Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
12 results
Search Results
Item Women and Philanthropy: the U.S. Experience that Сould be Transferred into the Ukrainian Context of Higher Education(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2014) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaAn overview of women's philanthropy and analysis of examples of philanthropic support for educational institutions in the USA will be presented. Issues of gender charity will be discussed and suggestions for creating fundraising opportunities for universities will be outlined.Item Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації(Інститут інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України, 2019) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychСтаттю присвячено визначенню особливостей мультимедійних творчих проектів як форми самостійної роботи студентів та чинника їх професійної соціалізації. У результаті проведеного дослідження з’ясовано відмінності між творчим проектом і творчою роботою, зокрема, терміни виконання, кількість та складність завдань, заплановані результати, компетентності, що формуються у студентів у процесі виконання творчого проекту, застосовувані мультимедійні технології тощо. Запропоновано перелік етапів, які характерні для мультимедійного творчого проекту, зокрема: планування; вибір мультимедійних технологій та інструментів; виконання проекту; презентація складових частин проекту на аудиторних заняттях або консультаціях; захист проекту. Відзначено зв’язок мультимедійних творчих проектів з аудиторними заняттями. Визначено особливості застосування мультимедійних технологій у творчих проектах, при цьому особливу увагу приділено інструментарію (комп’ютерні програми та інтернет-ресурси), який студенти можуть використовувати при виконанні творчих проектів. Наведено перелік рекомендованих автором інтернет-ресурсів, які можуть використовувати студенти і викладачі під час створення мультимедійних творчих проектів. Відзначено ряд індикаторів професійної соціалізації студентів при виконанні ними мультимедійних творчих проектів, зокрема, це отримання студентами сучасних знань про програми і технології, які можна використовувати для створення мультимедійних творчих проектів; набуття студентами вмінь користування інтернет-ресурсами для створення мультимедійних творчих проектів; формування професійних студентських портфоліо, що можуть бути використані у процесі пошуку роботи як демонстрація вміння працювати із сучасними комп’ютерними технологіями.Item Формування тезаурусу спеціаліста в системі вищої школи(Сумський державний університет, 2016) Казанджиєва, Марина Симеонівна; Казанджиева, Марина Симеоновна; Kazandzhyieva, Maryna SymeonivnaНові вимоги, що постали перед вищою освітою, зумовили необхідність трансформації освітніх парадигм, і насамперед шляхом інтелектуалізації освітнього процесу. Загальновідомо, що одним з основоположних завдань якісної освіти є формування професійного інтелекту фахівця. Проте нині досить часто спостерігається неухильне зниження рівня професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах, що є актуальною проблемою вищої освіти на всьому пострадянському просторі. І не в останню чергу ця проблема пов’язується з рівнем інтелекту студентської молоді, який значною мірою впливає на якість знань і умінь.Item Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ результаті дослідження визначено особливості сучасних творчих проектів як технології навчання майбутніх фахівців у галузі засобів масової інформації, реклами і зв'язків з громадськістю. Особлива увага приділяється аналізу понять «мультимедіа» та «творчий проект». У статті запропоновано практичні приклади реалізації мультимедійних творчих проектів, виконані студентами спеціальностей «Журналістика» та «Реклама і зв'язки з громадськістю» Сумського державного університету у межах вивчення фахових дисциплін «Брендинг» та «Практика рекламної діяльності». Наведено приклади творчих завдань як короткотермінових творчих проектів з дисципліни «Теорія реклами».Item Использование электронных ресурсов при обучении русскому языку иностранных студентов-медиков(Беларусь, Брестский государственный университет им. А.С. Пушкина, 2013) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa ValentynivnaУ статті розглядається специфіка роботи сучасного викладача в процесі навчання російської мови іноземних студентів-медиків за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Описується структура електронного посібника «Організм і його системи», призначеного для студентів перших курсів. Автором представлена система вправ, що дозволяє студентам оволодіти різними видами мовленнєвої діяльності.Item Перспективи вищої освіти та Болонського процесу в Україні(Сумський державний університет, 2015) Сербіна, О.На сьогодні вища освіта в Україні перебуває на стадії трансформації до загальноєвропейської моделі, встановленої відповідно до підписаного Україною в 2002 році Болонського договору.Item Практична реалізація завдань Болонської декларації(Сумський державний університет, 2015) Лесик, Н.Згідно точки зору творців декларації, утілення в життя всіх необхідних параметрів призведе до значної економії енергії та часу. Окрім того, надання студентові певного рівня компетентності – ну і звісно, уніфікованих додатків до дипломів, сприятиме виникненню конкуренції на міжнародних ринках праці. Тобто, у практичному розрізі, Болонська декларація значно підвищила мобільність освіти шляхом її реформування.Item Впливи впровадження положень Болонської декларації на розвиток вищої освіти(Сумський державний університет, 2015) Панченко, Юлія Валеріївна; Панченко, Юлия Валериевна; Panchenko, Yuliia Valeriivna; Карабанова, Л.Які з ключових положень Болонської декларації перетворилися сьогодні на об‘єктивну реальність, а які так і залишилися на рівні декларацій. І де саме місце України та її університетів у цьому процесі? За роки існування Болонської декларації поступово змінювалися акценти в політиці освітніх спільнот у країнах-учасницях. Спочатку йшлося про першочерговість впровадження системи зіставних ступенів, введення двоциклового навчання (двоступеневого та післяступеневого навчання), впровадження систем залікових балів ECTS. Сьогодні головні цілі формулюються щодо гарантій та підвищення якості, розробки національних систем кваліфікацій.Item Навчально-профеcійна діяльність студентів(Сумський державний університет, 2014) Рижова, А.С.Успішна організація спеціальної підготовки студентів у системі вищої освіти вимагає цільової орієнтації на всіх ступенях навчання, оскільки сучасний фахівець повинен бути підготовленим до виконання соціальної і техніко-технологічної діяльності в умовах ринкової економіки. При цьому формування студента як суб'єкта навчальної діяльності передбачає вміння планувати, організовувати свою діяльність, визначати навчальні дії та програму їх виконання. Проте більшість студентів не вміє слухати і записувати лекції, конспектувати літературу. Студенти не вміють виступати перед аудиторією, вести суперечку, давати аналітичну оцінку проблем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34757Item Професійно-орієнтоване навчання мови (когнітивно-комунікативний аспект)(Сумський державний університет, 2013) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa ValentynivnaМіжнародна академічна мобільність у галузі вищої освіти прискорила такий напрямок міжнародної діяльності, як навчання іноземних студентів. Серед запропонованих міністерством спеціальностей найбільшим попитом користуються спеціальності медичного профілю. Зважаючи на це, актуальним залишаються питання щодо якісної мовної підготовки іноземних студентів з урахуванням майбутньої професійної спрямованості. Проте спостереження за навчальним процесом та досвід роботи показали, що студенти недостатньо володіють професійною лексикою, зазнають труднощів із засвоєнням навчального матеріалу під час лекційних та практичних занять. Одним із напрямів покращання ситуації, що склалася, є застосування професійно-орієнтованого навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30872