Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Трансмедійний медіанаратив у сучасному англійськомовному медіадискурсі: когнітивно-комунікативний вимір
    (Сумський державний університет, 2025) Куліш, Владислава Сергіївна; Kulish, Vladyslava Serhiivna
    Сучасний медіапростір характеризується розмитістю жанрових, тематичних і платформенних меж, що зумовлює появу нових форм наративної організації медіатекстів. Одним із таких феноменів є трансмедійний медіанаратив – когнітивно-комунікативна конструкція, що реалізується через інтеграцію різноманітних медіаплатформ і сприймається як єдине історієстворювальне середовище.
  • Item
    Психологічні основи вичення іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2019) Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna; Громенко, Т.
    Актуальність поданої роботи полягає у необхідності спрямованого розгляду психологічних основ вивчення іноземних мов та виокремлення критеріїв підбору психологічних методів для навчання. Мета роботи – розкрити теоретичні положення, що відображають сучасне розуміння суті психології в освіті; з’ясувати особливості методики навчання дітей іноземної мови з урахуванням їх вікових та психологічних особливостей. Для досягнення окресленої мети, нами були виокремленні основні завдання: визначити особливості навчання іноземних мов на різних етапах; встановити психофізіологічні вікові особливості дітей; проаналізувати психологічні засади навчання іноземних мов; розглянути ефективні методики, що допомагають з’ясувати психологічні аспекти навчання лексики, аудіюванню, читанню та мовленнєвої діяльності.
  • Item
    Семантична дистанція як засіб аналізу лексичних номінацій (на прикладі GOOD, EVIL, SILENCE)
    (Lublin Science and Technology Park S.A., 2017) Овсянко, Олена Леонідівна; Овсянко, Елена Леонидовна; Ovsianko, Olena Leonidivna; Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna
    Полярні ідеї, образи, явища, на зразок Життя – Смерть, Любов – Ненависть, Дружба – Ворожнеча, Мовчання - Говоріння, Добро − Зло є базовими одиницями гетерогенних дискурсів.
  • Item
    Модус поэтического молчания
    (London: IASHE, 2016) Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna; Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna
    У статті розглядається мовчання як силенціальний компонент комунікації, який позначається в художньому дискурсі вербальними та невербальними маркерами. Персонажі у своїй мовленнєвій поведінці використовують силенціальні компоненти у першофункціїї. Мовчання позначається як homo silence. Мовчання природи моє персоніфікований та метафоричний характер, образне уподібнення. Мовчання називається nature silence. Комунікативне мовчання (homo silence) є первинним по відношенню до nature silence, яке позначено в англомовному художньому дискурсі нараторською лінгвокреативністю та персоніфікацією.
  • Item
    Екстеорізація поетичних образів тиші в англомовній поезії: контрастивні аспекти
    (Сумський державний університет, 2015) Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna
    Образ як форма мислення та засіб пізнання складається задовго до появи художнього образу, становлення якого пов‘язане з розвитком художньої свідомості (Г. Д. Гачев, С. Н. Бройтман, О. С. Киченко, А. А. Пелипенко, І. Г. Яковенко). Образне мислення, зумовлено здатністю людини співвідносити предмети та явища навколишньої дійсності, являти один предмет крізь призму іншого (Дж. А. Миллер, Н. Д. Арутюнова, В. Н. Вовк, М. Л. Гаспаров, Lakoff, Johnson), розвивається у тісній взаємодії з еволюцією художньої свідомості і поетичного мислення.
  • Item
    Іншомовна компетенція як невід'ємна складова професійної підготовки майбутнього митця
    (Сумський державний університет, 2013) Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna; Грішина, Я.М.
    Процес модернізації системи української освіти в умовах інтенсивного розвитку соціально-економічних відношень в суспільстві передбачає актуалізацію проблем підвищення якості вищої освіти, що передбачає не тільки об'єм знань за фахом, але й здатність майбутніх випускників до їх творчого застосування у реалізації завдань фахового спрямування, спроможність здійснювати іншомовне спілкування з фахівцями з інших країн, а також виконувати професійну діяльність в умовах іншомовного середовища. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30706
  • Item
    Молодіжний сленг у соціолінгвістичному аспекті (на матеріалі сучасної англійської мови)
    (Сумський державний університет, 2013) Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna; Беньямін, Т.А.
    Сленг – це не шкідливе утворення мови, яке вульгаризує усну мову, а органічна та в деякій мірі необхідна частина цієї системи. Сленг розвивається, змінюється дуже швидко. Його використовують у різних сферах суспільного життя. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30628
  • Item
    Поетичні образи мовчання у художньому дискурсі
    (Видавництво СумДУ, 2010) Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna
    У даній роботі розглядаються поетичні образи мовчання у художньому дискурсі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17791
  • Item
    Авторське коментування пейзажних образів (на матеріалі поетичного дискурсу корелюючих мов)
    (Видавництво Кіровоградського державного педагогічного університету ім.В.Винниченка, 2011) Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna; Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna
    У статті йдеться про авторське коментування пейзажних образів у поетичному дискурсі (об`єкт дослідження), фокусується увага не у мові оригіналу, а перекладу (предмет дослідження), по відношенню як до людського мовчання так і середовища у мові трансляторі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4789