Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 72
  • Item
    Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду
    (Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л.
    Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.
  • Item
    «Макгаффіни» у сучасній рекламі
    (Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У сучасному інформаційному світі одним із головних завдань авторів аудіовізуального контенту є привернення уваги аудиторії. Це характерно як для сфери мистецтва, зокрема кінематографу, так і для аудіовізуальних продуктів у галузі реклами. В цьому контексті важливим є вміння створити цікавий сюжет, розповісти захоплюючу історію, тож «творці фільмів приділяють все більше уваги мистецтву оповідання, оскільки аудиторія виявляє велику цікавість до розвитку сюжету» [4, с. 197]. Одним із засобів привернення уваги у аудіовізуальних творах є «макгаффін» (ключова деталь сюжету), і серед дослідників цієї теми варто відзначити таких вчених, як А. Арозамена, Л. Курштадт, З. Лю, Дж. Цзянг та ін. Метою роботи є визначення можливостей застосування «макгаффінів» у рекламі, а завданнями – з’ясування особливостей поняття «макгаффін» як ключової деталі сюжету твору та використання рекламованого товару в якості «макгаффіну».
  • Item
    Рекламний текст у міському середовищі
    (European Scientific Platform, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В результаті роботи визначено особливості рекламного тексту у міському середовищі та з’ясовано основні вимоги для створення ефективних рекламних текстів, які розміщуються на рекламоносіях на вулицях сучасних міст.
  • Item
    Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В статті визначено особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах, що дозволило детально розглянути структуру текстів реклами та вплив на неї змін у сучасному медіа-середовищі. Серед найважливіших особливостей відзначено використання першої фрази рекламного тексту як засобу привернення уваги, неформальний стиль текстів реклами у соціальних мережах, використання цифр у заголовках.
  • Item
    Інтерв’ю як інструмент PR-комунікацій
    (La Fedelta, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У роботі визначено особливості інтерв’ю як інструменту PR-комунікацій, з’ясовано найважливіші характеристики сучасного PR-інтерв’ю.
  • Item
    Рекламний флаєр як сучасна поліграфічна продукція
    (European Scientific Platform, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В роботі визначено особливості рекламного флаєра як сучасної поліграфічної продукції. Класифіковано рекламні флаєри за їх найважливішими характеристиками.
  • Item
    Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті
    (Baltija Publishing, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У роботі визначено засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR на прикладі освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» у Сумському державному університеті.
  • Item
    Особливості інформаційного простору у період пандемії COVID-19
    (Сумський державний університет, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Роботу присвячено визначенню особливостей інформаційного простору у період пандемії COVID-19. Результатом є удосконалення фахової оцінки комунікацій у сфері спеціалізованого медичного інформування та безпеки особистості.
  • Item
    Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19
    (European Scientific Platform, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В роботі визначено особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 та можливості їх використання у медичному інформуванні цільової аудиторії.
  • Item
    Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів"
    (Сумський державний університет, 2020) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Статтю присвячено з'ясуванню зв'язку між візуальними складовими протобрендингу у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" та візуальними комунікаціями сучасних брендів. Подано результати визначення основних візуальних символів-ідентифікаторів у контексті протобрендингу.