Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
16 results
Search Results
Item Рольові ігри на заняттях з іноземної мови(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023) Бровкіна, Оксана Володимирівна; Бровкина, Оксана Владимировна; Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Турчин, К.В.У статті йдеться про рольові ігри як ефективний метод вивчення іноземної мови, також розглядаються переваги та функції цих ігор, їх ефективність на уроках іноземної мови. В ході дослідження з’ясувалося, що рольові ігри є корисними для студентів та школярів в розвитку їхніх комунікативних навичок, підвищенні мотивації до вивчення мови та розвитку їхньої уваги та уяви. Проведений аналіз практичних прикладів використання рольових ігор на уроках іноземної мови показує, що вони допомагають учням у засвоєнні нового матеріалу та розвитку їхньої мовленнєвої компетенції. Рольова гра – методичний прийом, що належить до групи активних способів навчання практичного володіння іноземною мовою. Рольова гра являє собою умовне відтворення її учасниками реальної практичної діяльності людей, створює умови реального спілкування. Ефективність навчання тут зумовлена насамперед вибухом мотивації, підвищенням інтересу до предмета. Вона ефективна як на молодшому етапі навчання, так і на середньому та старшому. Рольова гра мотивує мовленнєву діяльність, оскільки учні опиняються в ситуації, коли актуалізується потреба щось сказати, запитати, з’ясувати, довести, чимось поділитися зі співрозмовником. Рольова гра вважається одним із найефективніших прийомів реалізації комунікативного принципу в процесі навчання іноземної мови. Рольова гра є мотивувальним фактором, оскільки містить у собі елемент гри та непередбачуваність розв’язки. Більш того, учні усвідомлюють можливість застосування ситуації, відтворюваної в рольовій грі, у реальному житті, що не може дати механічне тренування у вживанні лексичних одиниць і граматичних структур. Ігри позитивно впливають на формування пізнавальних інтересів учнів, сприяють усвідомленому освоєнню іноземної мови. Вони сприяють розвитку таких якостей, як самостійність, ініціативність; виховання почуття колективізму. Студенти активно, захоплено працюють, допомагають один одному, уважно слухають своїх товаришів; викладач лише керує навчальною діяльністю.Item Реалізація принципу колективності в процесі вивчення іноземних мов(Сумський державний університет, 2017) Приходько, Наталія Анатоліївна; Приходько, Наталия Анатольевна; Prykhodko, Nataliia Anatoliivna; Миколенко, А.В.У кінці минулого століття з’явився комунікативний метод викладання іноземних мов, згідно з яким, основною метою навчання іноземній мові є навчити застосовувати її в реальному спілкуванні, а основним засобом навчання виступають ситуації, що моделюють реальне спілкування.Item Міжнародна міграція в контексті трансформації людського капіталу(Сумський державний університет, 2015) Забродіна, К.О.Після Другої Світової війни стрімкі зміни в продуктивних силах суспільства відобразила теорія людського капіталу. Згідно з поглядами Г. Беккера, витрати на освіту, навчання, медичне обслуговування є інвестиціями в основний капітал, вони продукують людський, а не фізичний або фінансовий капітал При цьому, освіта й навчання – найважливіші інвестиції в людський капіталItem Роль викладача у формуванні мотивації та подоланні неуспішності у навчанні студентів(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2014) Сахно, Парасковія Іванівна; Сахно, Прасковья Ивановна; Sakhno, Paraskoviia Ivanivna; Литюга, Юлія Валеріївна; Литюга, Юлия Валерьевна; Lytiuha, Yuliia ValeriivnaСтаття присвячена комплексному дослідженню проблеми неуспішності студентів та ролі викладача у процесі подолання цієї проблеми. Визначальну роль у процесі пізнання, що здійснюється крізь призму соціальної взаємодії, відіграє сумісна співпраця викладача та студента. Співпраця реалізується на основі виконання певних навчально-виховних завдань.Item Сім'я у період навчання: погляд зсередини(Сумський державний університет, 2015) Сахно, Парасковія Іванівна; Сахно, Прасковья Ивановна; Sakhno, Paraskoviia Ivanivna; Коломієць, Д.В.Питанням про створення сім‘ї у період навчання задається не одна тисяча студентів. Особливо цікавим та хвилюючим це питання є для старшокурсників. Існує думка серед молоді, що створення родини в університетські роки — запорука до щасливого сімейного майбутнього. Так як, навчання і спільні інтереси зближають на все життя. І до того ж, можна разом формувати свій характер, змінюватися, що майже не можливо у зрілому віці. Що ж думають студенти СумДУ з цього приводу?Item Аналіз мотивації студентів до навчання на сучасному етапі(Сумський державний університет, 2015) Пронікова, Ж.С.Сьогодні у сучасній вищій школі досить гостро постає завдання підвищення ефективності навчання й оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Попри недостатні здібності висока навчальна мотивація може відігравати роль компенсуючого чинника, тому в педагогіці й психології приділяється значна увага проблемі її формування.Item Класичні мови в світлі філологічної парадигматики(Сумський державний університет, 2015) Кобяков, Олександр Миколайович; Кобяков, Александр Николаевич; Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych; Степанов, В.Навчати вчитися – це принцип, лейтмотив і фундаментальна мета будь-якої вищої освіти. Це відомо кожному критично талановитому читачеві. Дана тема може здатися дещо банальною, але шалений темп нашого сьогодення, коли життя спільноти дедалі вкорінюється у внутрішньому єстві людини, психічний стан індивідууму стає загрозливим суспільним чинником вселенських розмірів.Item Практичне заняття як один із найважливіших елементів навчально-виховного процесу у вищій школі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaПартнерство викладач-студент у навчально-виховному процесі - необхідна умова підвищення якості освіти, набрання майбутніми фахівцями навичок самостійного мислення, прийняття зважених рішень свідомого вибору свого місця у суспільстві. Побудова таких відносин можлива при проведенні усіх видів занять, в тому числі й з іноземної мови. Як приклад, хочу поділитися досвідом проведення практичного заняття з англійської мови на тему "ВІЛ-інфекція/СНІД" із студентами II курсу медичного факультету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27264Item Особливості методик пошуку інформації в мережі Інтернет для студентів-медиків(Донецький національний медичний університет ім. Горького, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Дитко, Владислава Володимирівна; Дитко, Владислава Владимировна; Dytko, Vladyslava VolodymyrivnaItem Вивчення іноземної мови і пропаганда здорового способу життя в умовах глобальних викликів(Ужгородська Українська богословська академія імені святих Кирила і Мефодія, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaУ статті здійснено аналіз напрямків гармонізації освітньої роботи та професійного навчання у відповідності з сучасними глобальними викликами; тема - активізація пізнавальної діяльності майбутніх лікарів при вивченні іноземних мов; матеріал - сучасні концепції навчання іноземним мовам у вищій школі в умовах формування загального інформаційного суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27261