Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
7 results
Search Results
Item Функціонування освітної лексики в текстах українських періодичних видань(Сумський державний університет, 2016) Серебрянська, Ірина Миколаївна; Серебрянская, Ирина Николаевна; Serebrianska, Iryna Mykolaivna; Дороватовська, М.Стаття присвячена проблемі функціонування української лексики сфери вищої освіти в сучасних періодичних виданнях. Робиться спроба класифікувати її тематичні групи та визначити стилістичні особливості.Item Формування позитивної мотивації - невід'ємна частина навчального процесу(Cумський державний університет, 2016) Кац, Юлія Вікторівна; Кац, Юлия Викторовна; Kats, Yuliia Viktorivna; Ігнат’єв, Д.І.Сучасні психологи і педагоги єдині в тому, що якість виконання діяльності і її результат залежать перш за все від інтересів і потреб індивіда, його мотивації, саме мотивація викликає цілеспрямовану активність, що визначає вибір засобів і прийомів, їх впорядкування і досягнення мети. Позитивна мотивація є “пусковим механізмом”, будь-якої діяльності людини будь то праця, спілкування чи пізнання.Item Использование внеаудиторной работы студентов в обучении иноязычному общению(Сумский государственный университет, 2016) Литвиненко, Галина Іванівна; Литвиненко, Галина Ивановна; Lytvynenko, Halyna IvanivnaРеформа системы образования, результатом которой стали повышение значимости и удельного веса самостоятельной работы, уменьшение количества аудиторных часов, компетентностный подход к подготовке специалистов, а также современный уровень технического оснащения учебного процесса, позволяющий кардинально изменить парадигму обучения языкам, диктуют необходимость поиска иных педагогических и методических подходов к организации учебного процесса.Item Гендерні особливості освітнього процесу військової підготовки(Cумський державний університет, 2016) Канакі, А.В.; Голованова, Т.П.В 2005 році Україна прийняла закон «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» [1]. Відповідно до цього закону, держава забезпечує рівні права та можливості жінок і чоловіків у здобутті освіти, в тому числі і військового.Item Гендерний підхід у діяльності ВНЗ: теоретичне обгрунтування та практичні проблеми(Cумський державний університет, 2016) Волікова, М.М.; Василюк, Т.Г.Водночас зазначимо, що виокремлене нами поняття майже ніколи не визначається вченими спеціально, хоча проблема є актуальною і потребує нагальної розробки її сутнісних засад. Так, докторка педагогічних наук Т. Дороніна вважає, що «поняття ГП доречно використовувати при теоретичному обґрунтуванні досліджень ґендеру в освіті задля аналізу педагогічних явищ, задля опису певної (ґендерної) педагогічної стратегії та визначення сутності ґендерного чинника у ціннісній системі вчителя/викладача» [1, с. 183].Item System of quality assessment of educational process(Sumy State University, 2016) Кулік, Євгенія Сергіївна; Кулик, Евгения Сергеевна; Kulik, Yevheniia SerhiivnaThe important issues which appear in front of all participants of the educational process are improving the quality of education and its adaptation to the realities of life.Item Психологічні основи навчального процесу(Сумський державний університет, 2013) Іванова, Тетяна Володимирівна; Иванова, Татьяна Владимировна; Ivanova, Tetiana Volodymyrivna; Найчук, В.В.У психології розроблено кілька підходів до організації процесу засвоєння знань. Наприклад, Н.О. Менчинська та Д.Н. Богоявленський особливо детально досліджували роль в цьому аналітико-синтетичної діяльності, порівнянь, асоціацій, узагальнень, які спираються на конкретні дані, а також значення самостійного пошуку ознак понять, що засвоюються, та способів розв’язування нових типів завдань у процесі засвоєння. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30782