play), яка активно застосовується у процесі викладання іноземних мов у медичному виші. Метою нашої роботи є аналіз особливостей застосування рольової гри як засобу досягнення професійної іншомовної компетенції студентів медичних спеціальностей.Item Epidemiological features of leukemia in children(Sumy State University, 2020) Yalyzhko, M.; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaThe problem of childhood leukemia is being discussed in the papers of the researchers from all parts of the world. This pathology is almost 1/3 of all malignancies in children and ranks first among the diseases of blood. The most common type of acute leukemia in children is acute lymphoblastic leukemia accounting for 80% of all the cases. The incidence of leukemia ranges from 3.2 to 4.4 per 100 thousand children under the age of 15 years. Peak incidence occurs at age of 2-5 years. 50% of childhood cancer deaths occur because of leukemia. Nowadays an extensive research work is being carried on to find out the epidemiology of leukemia for resolving funding measures for further implementation of the provision of highly specialized health care for children with cancer and hematoonkological diseases. The purpose of the study is to analyze the epidemiology of child leukemia population of Ukraine and Sumy region in 2010-2016.Item The role of latin in medicine(Sumy State University, 2020) Krasiuk, A.V.; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaSince ancient times, the Latin language has always been considered the language of educated people. It was used in all parts of the world. With time, this language began to "die" because English started supplanting it. Nowadays Latin is a dead language, but thanks to this fact Latin is used in scientific terminology. It is also considered to be the international language of all physicians in the world.Item The origins of using "RX" for prescriptions(Sumy State University, 2015) Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaHistorically, prescriptions were written in Latin and are still written that way now though there are no global standard for them and every country has its own regulations. No one speaks this language now considering it to be "dead" and yet many physicians insist on writing prescriptions in Latin. The word "prescription" comes from the Latin word "praesriptum". Prefix "prae" means "before" and root "script" has the meaning "writing or written". Latin is a universal language so may be used as means of international communication. A prescription properly written in Latin may be interpreted by a trained pharmacist in any country regardless of the nationality of the prescriber. But for the average person, who has no medical background, the prescription abbreviations need to be explained.Item О некоторых трудностях в обучении латинскому языку иностранных студентов(Издательство СумГУ, 2012) Ільїна, Галина Самуіловна; Ильина, Галина Самуиловна; Ilina, Halyna Samuilovna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaItem Інноваційний підхід до питань здорового способу життя у навчальному процесі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2009) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Горобченко, Неля Георгіївна; Горобченко, Неля Георгиевна; Horobchenko, Nelia Heorhiivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Охтема, Світлана Іванівна; Охтема, Светлана Ивановна; Okhtema, Svitlana IvanivnaItem Формування професійного інтересу у іноземних студентів при вивченні розділу «Фармацевтична термінологія»(Івано-Франківський національний медичний університет, 2010) Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Ільїна, Галина Самуіловна; Ильина, Галина Самуиловна; Ilina, Halyna SamuilovnaПрацюючи з іноземними студентами (у нашому інституті переважно навчаються студенти з Іраку і Нігерії), ми розуміємо, що стандарти середньої освіти в цих країнах не збігаються з українськими, але ми навчаємо їх за тими ж навчальними планами, що і випускників українських шкіл і повинні забезпечити іноземним студентам якісну вищу освіту. Тому, організовуючи навчальний процес з латинської мови, намагаємося викликати і підтримати інтерес студентів до досліджуваних розділів і тем дисципліни. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26706