Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
5 results
Search Results
Item Digital archiving of monuments as an effective tool of country’s cultural heritage preservation(Turkey, Konya, 2023) Миленкова, Римма Володимирівна; Mylenkova, Rymma Volodymyrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaЦі тези присвячений темі цифрового архівування пам'яток в Україні в рамках проекту "Цифрове архівування пам'яток як об'єктів публічної меморіалізації для збереження культурної спадщини України". . Збереження культурної спадщини сприяє відновленню національної пам'яті українського народу та викоріненню російських наративів. Цифрове архівування дозволяє зберігати пам'ятки, що піддаються руйнуванню з часом або пошкодженню внаслідок військових дій в Україні, виконуючи таким чином рятівну місію.Item Design Activity of Managers of the Socio-Cultural Sphere: Organization of a Virtual Art Exhibition(Kyiv National University of Culture and Arts, 2023) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Туляков, Олег Олегович; Tuliakov, Oleh Olehovych; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Zhylenko, E.Художня виставкова діяльність у віртуальному інформаційному середовищі адаптувала свої традиційні послуги до нових умов суспільного розвитку. Це пов'язано з тим, що потреба людей у споживанні мистецького продукту стає все більш актуальною, адже єднання українського народу через культуру є рушійною силою, яка демонструє унікальність наших традицій та піднімає патріотичний дух через культуру. Крім того, підготовка менеджерів соціокультурної діяльності передбачає навчання студентів навичкам дизайн-діяльності з організації віртуальної художньої виставки. Мета і методи дослідження: висвітлити особливості проектної діяльності з організації віртуальної художньої виставки, визначити та обґрунтувати основні етапи її реалізації. Методами дослідження є аналіз культурологічної, мистецтвознавчої, філософської літератури, теоретичне узагальнення та синтез. Додатково використано методи "дерева проблем" та "дерева цілей". Результати. Результати проведеного дослідження дозволяють визначити важливість практичного застосування проектної діяльності у професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. Висновки. Окреслено стратегію організації віртуальної художньої виставки. Встановлено, що стратегічне планування складається з декількох взаємопов'язаних етапів: постановка цілей, визначення стратегій і заходів, передбачення послідовності дій, організація виконання запланованих завдань, облік, контроль і аналіз.Item Peculiarities of intercultural communication: value-cognitive basics(The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Zhylenko, O.Дана робота присвячена вивченню особливостей міжкультурної комунікації в умовах таких світових тенденцій як глобалізація та міграція, а також у пізнавальній та трудовій діяльності людей. Ґрунтовно проаналізовано сутність поняття комунікації, її види та підходи до неї ґрунтовно проаналізовано сутність поняття комунікації, її види та підходи до неї. Приділено увагу особливостям міжкультурної міжкультурної взаємодії між представниками різних етнічних соціумів, а також розгляду соціокультурних моделей поведінки соціокультурних моделей поведінки представників іншомовних етнічних груп. етнічних груп. Виділено різні комунікативні рівні, що репрезентують контекст спілкування між носіями різних культур, проаналізовано різні комунікативні рівні, що репрезентують контекст спілкування.Item Каталогізація та диджитальна архівація як засоби збереження історико-культурної спадщини України в епоху цифровізації(Дрогобицький державний педагогiчний унiверситет iменi Iвана Франка, 2023) Зякун, Алла Іванівна; Ziakun, Alla Ivanivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Молгамова, Лілія Олексіївна; Molhamova, Liliia OleksiivnaУ статті охарактеризовано каталогізацію та діджитальну архівацію як важливий інструмент фіксації та збереження історико-культурної спадщини в епоху сучасної цифровізації. Розглянуто каталогізацію та її еле менти, основна увага приділяється етапам каталогізації, таким як ідентифікація, опис, класифікація та індек сація, які грають ключову роль у забезпеченні структурованості та доступності інформації про історико-куль турні пам’ятки. Проаналізовано міжнародні та національні стандарти каталогізації, які визначають загальні правила та норми для опису та організації інформації про історико-культурні об’єкти. Ці стандарти допома гають забезпечити єдність та узгодженість даних між різними культурними установами та організаціями. Визначено важливість ідентифікаційної картки об’єкта як засобу реєстрації інформації про історико-культур ні пам’ятники. Картка включає опис-характеристику об’єкта, і може бути використана для наукового пред метного розгляду у питаннях відновлення контексту та значення історико-культурної спадщини у формуванні сучасних наративів національної пам’яті. Автори пропонують розглядати діджитальну архівацію пам’ятників як особливий вид соціальної пам’яті, презентуючи її переваги. У заключній частині наводиться алгоритм дослі дження пам’ятника, який включає кроки та методи дослідження історико-культурних об’єктів. Цей алгоритм допомагає систематизувати та аналізувати зібрану інформацію, що сприяє більш глибокому розумінню та оцін ці цінності історико-культурної спадщини України. Усі ці аспекти статті спрямовані на висвітлення важли вості каталогізації та діджитальної архівації як ключових елементів у збереженні та популяризації істори ко-культурної спадщини України в умовах цифрової епохи. Проведене наукове дослідження виконано в рамках виконання наукового проекту НФДУ 2022.01/0073 «Діджитальна архівація пам’ятників як об’єктів публічної меморіалізації задля збереження культурної спадщини України»Item Exployting TikTok in teaching English: SWOT analysis of application(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia OleksandrivnaДодатки соціальних мереж зараз стають все більш популярними в освітньому процесі. Ця стаття має на меті дослідити потенціал використання нового додатка для соціальних мереж TikTok у викладанні англійської мови в Сумському державному університеті. TikTok — це і навчальна платформа, і соціальна мережа. Цей метод активного навчання має різні унікальні особливості, які приваблюють студентів. Успіх TikTok значною мірою пояснюється інтерактивним та надзвичайно привабливим характером аудіовізуального контенту, який домінує на його платформі. Метою цієї роботи є дослідження доцільності використання платформи TikTok у процесі вивчення англійської мови. Для цього авторами було використано SWOT-аналіз із оцінкою сильних сторін, слабких сторін, можливостей, загроз використання TikTok у навчальному процесі. У цій роботі розглянуто переваги інтеграції TikTok в навчальний процес у класі та поза ним. Дослідження показують, що це ефективний інструмент як для студентів, так і для вчителів. В статті представлені різні способи впровадження TikTok під час навчання англійської мови, оскільки все більше і більше викладачів англійської мови використовують платформи соціальних мереж.