Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
5 results
Search Results
Item Тестирование как средство измерения учебных достижений иностранных студентов на занятиях РКИ: клоуз-тесты(Сумский государственный университет, 2016) Бурнос, Євгенія Юріївна; Бурнос, Евгения Юрьевна; Burnos, Yevheniia Yuriivna; Пилипенко-Фрицак, Н.А.Одной из задач современной методики преподавания иностранных языков, наряду с поиском инновационных технологий и методов преподавания, является разработка новых форм проверки полученных знаний, системы объективного и независимого контроля и оценивания. В настоящее время при оценке знаний учащихся все более активно используется такая эффективная форма контроля как тест.Item From the history of testing(Sumy State University, 2015) Ярмак, Любов Павлівна; Ярмак, Любовь Павловна; Yarmak, Liubov Pavlivna; Гладченко, Оксана Робертівна; Гладченко, Оксана Робертовна; Hladchenko, Oksana RobertivnaAlthough tests are dreadful learning part for our students, they are considered an important teaching tool. They create competition within the classroom, provide feedback and give a sense of success to the learners.Item Тестовий контроль: діагностична функція(Сумський державний університет, 2014) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana MykolaivnaПедагогічна діагностика та її невід’ємний засіб – тестовий контроль – базуються на глибоких історичних коренях і культурно-педагогічних традиціях, які у радянські часи з кінця 30-х років XX століття були штучно виведені за рамки вітчизняної освітньої практики, в результаті чого багато викладачів опинилися поза межами справжньої діагностичної культури як важливої складової практичної педагогічної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34679Item Тестування лексико-граматичних навичок як один із методів інтенсифікації навчального процесу у ВНЗ(Сумський державний університет, 2014) Марченко, Д.О.Одною з важливих складових навчання є контроль знань. Як відомо, традиційні прийоми перевірки знань, умінь і навичок студентів, які застосовуються у навчальному процесі, не завжди відповідають вимогам раціонального контролю. Пошук ефективних форм контролю зумовив зростаючий інтерес до методу тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34670Item Проблеми тестування навчальних досягнень студентів(Видавництво СумДУ, 2009) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna