Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
Search Results
Item Indigenous Languages Of Nigeria: Current State And Problems Of Conservation(Sumy State University, 2021) Угва, Чімаобі Прінс; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaThe problem of preserving indigenous languages – the languages of the country's indigenous peoples – is an urgent problem of modern mankind. About half of the languages existing today (about 6,000) are threatened with extinction. According to UNESCO, one language dies every week in the world, 50 years later, such a developed language as Igbo, which is spoken by tens of millions of people, may disappear.Item О лингвистических особенностях учебного юридического текста(Сумский государственный университет, 2021) Мусурманкулау, А.; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaОбъектом исследования стали языковые и структурные особенности юридических текстов, с которыми мы, иностранные студенты СумГУ, получающие профессию юриста, работаем на занятиях, к которым аппелируют преподаватели специальных дисциплин. Целью исследования мы полагаем анализ лингвистических признаков юридических текстов, выяснение особенностей усвоения таких текстов иностранными студентами.Item Формування українознавчої компетенції іноземних студентів засобами УМІ(Сумський державний університет, 2021) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Салма, МустафаАктуальність теми дослідження полягає у необхідності створення, удосконалення та впровадження навчально-методичного забезпечення для формування лінгвокраїнознавчої компетенції іноземних студентів, які навчаються в Україні, в нових освітніх умовах, при домінуванні віддалених форматів навчання. Метою розвідки є з’ясування методичних можливостей, засобів та ресурсів нового навчально-методичного посібника з української мови як іноземної, створеного на матеріалі історії України. Цим обумовлені завдання дослідження: стисло описати та проаналізувати методичні можливості та особливості посібника, обґрунтувати доцільність його використання у навчальному процесі для формування українознавчої компетенції студентів-інокомунікантів.