Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
7 results
Search Results
Item Assessing oracy skills in online courses(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.Item Critical Thinking Strategies as an Influential Tool in Growing the Disciplinary Literacy(Analele Universității „Ovidius” Constanța. Seria Filologie, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaШвидкий розвиток і зміна ринку працевлаштування внаслідок поточних економічних метаморфоз вимагають високого рівня навичок і вмінь, щоб підготувати аспірантів до конкретних життєвих ситуацій. Система освіти має використовувати більш ефективні підходи для підвищення необхідних навичок для сучасних життєвих і робочих ситуацій. Дослідження спрямоване на визначення відповідних методів навчання та більш глибоких навичок мислення для розвитку конкретної трудової діяльності зі студентами. Академічна важливість дослідження полягає у розкритті нових зв’язків між навичками критичного мислення та дисциплінарною грамотністю в англійській мові спеціального вжитку в підготовці майбутніх фахівців з її практичним значенням для майбутнього застосування. Відповідна література допомогла синтезувати контекстуальний каркас структури дисциплінарної грамотності. Студентська група простежила та обґрунтувала навички критичного мислення як професійну складову у навчанні. Результати підтвердили концептуальну основу з критичним мисленням як ключовим компонентом дисциплінарної грамотності для майбутніх професіоналів. Критичне мислення, ключова навичка працевлаштування 21-го століття, намагається зробити професійний портрет випускника послідовним і ефективним, що може мати важливі наслідки для майбутньої освітньої політики.Item Assessing oracy skills in online courses(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.Item Understanding assessing oracy online(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя робота спрямована на те, щоб зробити внесок у процес більш точного документування проблем і викликів при оцінюванні онлайн-ораторії в онлайн-курсах. Методи, використані в цьому дослідженні, зосереджені на теоретичних, що дозволило опрацювати наукові джерела, визначити сутність та особливості принципів оцінювання як на місці, так і в режимі онлайн, розкрити основні інструменти та підходи до оцінювання ораторського мистецтва. Результати вивчення теоретичної бази свідчать про наявність проблем в онлайн-навчанні, навчанні та оцінюванні. Необхідні подальші дослідження, щоб отримати більш чітке розуміння специфічних і академічних факторів оцінки ораторської грамотності в онлайн-навчанні.Item Assessing oracy in young adults vocational training(University of Niš, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaВ університетській освіті сучасне навчання спрямоване на розвиток найважливіших навичок 21 століття, зосереджених на працевлаштуванні та успішній роботі. Ораторське мовлення як навичка займає важливе місце серед основних комунікативних навичок для працевлаштування та навчання. Його оцінка вимагає обережного та відповідального поводження. Багато дослідників приділяли достатньо уваги ораторській грамотності та механізмам її розвитку в учнівської молоді. Проте досі мало відомо про те, як у студентів вищих навчальних закладів розвивається ораторська майстерність у професійному контексті. Тобто процес навчання та оцінювання професійної ораторської майстерності зі студентами вищих навчальних закладів може відрізнятися від процесу розвитку ораторської майстерності для інших категорій учнів. Послідовна достовірність цього дослідження розкривається в більш глибокій і чіткій ролі професійного контексту в оцінці ораторської майстерності як важливого компонента для майбутнього професіонала на ринку праці. Згідно з останніми дослідженнями, які підтримують визначення ораторського мистецтва, наші висновки вказують на те, що ораторське мистецтво є життєво важливим у навчанні професіоналів для ринку працевлаштування, які відповідають найвищим стандартам основних навичок 21 століття. Це дослідження може допомогти створити або перевірити теоретичну основу для оцінки будь-якої спеціальної ораторської мови. Крім того, це може допомогти розробити іншу теорію з новими чи іншими компонентами щодо ораторського оцінювання в конкретному контексті.Item Understanding oracy in assessing skills(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaМовленневі навички було визначено як опис навичок, паралельних грамотності. Таким чином, якщо грамотність охоплює письмо і читання в рамках створення-сприйняття, ораторська мова має справу з говорінням і слуханням. Ця основа відображає комунікаційну модель, яка є предметом навчання базової бесіди чи дискусії. Орація – це перехоплення в процесі спілкування, що підтримує взаємність і робить спілкування доступним.Item Disciplinary Literacy Development in the Professional Online Course for Cynological Translators: Ukrainian Case(2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Bula, L.Ongoing development of modern technologies requires high-level skills and abilities in completing the preparation of the student youth to specific situations in life. The educational system needs to use more efficient approaches in increasing essential skills for modern life andwork situations. The study's main aim is to specify the appropriate system of teaching essential and more profound skills of the cynological translators for fulfilling their specific work activities. The study's academic importance lies in revealing new connections between the disciplinary literacy and ESP sphere in preparing the cynological translators with practical meaning for future application. The students of distance course on training the cynological translators-assistants were questioned about theessential components necessary for their job completing. The results were verified by the statistical processing method. The results provided support for the conceptual framework, with crucial elements of disciplinary literacy for cynological translators.Except for the primary skills applied for developing the specific knowledge, the main component for professional realization is acquiring the particular vocabulary and ability to operate with it in practice. This study's implications might relate to the more various scope of disciplinary literacy of the cynological translators.