Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
13 results
Search Results
Item Общее и специфическое в рекламных текстах республики Казахстан(Сумский государственный университет, 2017) Анапьянова, А.Несмотря на то, что первые источники рекламы относятся ещё к глубокой древности – первой рекламной информацией древнего мира был египетский папирус, информирующий о продаже раба, понятие «реклама» до сих пор видоизменяется.Item Роль аксиологического аспекта в рекламном дискурсе(Мозырский государственный педагогический университет, 2013) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Ткаченко, Марина Олександрівна; Ткаченко, Марина Александровна; Tkachenko, Marina OleksandrivnaВ статье рассматривается аксиологический аспект как неотъемлемая часть рекламного дискурса. Особое внимание уделяется речевым средствам выражения данного модуса, а также роли логической и эмоциональной аргументации в рекламном тексте, как механизма вербального влияния на адресата.Item Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса(УАБС, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychАналіз особливостей банківської рекламиItem Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота(СОІППО, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті проаналізовано тенденції відбору та використання суспільних цінностей у сучасній рекламі. Досліджено досвід країн Європи, де на державному рівні розглядається проблема нав'язування рекламою суспільству жорстких стандартів краси. Визначено причини активного використання рекламодавцями цінностей здоров'я, молодості та краси.Item Социальный успех как ценность в рекламе(Класичний приватний університет, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті проаналізовано сучасні характеристики соціального успіху. Досліджено проблему ототожнення понять “соціальний успіх” і “багатство”. Розглянуто причини використання в рекламі образу успішної людини.Item Социальные оксюмороны в украинской рекламе(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті проаналізовано соціальні оксюморони як важливу особливість сучасної української реклами. З'ясовано, що причинами існування соціальних оксюморонів в українській рекламі є формування “кліпової свідомості” і “сурогатів героїв”, ілюзорні образи продуктів в рекламі та “мозаїчність” інтересів індивідів. Виявлено основні соціальні оксюморони: “спорт” – “алкоголь”; “натуральність” – “синтетичність”; “здоров'я” – “ліки”, “високий статус” – “низький рівень доходу”.Item Гедонистические ценности в рекламе(Астропринт, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті розглянуті основні ціннісні пріоритети, що використовуються в рекламних меседжах. Проаналізовано тенденції, що впливають на гедоністичну спрямованість сучасної реклами. Визначено причини пропаганди в рекламі споживацького способу життя.Item Ценностные приоритеты современной рекламы(РИО БГУ, 2012) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті досліджено ціннісні пріоритети, що пропонуються суспільству сучасною рекламою. Проаналізовано феномен «одноразовість» як відображення змін, що відбуваються в сучасному глобалізованому суспільстві.Item Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе(Белорусский государственный университет, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті досліджено перспективи підготовки фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю в соціальному дискурсі. Наведені приклади творчих завдань для студентів.Item Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра(Сумский государственный университет, 2014) Гнибида, Я.Реклама – это вид коммуникационной деятельности, который непосредственно относится к СМИ. В конце 20 века ученые стали рассматривать рекламу на более высоком уровне, наделяя её привилегиями по отношению к остальным видам СМИ, ведь она представляет собой сильный механизм воздействия на потребителя, который способен не только информировать о товаре, но и внушать потребителю тот факт, что именно этот товар ему необходим. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34728