Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Урахування особливостей рідної мови у процесі навчання української як іноземної
    (Сумський державний університет, 2021) Белхаддад, Оуссама; Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna
    Методика навчання іноземної – самостійна педагогічна дисципліна про закони і правила навчання мови, про способи оволодіння мовою, а також про особливості освіти і виховання засобами мови. Опис нерідної мови з метою її викладання іноземцям – окрема галузь педагогічної граматики з певними особливостями. Якщо порівняти граматичні правила української мови, представлені у шкільному підручнику, підручнику для іноземців і в академічному виданні, то можна побачити відмінності в презентації матеріалу.
  • Item
    Реализация жанровых возможностей сказки в процессе изучения РКИ и УКИ
    (Сумский государственный университет, 2021) Окерио, Давид Масесе; Похілько, Олена Вікторівна; Похилько, Елена Викторовна; Pokhilko, Olena Viktorivna
    В образовательном процессе Украины очень важна роль иностранных студентов. Это не только престиж государства и инвестиции в его экономику, но также возможность расширить свои знания о других странах, их культуре, образовании, это обмен опытом. О привлекательности украинского высшего образования для иностранных студентов говорят следующие цифры: в настоящее время более 80 тысяч молодых людей из 158 стран мира учатся в разных образовательных учреждениях страны. Среди них много студентов из Ближнего Востока, Африки (Марокко, Нигерия, Кения, Конго, Танзания и других), а также Европы и бывших советских республик.
  • Item
    Використання елементів інтегрованого навчання на заняттях з української мови як іноземної
    (Сумський державний університет, 2021) Фехінтола, Мосес Дамілола; Чернишова, Тетяна Григорівна; Чернышова, Татьяна Григорьевна; Chernyshova, Tetiana Hryhorivna
    Проблема інтегрованого навчання за сучасних умов розвитку освітнього процесу залишається актуальною. Навчально-виховний процес у закладах вищої освіти вимагає нових підходів, які спрямовані на підготовку конкурентоспроможних фахівців. Формуванню такого пеціаліста сприяє впровадження в навчальний процес міжпредметної інтеграції. Зазначимо, що використання інтегрованого підходу в навчально-виховному процесі сприяє підвищенню мотивації студентів до розуміння явищ і процесів, що вивчаються, до різнобічного, нетрадиційного, практичного засвоєння знань з інших предметів.
  • Item
    Допоміжні засоби викладання іноземних мов в онлайн форматі
    (Сумський державний університет, 2021) Шум, О.
    Актуальність теми дослідження полягає у тому, що із переходом на дистанційне онлайн навчання перед викладачами, зокрема іноземних мов, постала необхідність пошуку нових дієвих способів мотивації та утримання уваги студентів, а також ефективного оцінювання за нових обставин. При цьому по-іншому почали розглядати методики геймифікації навчального процесу, які досі часто використовувались під час практичних занять у різній формі та з різною метою. Метою нашої розвідки є розгляд проблем та сучасних способів їх подолання, з якими зустрічається викладач іноземних мов під час забезпечення дистанційного онлайн навчання на високому рівні.
  • Item
    Виклики для викладача під час викладання іноземних мов онлайн
    (Сумський державний університет, 2021) Швець, Г.
    Навчання іноземних мов є одним з основних елементів системи професійної підготовки фахівців у ЗВО України. Система дистанційного навчання в Україні має багато переваг і недоліків. Проте екстремальна ситуація, пов’язана з пандемією CoVid-19, змусила викладачів і студентів опинитися в реальності, де викладати й навчатися доводиться виключно перед екраном комп’ютера чи смартфона. Ефективність такого навчання покаже свої результати вже незабаром, коли фахівці онлайн-навчання отримають дипломи й підуть працювати за фахом.
  • Item
    Застосування мобільних технологій з метою розвитку іншомовної лексичної компетентності учнів при вивченні англійської мови
    (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2020) Красуля, Алла; Красуля, Алла; Krasulia, Alla; Шумило, Анжеліка; Шумило, Анжелика; Shumylo, Anzhelika
    У статті проаналізовано процес формування та розвитку англомовної лексичної компетентності учнів середньої школи шляхом використання мобільних технологій. Виявлено основні характеристики, структуру та етапи формування іншомовної лексичної компетентності. Обґрунтовано необхідність впровадження інноваційних технологій для ефективного навчання і опанування іноземних мов. Розглянуто перспективи застосування сучасних мобільних технологій у процесі вивчення і вживання іноземних мов у реальному контексті.