Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Item
    Общее и специфическое в рекламных текстах республики Казахстан
    (Сумский государственный университет, 2017) Анапьянова, А.
    Несмотря на то, что первые источники рекламы относятся ещё к глубокой древности – первой рекламной информацией древнего мира был египетский папирус, информирующий о продаже раба, понятие «реклама» до сих пор видоизменяется.
  • Item
    Роль аксиологического аспекта в рекламном дискурсе
    (Мозырский государственный педагогический университет, 2013) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Ткаченко, Марина Олександрівна; Ткаченко, Марина Александровна; Tkachenko, Marina Oleksandrivna
    В статье рассматривается аксиологический аспект как неотъемлемая часть рекламного дискурса. Особое внимание уделяется речевым средствам выражения данного модуса, а также роли логической и эмоциональной аргументации в рекламном тексте, как механизма вербального влияния на адресата.
  • Item
    Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса
    (УАБС, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Аналіз особливостей банківської реклами
  • Item
    Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота
    (СОІППО, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано тенденції відбору та використання суспільних цінностей у сучасній рекламі. Досліджено досвід країн Європи, де на державному рівні розглядається проблема нав'язування рекламою суспільству жорстких стандартів краси. Визначено причини активного використання рекламодавцями цінностей здоров'я, молодості та краси.
  • Item
    Социальный успех как ценность в рекламе
    (Класичний приватний університет, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано сучасні характеристики соціального успіху. Досліджено проблему ототожнення понять “соціальний успіх” і “багатство”. Розглянуто причини використання в рекламі образу успішної людини.
  • Item
    Социальные оксюмороны в украинской рекламе
    (ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано соціальні оксюморони як важливу особливість сучасної української реклами. З'ясовано, що причинами існування соціальних оксюморонів в українській рекламі є формування “кліпової свідомості” і “сурогатів героїв”, ілюзорні образи продуктів в рекламі та “мозаїчність” інтересів індивідів. Виявлено основні соціальні оксюморони: “спорт” – “алкоголь”; “натуральність” – “синтетичність”; “здоров'я” – “ліки”, “високий статус” – “низький рівень доходу”.
  • Item
    Гедонистические ценности в рекламе
    (Астропринт, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті розглянуті основні ціннісні пріоритети, що використовуються в рекламних меседжах. Проаналізовано тенденції, що впливають на гедоністичну спрямованість сучасної реклами. Визначено причини пропаганди в рекламі споживацького способу життя.
  • Item
    Ценностные приоритеты современной рекламы
    (РИО БГУ, 2012) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті досліджено ціннісні пріоритети, що пропонуються суспільству сучасною рекламою. Проаналізовано феномен «одноразовість» як відображення змін, що відбуваються в сучасному глобалізованому суспільстві.
  • Item
    Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе
    (Белорусский государственный университет, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті досліджено перспективи підготовки фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю в соціальному дискурсі. Наведені приклади творчих завдань для студентів.
  • Item
    Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра
    (Сумский государственный университет, 2014) Гнибида, Я.
    Реклама – это вид коммуникационной деятельности, который непосредственно относится к СМИ. В конце 20 века ученые стали рассматривать рекламу на более высоком уровне, наделяя её привилегиями по отношению к остальным видам СМИ, ведь она представляет собой сильный механизм воздействия на потребителя, который способен не только информировать о товаре, но и внушать потребителю тот факт, что именно этот товар ему необходим. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34728