Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Persuasion strategies in political discourse: a comparative analysis of British party leaders’ speeches
    (SCIENTIA, 2024) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Yemelianova, Olena Valerianivna; Solonar, I.
    Переконливість в англомовному політичному дискурсі – складний феномен, який включає стратегічне використання мовних засобів і глибоке розуміння психології аудиторії. Лідери політичних партій Великобританії успішно використовують методи переконання для досягнення своїх цілей і формування громадської думки.
  • Item
    Пейоратив як складова самопрезентації політика
    (East-West, 2017) Попова, Олена Володимирівна; Попова, Елена Владимировна; Popova, Olena Volodymyrivna; Приходько, Наталія Анатоліївна; Приходько, Наталия Анатольевна; Prykhodko, Nataliia Anatoliivna; Вольвач, Владислава Андріївна; Вольвач, Владислава Андреевна; Volvach, Vladyslava Andriivna
    Політика, по суті, є мовленнєвою діяльністю, у якій мова використовується для інформування інших про політичні проблеми і для переконання в необхідності взяти участь у діях, пов'язаних з цими проблемами. Однією з найважливіших функцій політичного дискурсу, яка виокремлює його із загального мовного контексту, вважається функція переконання. Відтак, самореклама політика виступає ключовою складовою політичного мовлення і політичного дискурсу, в цілому. І якщо брати до уваги загальну поширеність, популярність цього дискурсу, то той лексико-граматичний, стилістичний арсенал, яким користуються політики, перетворюється не лише на предмет соціологічних, психологічних, лінгвістичних досліджень, а й на рушій мовленнєвих і як наслідок мовних змін. Відтак, питання пейоративів та їх місця у мовленні залишається відкритим для подальших досліджень.Стаття написана в рамках теми дослідження «Механізми впливу інститутів громадського суспільства на євроінтеграційні процеси в Україні» №15.01.10-02.16/18.ЗП.
  • Item
    Metaphor as a potent means in realization of tactic of insult (on the basis of English political discourse)
    (Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelianova, Olena Valerianivna; Філоненко, Аліна Сергіївна; Филоненко, Алина Сергеевна; Filonenko, Alina Serhiyvna
    У статті розглядається метафора як функціональна одиниця політичного дискурсу, за допомогою якої вдало реалізується тактика образи. З’ясовано, що когнітивна метафора, виступаючи в ролі інструмента усвідомлення, моделювання та оцінки політичних процесів, активно використовується політичними діячами і, безпосередньо, президентом США Бараком Обамою задля впливу на асоціативне мислення реципієнта та актуалізації тактики вербальної образи. Тактика вербальної образи націлена на завдання шкоди репутації політика і вирішальним чином впливає на ставлення суспільства до нього.
  • Item
    "Bushisms" - occasionalisms, historicisms or usual lexical and grammatical units
    (East West, 2014) Попова, Олена Володимирівна; Попова, Елена Владимировна; Popova, Olena Volodymyrivna; Курило, Тетяна Юріївна; Курило, Татьяна Юрьевна; Kurilo, Tatyana Yuryevna; Никоненко, Катерина Ігорівна; Никоненко, Екатерина Игоревна; Nikonenko, Yekaterina Ihorevna
    У статті здійснюється аналіз «бушизмів», їх витоків та перспектив подальшого вживання. За рахунок тлумачення їх провідних характеристик та наявності темпоральної віддаленості від часів президентства Джорджа Буша досліджуються тенденції їх подальшого поширення у мовленні, що маркує перехід від статусу оказіональних до узуальних явищ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34103