Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
5 results
Search Results
Item Комеморація: теоретичні підходи та емпіричні дослідження(Sumy State University, 2025) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ роботі з’ясувані найбільш актуальні теоретичні та емпіричні аспекти комеморації з метою запропонувати нові погляди на її значення для сучасного українського суспільства.Item Реклама у соціокультурному дискурсі(Сумський державний університет, 2024) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ роботі визначено особливості реклами у соціокультурному дискурсі. Аналіз цих особливостей здійснено на основі теорії соціального обміну, феноменологічної парадигми, соціодраматургічного підходу, психоаналітичних теорій, парадигми структуралістського конструктивізму.Item Упаковка як складова рекламних комунікацій(Класичний приватний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення особливостей сучасної упаковки як складової рекламних комунікацій. Ці особливості полягають у трансляції цінностей, які використовуються у рекламній комунікації бренду та у інноваційних технологіях, запровадження яких є інформаційним приводом для рекламної та PR-комунікації. В результаті дослідження уточнено роль упаковки у процесі побудови ефективних комунікацій зі споживачами та виявлено комунікаційні особливості впровадження інновацій у рекламну упаковку. Особливу увагу приділено аналізу сучасних тенденцій дизайну рекламної упаковки.Item Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект(Інститут журналістики КНУ ім. Т. Шевченка, 2016) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті виявлено соціалізаційні аспекти сучасних бренд-комунікацій та особливості використання брендами комунікаційних технологій у боротьбі за лояльність цільової аудиторії. На основі проведеного аналізу визначено причини змін у комунікаційних стратегіях успішних брендів, зокрема: вплив суспільства на бренд-комунікації, що змушує компанію-власника змінити стратегію рекламної кампанії, образи та цінності, які використовуються брендом; переорієнтація бренду на іншу цільову аудиторію; початок співробітництва бренду з новим рекламним агентством. Особлива увага приділяється розгляду особливостей впливу бренд-комунікацій на соціалізацію сучасної людини, які полягають у формуванні споживацьких звичок, уподібненні героям реклами та використанні у комунікаціях із оточуючими бренд-ідентифікаторів, що можуть підкреслити статус особи або засвідчити її належність до певної соціальної групи.Item Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства(Cумський державний університет, 2016) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМета роботи: дослідити особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства.