Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
2 results
Search Results
Item Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами(Київський національний університет ім. Т. Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення комунікаційних особливостей сучасної нативної реклами. За допомогою методу контент-аналізу рекламних та PR-повідомлень у різних медіа визначено особливості рекламного та PR-контенту, який можна класифікувати як нативну рекламу. Результатом статті є визначення особливостей нативної реклами та вимог до неї: подача у форматі матеріалу, який ґрунтується на інформаційному приводі; ненав’язливість; мінімальна схожість із рекламними та PR-матеріалами у інформаційній і візуальній складовій; адаптивність до різних медіаканалів, що дозволяє трансформувати контент для різних ЗМІ; крос-медійність як можливість подавати контент в різних форматах (відео, аудіо, фото, текст, інфографіка тощо). Значення статті для науки полягає у здобутті нового цінного фактажу, зокрема, прикладів нативної реклами у сучасному міському середовищі.Item Науковий дискурс у сучасній журналістиці(Сумський державний університет, 2013) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Маркова, О.У статті розглянуто особливості відображення наукових знань в журналіс- тиці. Проаналізовано перспективи розвитку української наукової журналісти- ки. Особливу увагу приділено розгляду проблем збереження наукової якості мате- ріалів при переході від першоджерел до їх адаптованих версій.