Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
3 results
Search Results
Item Обучение студентов-иностранцев развитию связной речи на этапе довузовской подготовки(Сумский государственный университет, 2016) Шевцова, Аліна Владленівна; Шевцова, Алина Владленовна; Shevtsova, Alina Vladlenivna; Мпенду, РехемаГлавной целью обучения студентов-иностранцев на этапе довузовской подготовки является формирование речевой компетенции, дающей иностранным гражданам обучаться в дальнейшем по выбранной специальности. Для этого студенты-иностранцы должны в достаточной мере овладеть устной и письменной речью.Item Формирование социокультурной компетенции студентов-иностранцев при обучении русскому языку(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2014) Коньок, Ольга Петрівна; Конек, Ольга Петровна; Konok, Olha Petrivna; Шевцова, Аліна Владленівна; Шевцова, Алина Владленовна; Shevtsova, Alina VladlenivnaУ статті аналізуються основні напрями дослідження у сфері формування соціокультурної компетентності учнів, визначається обсяг і зміст поняття «соціокультурна компетентність», його місце з-поміж інших компетентностей володіння іноземною мовою, наводиться модель формування соціокультурної компетентності в процесі навчання іноземних мов, на основі якої визначаються основні напрями роботи на заняттях з російської мови, орієнтованої на формування в учнів системних знань соціокультурного характеру. Показуються можливості використання прислів’їв російської та рідної мови учнів у процесі формування соціокультурної компетентності.Item Формирование социокультурной компетентности студентов-иностранцев при обучении русскому языку(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2014) Коньок, Ольга Петрівна; Конек, Ольга Петровна; Konyok, Olha Petrivna; Шевцова, Аліна Владленівна; Шевцова, Алина Владленовна; Shevtsova, Alina VladlenivnaУ статті аналізуються основні напрями дослідження у сфері формування соціокультурної компетентності учнів, визначається обсяг і зміст поняття «соціокультурна компетентність», його місце з-поміж інших компетентностей володіння іноземною мовою, наводиться модель формування соціокультурної компетентності в процесі навчання іноземних мов, на основі якої визначаються основні напрями роботи на заняттях з російської мови, орієнтованої на формування в учнів системних знань соціокультурного характеру. Показуються можливості використання прислів’їв російської та рідної мови учнів у процесі формування соціокультурної компетентності.