Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Лінгвопрагматичні аспекти англомовних рекламних текстів
    (Видавничий дім "Інтернаука", 2023) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna
    Проаналізовано лінгвопрагматичну спрямованість англомовної соціальної реклами, а саме її маніпулятивні стратегії та тактики.
  • Item
    Мобільні гаджети та їх застосунки як педагогічний інструмент на заняттях з української мови як іноземної
    (Видавнича група «Наукові перспективи» та громадська наукова організація «Християнська академія педагогічних наук України», 2023) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna
    Стаття присвячена мовній підготовці іноземних громадян за допомогою мобільних гаджетів, їх застосунків як педагогічного інструменту для взаємодії зі студентською аудиторією на заняттях з української мови як іноземної. З’ясовано, що сучасний світ ІКТ вимагає від викладачів та студентів опановувати цифрові навички з метою забезпечення взаємодії під час навчального процесу, який може бути в офлайн та онлайн форматах через різні соціальні, глобальні, політичні причини. Під мобільним навчанням автори розуміють використання не лише мобільних телефонів/смартфонів, а й мобільних гаджетів взагалі, наприклад, планшетів. Досліджено використання подібних гаджетів під час офлайн- занять за принципом BYOD, тобто коли студенти послуговуються своїми смартфонами або планшетами для, наприклад, знайомства з сайтом бібліотеки, що прискорює адаптацію першокурсників у частині пошуку посібників. Не менш ефективне, за тим самим принципом, виконання граматичних вправ типу «напишіть іменники у множині» або «оберіть правильну відповідь». У статті автори дають рекомендації викладачам щодо вживання різних застосунків, платформ, які можна поєднувати з традиційними методами навчання, а також які розраховані на іноземних громадян, що прагнуть самостійно опанувати українську мову, зокрема, словники та програми для перекладу (Google Translate, Deepl.com/translator), додатки ISSN 2786-6165 (ONLINE) №5(11) 2023 504 для новин та журналів (BBC News Україна, Google News), додатки для вивчення мови (Duolingo, Speak Easy Ukrainian Lite), соціальні платформи для читання (ПодорожіUA, Українська за 27 уроків), подкасти для вивчення української мови для іноземців (Ukrainian Lessons Podcast), застосунки для редагування текстів (Hemingway Editor, Grammarly, Deepl.com/write, Languagetool.org.). Ці застосунки та платформи розраховані на формування та розвиток різних типів навичок. Автори дійшли висновку, що мобільні гаджети, їх застосунки та сам метод взаємодії з іноземними студентами варто впроваджувати в навчальний процес поряд з живим говорінням, читанням, письмом від руки, що забезпечується під наглядом викладача. Подібні гаджети не повинні повністю змінювати процес опанування української мови як іноземної, а слугують для унаочнення, урізноманітнення традиційної роботи на занятті як в режимі відеоконференції, так і під час аудиторних занять, та є засобом популяризації української культури. Окреслено перспективи подальших досліджень і розробок у частині розвитку аудіювальних навичок на основі youtube-каналів з вивчення української мови як іноземної.
  • Item
    Using Distance Learning Models as Opportunities for Blended Learning for Foreigners
    (Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2023) Turchyn, I.; Зайцева, Станіслава Станіславівна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Saienko, V.; Kuzemko, N.; Denefil, O.
    The relevance of the article is caused by the fact that the established approaches and methods are changing, the needs of today's students and pupils are changing. Distance learning in the era of postmodernism is a type of learning, based on the educational interaction between teachers and students who are distant from each other, implemented with the help of telecommunication technologies and Internet resources. Distance learning is part of blended learning, which has become increasingly common in the education of foreign students. Blended Learning is a fairly new method of learning, which is indispensable for full-time education. It is a learning/teaching system that combines the best aspects and advantages of classroom teaching and interactive or distance learning and creates accessible and motivating courses for students, in which the learning process is a defined system consisting of different parts that function in constant interconnection with each other to form a kind of whole. The main task of this model is to train foreigners for active communicative activity in the socio-cultural, domestic and educational-professional sphere and the ability to use the acquired knowledge in online and offline communication.
  • Item
    Development of speaking skills in Ukrainian as a foreign language classes using a mobile phone
    (Сумський державний університет, 2023) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Руденко, Наталия Владимировна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna
    Актуальність теми полягає в тому, що мобільні телефони міцно увійшли в повсякденне життя людства. Сьогодні мобільні телефони слугують не лише для здійснення дзвінків. Вони також зберігають наші посвідчення особи, медичні картки тощо. Це дуже популярні й багатозадачні гаджети. Тому існує великий інтерес до їх педагогічного використання та їх впливу на всі аспекти навчального процесу, в тому числі й на вивчення мови.
  • Item
    Форми реалізації сугестії як засобу формування громадської думки у ЗМІ
    (Сумський державний університет, 2023) Руденко, Наталія Володимирівна; Руденко, Наталия Владимировна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna
    Сугестія є невід’ємною рисою медіамовлення, оскільки «нині функціонування ЗМІ спрямоване не лише на пізнання й відображення дійсності, але й на її перетворення шляхом впливу на свідомість та підсвідомість адресата» [2, с. 3]. Метою нашої розвідки є визначення особливостей та спільних рис сугестивних форм у сучасних ЗМІ. Завдання полягають у розгляді та аналізі прикладів використання форм сугестії як засобу формування громадської думки в контенті ЗМІ.