Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
76 results
Search Results
Item Освітня програма у межах спеціальності 061 Журналістика: сучасні виклики та проблеми(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ роботі з’ясовано особливості організації навчального процесу за спеціальністю 061 Журналістика на освітніх програмах, назви яких не співпадають із назвою спеціальності.Item Організація самостійної роботи студентів із використанням Microsoft Teams(ГО «Міжнародний центр наукових досліджень», ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ роботі визначено особливості використання у процесі організації самостійної роботи студентів платформи Microsoft Teams як засобу, здатного технічно об’єднати усі види навчальних матеріалів для студентів.Item Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті визначено особливості кросмедійності та конвергенції в сучасних мас-медіа у соціально-психологічному аспекті, що дозволило трактувати кросмедійність як засіб додаткового привернення уваги до контенту конвергентних мас-медіа. Серед найважливіших особливостей відзначено зміни у аудиторії мас-медіа, яка бере участь у кросмедійному медіаспоживанні, але при цьому може свідомо обмежувати отримання інформації з певних медіа-каналів. В результаті дослідження визначено об’єктивні та суб’єктивні причини обмежень медіаспоживання, які можливі у двох основних варіантах: «зверху», коли влада з певних причин обмежує або взагалі закриває доступ аудиторії до визначеного переліку ЗМІ або нових медіа, та варіант обмеження «знизу», коли аудиторія свідомо обмежує свій доступ до певних ЗМІ або медіа-каналів і, відповідно, медіаспоживання інформації з них. З’ясовано, що сучасна аудиторія бере участь в кросмедійному медіаспоживанні та одночасно отримує інформацію з кількох медіа-каналів, що обумовлює процес трансформації редакцій ЗМІ, адже кросмедійний контент забезпечує додаткове привернення уваги до актуальної тематики, тож важливим чинником ефективної роботи редакції сучасного ЗМІ стає її кросмедійність. Уточнено, що соціально-психологічні особливості сучасних змін у медіаспоживанні полягають у збільшенні ролі соціальних мереж як каналу комунікацій та зменшенні кількість людей, які звикли отримувати інформацію з традиційних друкованих або електронних ЗМІ. Особливу увагу приділено визначенню соціально-психологічних характеристик аудиторії сучасних мас-медіа та ролі соціальних мереж у розповсюдженні кросмедійного медіа-контенту, що створюється редакціями конвергентних ЗМІ. Відзначено, що однією з соціально-психологічних характеристик споживання інформації у сучасних соціальних мережах є низький рівень верифікованості медіа-контенту, що може призводити до трансляції недостовірної інформації, фейків тощо.Item Marketing Communications in Election Campaigns(IAEME Publication, 2020) Ткаченко, Олена Григорівна; Tkachenko, Olena Hryhorivna; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Дудченко, Людмила Миколаївна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaThe article discusses the peculiarities of building political communications based on the material of official Twitter accounts of Petro Poroshenko and Volodymyr Zelensky as candidates for the President of Ukraine from 31.03 to 21.04.2019. Today's politicians are actively leveraging the positive experience of using Internet technologies to influence target audiences and building political communication with potential voters. Therefore, political communications including posts on candidates' official pages between the first and second rounds of presidential elections were chosen for the analysis. Based on the content analysis of text messages in the following aspects: frequency of posting, thematic integrity and completeness of the content, use of keywords, the participation in debates, vision of Ukraine's geopolitical strategy, and V. Zelensky's inaugural speech, the authors concluded that V. Zelensky's account was inferior to P. Poroshenko's account by the number of subscribers (readers) – 34 thousand vs 1.21 million; messages (43 vs 270); meaningful keywords. Significant differences were observed in the thematic content filling. V. Zelensky used completely different instruments considering the mood of the citizens of Ukraine, their attitude to the previous government. He played on the heartstrings of Ukrainians. His phenomenon is similar to the phenomenon in the interpretation of I. Kant, it is based primarily on feelings.Item Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду(Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л.Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.Item «Макгаффіни» у сучасній рекламі(Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ сучасному інформаційному світі одним із головних завдань авторів аудіовізуального контенту є привернення уваги аудиторії. Це характерно як для сфери мистецтва, зокрема кінематографу, так і для аудіовізуальних продуктів у галузі реклами. В цьому контексті важливим є вміння створити цікавий сюжет, розповісти захоплюючу історію, тож «творці фільмів приділяють все більше уваги мистецтву оповідання, оскільки аудиторія виявляє велику цікавість до розвитку сюжету» [4, с. 197]. Одним із засобів привернення уваги у аудіовізуальних творах є «макгаффін» (ключова деталь сюжету), і серед дослідників цієї теми варто відзначити таких вчених, як А. Арозамена, Л. Курштадт, З. Лю, Дж. Цзянг та ін. Метою роботи є визначення можливостей застосування «макгаффінів» у рекламі, а завданнями – з’ясування особливостей поняття «макгаффін» як ключової деталі сюжету твору та використання рекламованого товару в якості «макгаффіну».Item Рекламний текст у міському середовищі(European Scientific Platform, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ результаті роботи визначено особливості рекламного тексту у міському середовищі та з’ясовано основні вимоги для створення ефективних рекламних текстів, які розміщуються на рекламоносіях на вулицях сучасних міст.Item Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ статті визначено особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах, що дозволило детально розглянути структуру текстів реклами та вплив на неї змін у сучасному медіа-середовищі. Серед найважливіших особливостей відзначено використання першої фрази рекламного тексту як засобу привернення уваги, неформальний стиль текстів реклами у соціальних мережах, використання цифр у заголовках.Item Інтерв’ю як інструмент PR-комунікацій(La Fedelta, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ роботі визначено особливості інтерв’ю як інструменту PR-комунікацій, з’ясовано найважливіші характеристики сучасного PR-інтерв’ю.Item Рекламний флаєр як сучасна поліграфічна продукція(European Scientific Platform, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ роботі визначено особливості рекламного флаєра як сучасної поліграфічної продукції. Класифіковано рекламні флаєри за їх найважливішими характеристиками.