Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
3 results
Search Results
Item Країнознавча аспектизація як основа становлення й розвитку комунікативної компетенції студентів-іноземців(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna; Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Скварча, Ольга Миколаївна; Скварча, Ольга Николаевна; Skvarcha, Olha MykolaivnaУ статті розглянуто країнознавчу аспектизацію у викладанні української мови як іноземної, котра здійснюється в процесі формування країнознавчої компетенції студентів-іноземців. Доведено, що країнознавчий матеріал сприяє становленню комунікативних умінь у різних сферах спілкування, а засвоєння різноманітної інформації про нову країну допомагає адекватному сприйняттю нової дійсності. Автори наголошують на тому, що культурологічна та країнознавча цінність, типовість, загальновідомість і орієнтація на сучасну дійсність є важливими критеріями відбору національно-культурного компонента змісту навчання нерідної мови. Наголошено, що основними вимогами щодо лінгвокраїнознавчого матеріалу є новизна, а також створення та підтримка інтересу до вивчення нерідної мови.Item Meaning of the proverbs in the process of the foreign students’ culture competence forming(Видавництво Іванченка І. С., 2018) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna; Скварча, Ольга Миколаївна; Скварча, Ольга Николаевна; Skvarcha, Olha MykolaivnaУ статті розглянуто роль культурологічної компетенції для формування комунікативної компетенції студентів-іноземців. У зв'язку з цим висвітлено класифікацію прецедентних феноменів, вагомою часткою яких є прецедентні тексти. Деталізовано значення паремій як джерела культурологічних знань. Авторами статті доведено, що прислів'я та приказки володіють значним дидактичнии потенціалом у формуванні міжкультурної комунікативної компетенції іноземних студентів.Item Использование видеоматериалов в процессе формирования вторичной языковой личности студентов-иностранцев(Сумский государственный университет, 2016) Скварча, Ольга Миколаївна; Скварча, Ольга Николаевна; Skvarcha, Olha Mykolaivna; Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana OlehivnaВ настоящее время понятие «языковая личность» активно используется в различных областях гуманитарного знания: в лингвистике, философии, лингвокультурологии, лингводидактике, психологии. Впервые термин «языковая личность» употребил В. В. Виноградов, но наиболее полно это понятие раскрыто в работах Ю. Н. Караулова. В его определении «языковая личность представляет собой совокупность способностей и характеристик человека, обусловливающих создание и восприятие им речевых произведений (текстов), которые различаются степенью структурно-языковой сложности, глубиной и точностью отражения действительности, определенной целевой направленностью».