Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
2 results
Search Results
Item Harnessing Advanced AI Prompting to Foster Critical and Analytical Skills in Translators(Sumy State University, 2024) Красуля, Алла Вікторівна; Krasulia, Alla Viktorivna; Koval, T.I.У публікації "Використання просунутих підказок штучного інтелекту для розвитку критичних та аналітичних навичок у перекладачів" автори досліджують вплив передових технологій штучного інтелекту (ШІ) на розвиток перекладацьких навичок. Автори описують серію практичних занять, спрямованих на вдосконалення вміння студентів взаємодіяти з передовими методами створення запитів до ШІ. Заняття включали ознайомлення з тринадцятьма техніками генеративного створення запитів та їх застосування в різних перекладацьких контекстах. Під час занять студенти створювали індивідуальні запити, аналізували відповіді ШІ та рефлексували над покращенням своїх навичок. Завдяки груповим завданням, таким як метод "Think-Pair-Share", студенти також навчалися працювати в командах, використовуючи ШІ для вирішення складних задач у перекладі. Стаття підкреслює важливість критичного мислення та аналітичних навичок для перекладачів у сучасному світі, що швидко змінюється завдяки технологіям.Item Intercultural Communication Skills as an International Tool for the Development of English-Language Communicative Competencies(Sciedu Press, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Kostyrya, I.; Biletska, O.; Shevchenko, M.; Lastovskyi, V.; Mishchenko, A.Мета цього експериментального дослідження полягала в тому, щоб з'ясувати, чи можна використовувати навички міжкультурного спілкування як інструмент розвитку комунікативних англомовних компетенцій. Для цього використовувався досвід трьох країн: Нідерландів, Сінгапуру та Бельгії. Населення цих країн має високий рівень володіння англійською як іноземною. У ході дослідження було проведено педагогічний експеримент. Проведено опитування 137 учасників експерименту. Результати обробляли математичними методами дисперсійного аналізу, коефіцієнту Коена та критерію Пірсона. Також використовувалося програмне забезпечення статистики. Виявлено, що використання таких методів навчання англійської мови як перегляд англомовних фільмів, читання англомовних художніх творів мовою оригіналу сприяє розвитку навичок міжкультурної комунікації. Ефективна участь у живому спілкуванні студентів з англомовними іноземними однокласниками та віртуальний обмін. Однак найкращих результатів можна досягти, послідовно застосовуючи ці три методи. Дослідження показало, що використовувані методи навчання, які сприяли розвитку навичок міжкультурного спілкування, також позитивно вплинули на розвиток англомовних комунікативних компетенцій. Встановлений зв'язок дає підстави стверджувати, що навички міжкультурної комунікації можна використовувати як інструмент розвитку англомовних комунікативних компетенцій. Подальші дослідження мають бути зосереджені на пошуку способів оптимізації навчальних програм, пошуку ефективних методів та орієнтації учасників на розвиток навичок міжкультурного спілкування.