Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Функціонування освітної лексики в текстах українських періодичних видань
    (Сумський державний університет, 2016) Серебрянська, Ірина Миколаївна; Серебрянская, Ирина Николаевна; Serebrianska, Iryna Mykolaivna; Дороватовська, М.
    Стаття присвячена проблемі функціонування української лексики сфери вищої освіти в сучасних періодичних виданнях. Робиться спроба класифікувати її тематичні групи та визначити стилістичні особливості.
  • Item
    Формування позитивної мотивації - невід'ємна частина навчального процесу
    (Cумський державний університет, 2016) Кац, Юлія Вікторівна; Кац, Юлия Викторовна; Kats, Yuliia Viktorivna; Ігнат’єв, Д.І.
    Сучасні психологи і педагоги єдині в тому, що якість виконання діяльності і її результат залежать перш за все від інтересів і потреб індивіда, його мотивації, саме мотивація викликає цілеспрямовану активність, що визначає вибір засобів і прийомів, їх впорядкування і досягнення мети. Позитивна мотивація є “пусковим механізмом”, будь-якої діяльності людини будь то праця, спілкування чи пізнання.
  • Item
    Использование внеаудиторной работы студентов в обучении иноязычному общению
    (Сумский государственный университет, 2016) Литвиненко, Галина Іванівна; Литвиненко, Галина Ивановна; Lytvynenko, Halyna Ivanivna
    Реформа системы образования, результатом которой стали повышение значимости и удельного веса самостоятельной работы, уменьшение количества аудиторных часов, компетентностный подход к подготовке специалистов, а также современный уровень технического оснащения учебного процесса, позволяющий кардинально изменить парадигму обучения языкам, диктуют необходимость поиска иных педагогических и методических подходов к организации учебного процесса.
  • Item
    Гендерні особливості освітнього процесу військової підготовки
    (Cумський державний університет, 2016) Канакі, А.В.; Голованова, Т.П.
    В 2005 році Україна прийняла закон «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» [1]. Відповідно до цього закону, держава забезпечує рівні права та можливості жінок і чоловіків у здобутті освіти, в тому числі і військового.
  • Item
    Гендерний підхід у діяльності ВНЗ: теоретичне обгрунтування та практичні проблеми
    (Cумський державний університет, 2016) Волікова, М.М.; Василюк, Т.Г.
    Водночас зазначимо, що виокремлене нами поняття майже ніколи не визначається вченими спеціально, хоча проблема є актуальною і потребує нагальної розробки її сутнісних засад. Так, докторка педагогічних наук Т. Дороніна вважає, що «поняття ГП доречно використовувати при теоретичному обґрунтуванні досліджень ґендеру в освіті задля аналізу педагогічних явищ, задля опису певної (ґендерної) педагогічної стратегії та визначення сутності ґендерного чинника у ціннісній системі вчителя/викладача» [1, с. 183].
  • Item
    System of quality assessment of educational process
    (Sumy State University, 2016) Кулік, Євгенія Сергіївна; Кулик, Евгения Сергеевна; Kulik, Yevheniia Serhiivna
    The important issues which appear in front of all participants of the educational process are improving the quality of education and its adaptation to the realities of life.
  • Item
    Психологічні основи навчального процесу
    (Сумський державний університет, 2013) Іванова, Тетяна Володимирівна; Иванова, Татьяна Владимировна; Ivanova, Tetiana Volodymyrivna; Найчук, В.В.
    У психології розроблено кілька підходів до організації процесу засвоєння знань. Наприклад, Н.О. Менчинська та Д.Н. Богоявленський особливо детально досліджували роль в цьому аналітико-синтетичної діяльності, порівнянь, асоціацій, узагальнень, які спираються на конкретні дані, а також значення самостійного пошуку ознак понять, що засвоюються, та способів розв’язування нових типів завдань у процесі засвоєння. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30782