Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Designing sel activities for teaching analytical reading: focus on self-awareness
    (Sumy State University, 2024) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Kozlova, V.V.
    Incorporating Social and Emotional Learning (SEL) into educational frameworks has gained significant attention in Ukraine for its role in holistic development of pre-service English language (EL) teachers and fostering their resilience. All Ukrainian educators need to change and adapt themselves to the present wartime conditions. The abstract explores the integration of SEL activities specifically designed to enhance analytical reading skills, with a particular emphasis on fostering self-awareness. By combining these two educational priorities, we aim to create a synergistic approach that not only improves reading comprehension and critical thinking but also nurtures students' ability to understand and regulate their emotions.
  • Item
    Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою
    (Сумський державний університет, 2024) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Донік, І.
    Актуальність дослідження. Вивчення англійської мови є багатогранним та захоплюючим процесом, що відкриває для учнів розуміння особливостей культури та способу мислення іншої національності. Окрім методів та стратегій навчання англійської мови (АМ), які використовує вчитель АМ, зокрема під час навчання аналітичного читання, існує широкий спектр психологічних чинників, які впливають на досягнення бажаних результатів у вивченні АМ. Відповідно, ефективність навчання залежить від своєчасного врахування вчителем багатьох психологічних факторів, таких як мислення, пам'ять, сприймання, увага, мотивація. Психологи називають мотивацію «запускним механізмом» будь-якої людської діяльності [3, с. 65]. Серед основних видів мотивації вивчення іноземної мови виділяються зовнішня та внутрішня. Перша знаходиться під впливом потреб суспільства, а друга зумовлена характером самої діяльності. Також слід пам’ятати, що мотивація може бути як негативною, так і позитивною [3, с. 66]. Для створення позитивної мотивації варто враховувати сучасні тенденції в методиці навчання АМ, які спрямовані на формування та розвиток в учнів умінь соціально-емоційного навчання (СЕН) та підтримку їх ментального здоров'я та благополуччя. Мета роботи полягає в аналізі впливу психологічних аспектів та стратегій формування соціально-емоційних умінь учнів на процес оволодіння іноземною мовою (ІМ), зокрема під час навчання аналітичного читання учнів старших класів ЗЗСО.