Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands
    (Academia Letters, 2021) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    У цій роботі досліджено структурно-семантичні особливості мови бренду з позицій мультимодального підходу. Комунікація бренду — це усний або письмовий обмін інформацією про бренд через мову бренду для розкриття ідей та вираження семантичної універсальност бренд-комунікації. Мультимодальний підхід вважається найефективнішим інструментом для вивчення мови бренду, оскільки вона не є гомогенною, а є поєднанням різних семіотичних ресурсів: вербальних, візуальних, аудіальних, сенсорних. Дослідження базується на матеріалі 550 брендів кави.
  • Item
    Identity approach of brand management: why invest in the brand identity
    (Національний фармацевтичний університет, 2018) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Ідентичний підхід акцентує увагу на створенні уніфікованої вербальної, візуальної, аудіальної, чуттєвої та поведінкової ідентичності. Передбачається, що споживачі приписують компанії ідентичні характеристики, а люди формують образи компаній на основі загального досвіду компанії. Це ставить корпорацію та її співробітників у центр створення власного капіталу бренду. Отже, ідентичний підхід додає важливість ідентичності бренду до теоретичної сфери управління брендом.
  • Item
    Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик
    (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Назва є важливим комунікатором бренду, а лінгвістичні аспекти дозволяють надавати назві нового семантичного відтінку. Маркетинг проєктує назви, а лінгвістика у свою чергу надає комплекс інструментів для створення цих назв з метою впливу на свідомість споживача. Отже, у процесі створення назви бренду виявляється зв’язок маркетингу та лінгвістики. Назві бренду притаманний збіг основних маркетингових та лінгвістичних функцій, що підтверджує її двоаспектність як функціонально-смислової єдності мови бренду.
  • Item
    Sociolinguistic aspects of coffee brands
    («Baltija Publishing», 2017) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Так само, як використання мови посягає на суспільне життя, елементи соціального життя складають невід'ємну частину способу використання мови. Лінгвісти розглядають мову як абстрактну структуру, яка існує незалежно від конкретних випадків використання, але будь-який комунікативний обмін відбувається у соціальному контексті, який обмежує мовні форми, якими користуються учасники. Мова брендів кави, яка використовується для спілкування з цільовою аудиторією, значною мірою передбачає соціальну значимість брендів та, зокрема, соціальну роль кави.
  • Item
    Семіотика мови бренду
    («Baltija Publishing», 2017) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Користуючись певною системою знаків, бренд утворює свій неповторний спосіб для висловлення семантичної універсальності й розкриття ідей, спосіб, який стає мовою цього бренду. Мова бренду являє собою системи знаків, символів та експресивних засобів подібно до природних мов та інших форм комунікації. Вона функціонує у різний комунікативних ситуаціях та здійснює психологічний вплив на реципієнтів. У процесі сприйняття елементи мови бренду взаємодіють у свідомості аудиторії, забезпечуючи резонансне взаємопосилення потенціалів впливу слова, кольору, графіки та персоніфікованих атрибутів.
  • Item
    Лукашева синергія у заяві про місію
    (Сумський державний університет, 2019) Гранкіна, Ю.; Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Мова бренду – це система знаків та символів, що використовується для спілкування бренду зі своєю аудиторією (споживачами). Вона є полікодовою, оскільки реалізується різними засобами комунікації, тобто використовує різні семіотичні системи: вербальну, візуальну, аудіальну та сенсорну. Структура мови бренду представлена семіотичними системами різного походження, що об’єднані в комунікативних блоки зі специфічними лексико-семантичними характеристиками.
  • Item
    Лукашева синергія у заяві про місію
    (Сумський державний університет, 2019) Гранкіна, Ю.; Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Лукашева синергія у заяві про місію Мова бренду – це система знаків та символів, що використовується для спілкування бренду зі своєю аудиторією (споживачами). Вона є полікодовою, оскільки реалізується різними засобами комунікації, тобто використовує різні семіотичні системи: вербальну, візуальну, аудіальну та сенсорну. Структура мови бренду представлена семіотичними системами різного походження, що об’єднані в комунікативних блоки зі специфічними лексико-семантичними характеристиками. Інтенціонально-аксіологічний вербальний блок містить затвердження намірів та визначення цінностей. Блок об’єднує такі елементи, як заява про місію (mission statement), бачення (vision) та цінності (values).
  • Item
    Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study)
    (The Baltic University Programme, 2018) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Лінгвістичні та прагматичні аспекти мови бренду: мультимодальний підхід (на прикладі брендів кавови) Мова бренду неоднорідна; запропоновано мультимодальний підхід для її аналізу як найбільш ефективний. Мультимодальність це поєднання класичної лінгвістики, паралінгвістики, невербальної комунікації, графічної лінгвістики, візуальної комунікації тощо. Вона спирається на модуси - канали або засоби передачі інформації.
  • Item
    Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави)
    (Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2019) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    У статті викладено результати аналізу слогана та фрази-відлуння. Наведено їхнє визначення, історія досліджень у лінгвістиці та особливості використання. Проведено порівняльний аналіз слоганів та фраз-відлунь та виявлено їхні типи. Визначено лінгвістичні характеристики та стилістичні інструменти у формуванні слоганів та фраз-відлунь. Наведено приклади конвергенції вербальних та візуальних елементів мови бренду в слоганах та фразах-відлуннях.