Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
3 results
Search Results
Item Упаковка як складова рекламних комунікацій(Класичний приватний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення особливостей сучасної упаковки як складової рекламних комунікацій. Ці особливості полягають у трансляції цінностей, які використовуються у рекламній комунікації бренду та у інноваційних технологіях, запровадження яких є інформаційним приводом для рекламної та PR-комунікації. В результаті дослідження уточнено роль упаковки у процесі побудови ефективних комунікацій зі споживачами та виявлено комунікаційні особливості впровадження інновацій у рекламну упаковку. Особливу увагу приділено аналізу сучасних тенденцій дизайну рекламної упаковки.Item Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект(Інститут журналістики КНУ ім. Т. Шевченка, 2016) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті виявлено соціалізаційні аспекти сучасних бренд-комунікацій та особливості використання брендами комунікаційних технологій у боротьбі за лояльність цільової аудиторії. На основі проведеного аналізу визначено причини змін у комунікаційних стратегіях успішних брендів, зокрема: вплив суспільства на бренд-комунікації, що змушує компанію-власника змінити стратегію рекламної кампанії, образи та цінності, які використовуються брендом; переорієнтація бренду на іншу цільову аудиторію; початок співробітництва бренду з новим рекламним агентством. Особлива увага приділяється розгляду особливостей впливу бренд-комунікацій на соціалізацію сучасної людини, які полягають у формуванні споживацьких звичок, уподібненні героям реклами та використанні у комунікаціях із оточуючими бренд-ідентифікаторів, що можуть підкреслити статус особи або засвідчити її належність до певної соціальної групи.Item Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства(Cумський державний університет, 2016) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМета роботи: дослідити особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства.