Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
17 results
Search Results
Item Study experiences of Hispanic Studies students at the faculty of philology and arts during the COVID-19 pandemic(Sumy State University, 2024) Radojevic, M.The pandemic of the Covid-19 virus in Serbia began in March 2020, when the state leadership adopted direct measures that temporarily closed preschools, schools and colleges. The newly created situation required quick reactions from professors and the reorganization of teaching, which moved from traditional, face-to-face, to online, distance learning. At the very beginning of the pandemic, the teaching staff of the Faculty of Philology and Arts of the University of Kragujevac received permission to adapt the classes to their needs and all professors were required to find the most adequate solution for teaching in these changed social circumstances. In this paper, we will focus on teaching during the pandemic at the Department of Hispanic Studies, with the aim of presenting the course of teaching, the methods and tools that were used, and the experience, judgment and attitudes of students, since the evaluation and improvement of each method of teaching should start exactly from how it performed for the main actors in that process. We will present the opinions of the students on the basis of a completed questionnaire, with which we examined the impressions of students of Hispanic studies who were in their first and second year of study during the pandemic.Item Дезадаптивна мрійливість у студентів зі схильністю до суїцидальної поведінки та суїцидальних думок(Сумський державний університет, 2024) Гунбіна, Анна Іванівна; Hunbina, Anna Ivanivna; Карпук, А.Актуальність теми. Спрощено ми можемо назвати дезадаптивну мрійливість формою ескапізму, при якій людина витрачає ресурси і час на усамітнення зі своїми мріями, в яких вона – успішна і щаслива, що стає для мрійника своєрідною формою саморегуляції. Найголовнішою проблемою є те, що з часом дезадаптивна мрійливість стає радше дистресом, сприяючи особистісному відстороненню аж до нехтування зобов'язаннями і потребами. Суїцидальність же визначається як деструктивний спосіб виходу із кризи, радикальний ескапізм. Феномен дезадаптивної мрійливості постав як проблема нещодавно завдяки Е. Сомеру та його напрацюванням сумісно з Л. Сомер, Н. Соффер-Дудек, Д. Джопп та іншими науковцями. Гіпотеза нашого дослідження була поставлена так: люди, у яких переважають суїцидальна поведінка та суїцидальних думки, частіше схильні до дезадаптивної мрійливості, ніж люди, для яких суїцидальні поведінка та суїцидальні думки не притаманні. Аналіз досліджень і публікацій. Явищу дезадаптивної мрійливості Е. Сомер дав таке визначення: «широка фантазійна діяльність, яка замінює людську взаємодію та/або заважає академічному, міжособистісному чи професійному функціонуванню».Item Корекція тривожності як форми прояву почуття самотності студентів(Сумський державний університет, 2024) Тверда, Ю.Актуальність проблеми тривожності полягає в тому, що тривожність особистості може ускладнити соціалізацію, сповільнити темп особистісного розвитку, знизити рівень впевненості, мотивації до досягнень, а також адекватного формування «Я-образу». Мета проведеного дослідження полягала у теоретичному обґрунтуванні та розробці методичного забезпечення програми корекції тривожності студентів з різними рівнями переживання самотності.Item Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов(Сумський державний університет, 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaАктуальність теми. Гейміфікований підхід до навчання набув популярності у різних сферах, включаючи освіту, психологію а також фізичне та психічне здоров'я. Фактично, пошуки в базі даних Scopus (2022 р.) показують різкий ріст популярності термінів, пов'язаних із гейміфікацією з 2011 року, що свідчить про значне зростання кількості досліджень у цій галузі в останні роки. [1, с. 104]. У роботі ми розглянемо можливості використання гейміфікації у навчанні іноземних мов для залучення уваги та підвищення мотивації студентів. Для ілюстрації використання гейміфікації наведемо приклади впровадження ігрових елементів у процес навчання іноземних мов. Мета дослідження – визначити можливості використання гейміфікації у процесі навчання іноземних мов з метою підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземних мов.Item Переживання самотності у студентському віці(Сумський державний університет, 2023) Гуйван, К.Феномен самотності у психології викликає досить велику увагу, тому що його існування може стати джерелом як психологічних проблем, так і стати чинником особистісного розвитку. Самотність розглядається в двох аспектах: як психологічний стан людини (внутрішнє емоційне переживання) та як характеристика її фізичних відносин із іншими людьми (зовнішнє відчуження від людей). Особливої значення має вивчення психологічних чинників самотності у студентів – цей вік характеризується підвищеною увагою до взаємодії з оточуючими і недостатній рівень спілкування може спричинити різноманітні психологічні розлади. З зазначених положень випливає мета дослідження – аналіз чинників виникнення самотності та їхній вплив на функціонування особистості.Item The shuttle time university course in the motor activity of students(Sumy State University, 2023) Сірик, Антоніна Євгенівна; Серик, Антонина Евгеньевна; Siryk, Antonina Yevhenivna; Гладченко, Оксана Робертівна; Гладченко, Оксана Робертовна; Hladchenko, Oksana RobertivnaRelevance of the topic. Reforming the main areas of pedagogical education in modern realities necessitates changes in the structure of organizational and methodical support, the search for innovative approaches, active forms and methods of learning aimed at formation of a creative personality of students and health preserving technologies. This problem is solved with the introduction of modern sports and their elements into educational programs, which will undoubtedly affect the socialization of young people, increase their interest in sports, increase their motor activity, and expand knowledge in the field of physical culture and sports. Badminton should become one of these means of physical education. The relevance of ensuring the high efficiency of physical education of education seekers by means of badminton is growing significantly, considering that young people show a special interest in game sports. Game sports attract them with their emotionality, the variety of plots and tasks, the opportunity to satisfy the desire for motor activity. The purpose of the survey: to determine the pedagogical conditions for the implementation of The Shuttle Time University Course in the motor activity of students.Item Methodology for creating students’ personal brands through career-oriented language courses(Sumy State University, 2023) Міхно, Світлана Василівна; Михно, Свитлана Васильевна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Золотова, Світлана Григорівна; Золотова, Светлана Григорьевна; Zolotova, Svitlana Hryhorivna2022 has been a challenging year for universities and teachers who have had to adjust to new ways of working. More than ever, there is a need for educators not only in our country, but around the world to search for new methodologies in order to find effective ways of ensuring students to continue learning, either remotely from home, in physically-distanced, face-to-face classrooms, or a combination of the two. A lot of attention should be drawn to students’ language acquisition process and its affective factors in the online environment by providing ideas, strategies, and possible solutions for technical and pedagogical problems that might arise in this teaching context. Both teachers and students have confronted some unexpected problems connected with the ways of teaching and learning a foreign language under the conditions of war using a foreign language as a tool to help students to find their place in the future world. The education system and learning are changing in response to these challenges. Foreign language instructors who are successful in obtaining possibilities of moving from traditional lessons to the process of preparing career-specific courses for certain students should plan a modified teaching approach. Primarily, this will involve concentrating on the ways of helping students to create their personal brand for their future careers.Item Forming students’ cognitive creative independence in heuristic professionally oriented situations(Sumy State University, 2020) Міхно, Світлана Василівна; Михно, Свитлана Васильевна; Mikhno, Svitlana VasylivnaSuccessful studying at institutions of higher education requires high level of students’ independence, critical thinking, as well as the usage of creative approaches to learning activities, which should be meaningful and engaging. Involvement into different types of independent cognitive and creative activity (required, desirable, optional) should happen under the guidance, but without direct participation of the teacher in the classroom or during extracurricular activities [1]. The last ones are of great importance as a student becomes the initiator of the search for knowledge, acquires the ability to manage his/her own activities, independently states and defines a learning task; plans his/her own work, organises and controls it; corrects the planning, organization and manages to monitor this work in progress, thus ensuring the development of personal self-regulation that serves as the base component of the manifestation of cognitive and creative independence.Item What leads Ukrainian university students to use Wikipedia?(Igor Sikorsky Kyiv Politechnic Institute, Publishing House "Polytechnics", 2018) Муліна, Наталія Ігорівна; Мулина, Наталия Игоревна; Mulina, Nataliia IhorivnaІнтернет надає студентам доступ до великої кількості джерел інформації. Посилання на сайт Вікіпедії є одним з тих, що найбільш часто зустрічається у результатах пошуку популярних сервісів. Метою дослідження було вивчити загальне ставлення студентів до Вікіпедії та з'ясувати, чи є певні закономірності використанні Вікіпедії як інформаційного джерела для навчальних цілей різними групами студентів в українському університеті, зокрема щодо мови, якою вони здійснюють пошук. Встановлено, що переважна більшість студентів користуються Вікіпедією, і більшість з них використовують її з навчальною метою. На початковому етапі роботи над письмовими завданнями студенти цінують стислість та інформативність Вікіпедії. Однак, її використання обмежується, з одного боку, недостатнім наповненням статей рідною мовою, а з іншого, - недостатнім рівнем володіння англійською. Ми з'ясували, що використання Вікіпедії з навчальною метою також залежить від спеціальності студента, року навчання і рекомендації викладачів.Item Open Course Ware як сучасний метод самостійної підготовки студентів при вивченні іноземних мов (латинської)(Буковинський державний медичний університет, 2017) Нефедченко, Оксана Іллівна; Нефедченко, Оксана Ильинична; Nefedchenko, Oksana IllivnaСьогодні у світі постійно відбуваються зміни, які спрямовані на автоматизацію, модернізацію, пошук нових ідей, створення креативних проектів. Оновлення та покращення якості сучасної освіти полягає у впровадженні інноваційних освітніх ідей і технологій, які роблять співпрацю студента-викладача більш ефективною. У 2014 році був прийнятий Закон України «Про вищу освіту» який зменшує аудиторне навантаження на студентів.