Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
5 results
Search Results
Item Оптимізація процесу опанування іноземною мовою як засобом міжкультурної комунікації(Сумський державний університет, 2019) Початко, Тетяна Володимирівна; Початко, Татьяна Владимировна; Pochatko, Tetiana VolodymyrivnaВивчення іноземної мови є невід’ємною складовою освітнього процесу вищого навчального закладу, тому навчальна діяльність вимагає постійного удосконалення форм і методик викладання. Актуальність нашого дослідження полягає в тому, що пошук шляхів інтенсифікації навчання студентів іноземній мові досі залишається однією з найважливіших проблем сучасної методики. Метою нашої розвідки є визначити способи та шляхи оптимізації процесу опанування іноземною мовою як засобом міжкультурної комунікації. Виходячи з цього маємо виконати такі завдання: 1) проаналізувати діяльність викладача з позицій використання оптимальних методик для вивчення студентами іноземної мови; 2) визначити засоби активізації навчальної та мовленнєвої діяльності студентів; 3) проаналізувати творчі види роботи з навчальним матеріалом як чинники посилення мотивації студента.Item Eмпірична подоба дійсності та комп’ютерної реальності (комп’ютерне відмежовування від «мирського» життя)(Видавництво УАБС НБУ, 2012) Початко, Сергій Васильович; Початко, Сергей Васильевич; Pochatko, Serhii Vasylovych; Початко, Тетяна Володимирівна; Початко, Татьяна Владимировна; Pochatko, Tetiana VolodymyrivnaItem Основні принципи викладання англійської мови для професійного спілкування з погляду загальноєвропейських рекомендацій(Видавництво СумДУ, 2006) Початко, Тетяна Володимирівна; Початко, Татьяна Владимировна; Pochatko, Tetiana VolodymyrivnaItem Психолого-педагогічні зміни в навчальному процесі за кредитно-модульної системи(Видавництво СумДУ, 2010) Початко, Тетяна Володимирівна; Початко, Татьяна Владимировна; Pochatko, Tetiana VolodymyrivnaItem Психолого-педагогічні особливості змін у навчально-виховній роботі в контексті Болонського процесу(Видавництво Республіканського ВНЗ "Кримський гуманітарний факультет", 2009) Сахно, Парасковія Іванівна; Початко, Тетяна Володимирівна; Початко, Татьяна Владимировна; Pochatko, Tetiana Volodymyrivna; Светлов, Андрей Евгениевич; Sakhno, Paraskoviia Ivanivna; Сахно, Прасковья Ивановна; Свєтлов, Андрій Євгенович; Svietlov, Andrii YevhenovychУ статті проаналізовано процеси адаптації системи вищої освіти України до стандартів європейського освітянського простору. Надасться огляд психолого-педагогічних особливостей змін у навчальному процесі у зв`язку з впровадженням кредитно-модульної системи. Представлено практичні доробки щодо можливостей реалізації положень Болонської конвенції. // Русск. версия: В статье проанализировано процессы адаптации системы высшего образования Украины к стандартам европейского образовательного пространства. Предоставлен обзор психолого-педагогических особенностей изменений в учебном процессе в связи с внедрением кредитно-модульной системы. Представлено практические разработки возможностей реализации положений Болонской конвенции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2680