Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
5 results
Search Results
Item Учебная экскурсия по университету при обучении иностранному языку как средство профессионального и образовательного самоопределения иностранных слушателей подготовительного отделения СумГУ(Сумский государственный университет, 2016) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Элнака, Хамса Абдуллах Джмаа; Бадер, Мусса Мохаммад АхмадНа подготовительном отделении ДМО СумГУ в рамках обучения украинскому и русскому языкам как иностранным выделяется предмет «Развитие связной речи», основная цель которого – интенсивное формирование иноязычных коммуникативных навыков слушателей. Поскольку языковой и речевой материал курса имеет страноведческую, культуроведческую и образовательную направленность, он сконцентрирован в две большие речевые темы. Первая из тем нацелена на формирование, в первую очередь, образовательной ориентации иностранных студентов, которые собираются продолжить образование в университетах Украины. Поэтому эта речевая тема, точнее сказать – комплекс речевых тем, как и соответствующее учебно-методическое пособие, называется « Хочу учиться в СумГУ!». Учебная тематическая экскурсия по университету, которая проводится в связи с изучением комплекса этих взаимосвязанных речевых тем, педагогически и методически целесообразна в качестве заключительного звена мини-курса.Item Гендерний підхід у навчанні російської мови як іноземної(Cумський державний університет, 2016) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa ValentynivnaУ сучасній методиці викладання української (російської) мови як іноземної великого значення набуває особистісно-орієнтований підхід, який передбачає врахування індивідуальних особливостей студентів, що веде за собою пошук нових форм та методів навчання. Між тим, індивідуалізація навчання передбачає упровадження гендерного підходу, який визначається науковцями як розширення життєвого простору для розвитку індивідуальних здібностей і задатків молодої людини шляхом збереження рівності в їхніх правах і можливостях, а також у розробленні такої стратегії навчання, яка орієнтувала б на розвиток самобутності суб’єкта, на забезпечення атмосфери позитивної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, на впровадження творчого підходу, на створення умов для самореалізації молодої людини [1, с.32].Item Использование проектных технологий на занятиях по русскому как иностранному(Сумской государственный университет, 2015) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa Valentynivna; Абу-Кран, А.В настоящее время в методике преподавания русского как иностранного наблюдается возросший интерес к проектным технологиям, позволяющим строить процесс обучения на личностно-ориентированной основе, где первостепенным является «признание уникальности субъектного опыта студента как важного источника индивидуальной жизнедеятельности, проявляемой в познании» [4, c.33].Item Когнітивно-комунікативний підхід у процесі викладання російської мови як іноземної(Запорізький медичний університет, 2013) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa Valentynivna; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaУ статті розглядаються питання щодо вдосконалення форм та методів навчання у процесі викладання російської мови як іноземної. Автори статті підкреслюють визначну роль когнітивно-комунікативного підходу на уроках РМІ та зазначають важливе місце розвитку когнітивно-комунікативної компетентності майбутніх медиків.Item Использование электронных ресурсов при обучении русскому языку иностранных студентов-медиков(Беларусь, Брестский государственный университет им. А.С. Пушкина, 2013) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa ValentynivnaУ статті розглядається специфіка роботи сучасного викладача в процесі навчання російської мови іноземних студентів-медиків за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Описується структура електронного посібника «Організм і його системи», призначеного для студентів перших курсів. Автором представлена система вправ, що дозволяє студентам оволодіти різними видами мовленнєвої діяльності.