Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
16 results
Search Results
Item Features of English dialects in the UK(Sumy State University, 2024) Selyukova, S.The United Kingdom is known for its linguistic diversity, which is reflected in the variety of English dialects spoken across different regions. Standard English serves as a formal mode of communication and represents the grammatical and pronunciation standards that are taught in educational institutions and used in official contexts across the country. Cockney English, which originated in the working-class communities of London's East End, is characterized by a distinct pronunciation that involves dropping the "h" sound and the use of rhyming slang. Estuary English, on the other hand, evolved from the areas surrounding the River Thames and is considered more mainstream. It features a softened accent and vocabulary that share similarities with Cockney English. Welsh English includes phonological, grammatical, and lexical peculiarities that are unique to Wales and blend with the conventions of Standard English. Scottish English encompasses an array of dialects that have distinct features in pronunciation, vocabulary, and grammar, shaped by regional nuances. Irish English reflects the historical and linguistic heritage of Ireland and features variations across the country. It integrates elements from the Irish Gaelic language alongside its distinctive grammatical structures and vocabulary [4]. The UK hosts a multitude of regional variations beyond these notable dialects, each with its unique flavor shaped by historical, cultural, and geographical influences. These 9 dialects are widespread in the UK, and in our research, we will analyze them in detail.Item In-person participation in TESOL 2024 International Convention & Expo: discovering new trends in the TESOL field(Sumy State University, 2024) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia VolodymyrivnaFrom the 20th to the 23rd of March, 2024, I was honored to attend the in-person international conference “TESOL-24 International Convention & Expo” in Tampa, Florida (USA) as an exchange participant of the Methods of Training Pre-Service English Teachers exchange program sponsored by the U.S. Department of State’s Bureau of Educational and Cultural Affairs Office of English Language Programs through the English Access Microscholarship Program. The Convention is the largest professional development event in the TESOL field. This year it united thousands of leading specialists in teaching English from different parts of the world with hundreds of education sessions, and more than 60 exhibitions. It offers professional development opportunities to English language educators at all levels from around the world. In lively interactive sessions, educators develop a global perspective through the exchange of ideas and practices. Participants integrate knowledge of current trends in the field while developing a professional network.Item Роль принципів комунікативного методу навчання англійської мови в Новій українській школі(Сумський державний університет, 2024) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Андрієвська, В.Актуальність дослідження. На сучасному етапі проведення реформи шкільної освіти «Нова українська школа» (НУШ) важливо враховувати ключові компоненти модернізації освітнього процесу та підготовки учнів до успішної комунікації в сучасному світі, зокрема під час навчання іноземної мови (ІМ). Використання комунікативного методу навчання ІМ залучає учнів до вирішення значущих і досяжних завдань, успішне виконання яких викликає задоволення та підвищує їх впевненість у собі. В наукових працях дослідників G. Brumfit, J. Harmer, K. Johnson, W. Littlewood, A. Wesley, G. Widdowson проаналізовано різні аспекти використання комунікативного підходу в навчанні ІМ. Проте особливості застосування цього підходу в ЗЗСО України на сучасному етапі вимагає його подальшого вивчення та актуалізації. Мета даної роботи полягає в аналізі особливостей застосування принців комунікативного методу навчання іноземної мови в сучасному освітньому процесі в ЗЗСО, зокрема в межах реформи «Нова українська школа» (НУШ).Item Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою(Сумський державний університет, 2024) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Донік, І.Актуальність дослідження. Вивчення англійської мови є багатогранним та захоплюючим процесом, що відкриває для учнів розуміння особливостей культури та способу мислення іншої національності. Окрім методів та стратегій навчання англійської мови (АМ), які використовує вчитель АМ, зокрема під час навчання аналітичного читання, існує широкий спектр психологічних чинників, які впливають на досягнення бажаних результатів у вивченні АМ. Відповідно, ефективність навчання залежить від своєчасного врахування вчителем багатьох психологічних факторів, таких як мислення, пам'ять, сприймання, увага, мотивація. Психологи називають мотивацію «запускним механізмом» будь-якої людської діяльності [3, с. 65]. Серед основних видів мотивації вивчення іноземної мови виділяються зовнішня та внутрішня. Перша знаходиться під впливом потреб суспільства, а друга зумовлена характером самої діяльності. Також слід пам’ятати, що мотивація може бути як негативною, так і позитивною [3, с. 66]. Для створення позитивної мотивації варто враховувати сучасні тенденції в методиці навчання АМ, які спрямовані на формування та розвиток в учнів умінь соціально-емоційного навчання (СЕН) та підтримку їх ментального здоров'я та благополуччя. Мета роботи полягає в аналізі впливу психологічних аспектів та стратегій формування соціально-емоційних умінь учнів на процес оволодіння іноземною мовою (ІМ), зокрема під час навчання аналітичного читання учнів старших класів ЗЗСО.Item Лінгвістичні засоби вираження гумору(Сумський державний університет, 2024) Бровкіна, Оксана Володимирівна; Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Щербак, Д.Представники англомовної лінгвокультури славляться своїм унікальним почуттям гумору, яке вважається складним для розуміння іншими. Британський гумор має специфічний стиль і смислову глибину, що вимагає певного рівня культурної освіченості та розуміння субтексту. Його розуміння вимагає глибшого знання англійської культури, літератури, історії та соціальних конвенцій. Розуміння гумористичних аллюзій, культурних референтів та історичних подій є ключовим для повного осмислення британського гумору. Для тих, хто незнайомий з англомовною лінгвокультурою, розуміння її специфічного гумору може бути викликом. Культурні відмінності та унікальність гумористичних стратегій можуть призвести до непорозумінь та спотворення смислу жартів. Актуальність теми дослідження. Англійська мова широко використовується в міжнародній комунікації, і розуміння особливостей її гумору може бути корисним для ефективного спілкування та культурного розуміння. З’являється необхідність адаптації для ефективної взаємодії з носіями цієї мови в різних сферах, наприклад, освіта, бізнес або міжкультурне спілкування. Сарказм, каламбури, іронія, абсурдність використовуються у англійській лінгвокультурі. Розуміння та подальше їхнє розпізнавання розвине навички створення жартів, допоможе у спілкуванні з носіями англійської мови, покращить міжкультурний зв'язок. Вміння розуміти та використовувати англійський гумор допомагає покращити комунікацію, зміцнити стосунки та створити дружню обстановку. Відтак, актуальним є дослідження лінгвістичних особливостей та комічних прийомів формування гумору в англомовному середовищі. Матеріалом дослідження є твори англійських письменників різних історичних епох, новини британських ЗМІ. Метою поданого дослідження є вивчення та аналіз аспектів, які є основою спілкування гумористичного характеру англійською мовою, а також вивчення культурних, соціальних сфер, що мають вплив на формування та сприйняття гумору в англомовній лінгвокультурі загалом.Item Make teaching english easier with ChatGPT(Sumy State University, 2023) Таценко, Наталія Віталіївна; Таценко, Наталия Витальевна; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Donik, I.As everyone probably knows, technology continues to evolve and change the world; the way we teach and learn has also been transforming. A very interesting innovation is the use of chatbots for language teaching. Teaching English is a challenging task, especially when it comes to non-native speakers. Many students struggle to learn English due to its complex grammar rules, vocabulary, and pronunciation. However, with the help of ChatGPT, teaching English can become much easier and more effective. That is why this topic is relevant and interesting. The purpose of the research is to discuss a more straightforward way of learning English through the use of ChatGPT.Item Методи навчання англійської мови у вищих військових навчальних закладах України(Сумський державний університет, 2023) Жукович, І.Англійська мова є однією з офіційних мов Європейського Союзу (ЄС) і використовується як мова комунікації в багатьох сферах, таких як: наука, кібербезпека, політика, військова справа. Тому підвищення статусу англійської мови в контексті євроінтеграції має велике значення. Одним із пріоритетних завдань європейської інтеграції є розвиток спільної європейської мовної політики, що передбачає сприяння розвитку різних мов ЄС і підтримку багатомовності в європейському просторі. Знання англійської мови в сучасному суспільстві є запорукою успіху для омріяної професії у майбутньому. Проте ці здобутки неможливі без грунтолвної мовної підготовки. Використання різних методів навчання спонукає не лише студента, але й викладача до постійної творчості, сприяє розвитку педагогічних здібностей, орієнтує на пошук унікальних якостей студентів, особливостей їх мислення. Саме тому кожен вищий навчальний заклад прагне забезпечити учасників навчального процесу максимально-ефективними методами вивчення англійської мови. Особливо це важливо не лише для цивільних спеціальностей, але й військових, що відкриває нові горизонти для співпраці із закордонними партнерами в оборонній галузі, міжнародними правовими організаціями, для реалізації міжнародних договорів та програм тощо. Мета дослідження. Охарактеризувати сучасні методи навчання англійської мови для курсантів вищих військових навчальних закладів України.Item Молодіжний сленг сучасної англійської мови(Сумський державний університет, 2022) Васіна, А.В.Лінгвісти відзначають, що політичне і соціально-економічне життя країн як у дзеркалі відбивається у лінгвістиці, особливо протягом двох останніх десятиліть. Саме соціальні проблеми, які є найбільш гострими для суспільства, знаходять відгук у молодіжному мовленні з багатим, стилістично забарвленим словником. Сленг, будучи невід’ємною частиною мови і, відповідно, мовлення є однією з основних і найбільш проблематичних аспектів лексикології, оскільки відображає лінгвокультурні особливості соціуму. Сленг це той шар лексики, який не збігається з літературною нормою. Деякими дослідниками сленг сприймається як щось чуже літературній мові, не властиве мові інтелігентної людини. Проте, сьогодні можна спостерігати "експансію" сленгової лексики в усі сфери людської діяльності: одиниці сленгу вживаються на телебаченні, у пресі, літературі, в мережі Інтернет, не кажучи вже про усне спілкування людей практично будь-якого віку, соціальних груп і класів. Вивчення сленгу набуває зростаючої актуальності в умовах розширення міжнародних контактів (стажування, турпоїздки, викладання ряду предметів англомовними фахівцями, перегляд відеофільмів, прослуховування сучасних пісень англійською мовою, неформальне спілкування з носіями мови і т. д.). Сленг як різновид мовного субстрату традиційно привертає увагу вітчизняних і зарубіжних філологів завдяки яскравому емоційно-експресивному забарвленню, лаконічності й образності, здатності постійно змінювати кордони, що розділяють його з мовною нормою.Item Поліфункціональність англомовних прислів’їв(Логос, 2017) Овсянко, Олена Леонідівна; Овсянко, Елена Леонидовна; Ovsianko, Olena Leonidivna; Кардашевська, О.Г.Робота присвячена дослідженню природи і функцій прислів’їв в англійській мові.Item Лексико-граматичні ігри на уроках іноземної мови в ЗОШ(Cумський державний університет, 2016) Фадєєва, Ю.О.Наш час характеризується пошуком нових форм, методів і прийомів навчання. Сучасна школа потребує методи навчання, які б допомогли не тільки якісно навчити, але в першу чергу, розвинути потенціал особистості. Сучасне навчання спрямовано на те, щоб готувати учнів не тільки пристосовуватися, але й активно освоювати ситуації соціальних змін. На уроці іноземної мови особливе місце займають форми занять, які забезпечують активну участь в уроці кожного учня, стимулюють мовне спілкування, сприяють формуванню інтересу і прагнення вивчати іноземну мову.