Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    The role of proverbs in developing students’ communicative and cultural competence
    (Baltic International Academy, 2023) Carvalho, K.S.; Овсянко, Олена Леонідівна; Ovsianko, Olena Leonidivna
    Взаємозв'язок між мовою та культурою є очевидним при вивченні прислів'їв різних мов. Мета цього дослідження полягає у розкритті ролі прислів'їв під час вивчення іноземних мов. Прислів'я - це комунікативні одиниці, невеликі тематичні тексти. Вони не мають заголовка, є автономними і являють собою конденсат народних спостережень. Загальновідомо, що прислів'я та й інші образні вирази мови відіграють важливу роль у міжкультурному спілкуванні. З огляду на це, представленість прислів'їв у навчальних підручниках є вагомою складовою успішного опановування іноземної мови.
  • Item
    Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій
    (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla Oleksandrivna
    В статті досліджується сучасний стан, переваги та перспективи розвитку дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України, зокрема формування комунікативних умінь та навичок майбутнього фахівця в різних галузях сучасного суспільства з урахуванням необхідності знання англійської мови як мови спілкування епохи глобалізації. Розглядається можливість використання відкритих освітніх ресурсів як однієї з прогресивних і перспективних технологій дистанційного навчання іноземної мови.
  • Item
    Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій
    (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla Oleksandrivna
    Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій В статті досліджується сучасний стан, переваги та перспективи розвитку дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України, зокрема формування комунікативних умінь та навичок майбутнього фахівця в різних галузях сучасного суспільства з урахуванням необхідності знання англійської мови як мови спілкування епохи глобалізації. Розглядається можливість використання відкритих освітніх ресурсів як однієї з прогресивних і перспективних технологій дистанційного навчання іноземної мови.
  • Item
    Формування комунікативної компетенції майбутнього спеціаліста у процесі навчання
    (Сумський державний університет, 2019) Дгугі, Ясмін Фатіма
    Пріоритетним завданням сучасного освітнього процесу є підготовка висококваліфікованого фахівця, орієнтованого на постійне самовдосконалення і професійний пошук. З огляду на конкурентне середовище все більшого значення набувають такі характеристики, як професіоналізм і компетентність, відповідальність і коректність.
  • Item
    О типичных ошибках в написании эссе студента неязыкового вуза (по результатам эксперимента)
    (Сумський державний університет, 2019) Жаксимбекова, У.Т.
    У статті наголошується на значенні розвитку навичок англомовного письма як важливого фактору розвитку культури і освіти. У статті подаються практичні рекомендації щодо навчання студентів ВНЗ навичок продукування англомовного письма на прикладі складання есе.
  • Item
    Інтрапрофесійне мовлення майбутніх лікарів: латинські афоризми та прислів'я
    (Сумський державний університет, 2017) Яременко, Людмила Миколаївна; Яременко, Людмила Николаевна; Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna
    Інтрапрофесійна комунікація майбутніх лікарів визначається інтенціями (намірами адресата-співрозмовника), зворотнім зв'язком у спілкуванні, підтриманням самої фахової бесіди, а також усвідомленою позитивною мовною поведінкою. Отже, формуючи комунікативні компетенції студентів-першокурсників відповідно до предметних знань, медичної термінології, враховуємо сучасні виклики – на естетично-креативну особистість з мовним смаком, яка знає національні традиції спілкування, кращі зразки літератури, постійно працює над збагаченням своєї мови.
  • Item
    How to improve students speaking skills
    (Sumy State University, 2017) Морозова, Ірина Анатоліївна; Морозова, Ирина Анатольевна; Morozova, Iryna Anatoliivna
    Speaking is “the process of building and sharing meaning through the use of verbal and non-verbal symbols, in a variety of contexts” (Chaney, 1998, p.13). Speaking is a crucial part of second language learning and teaching. Today’s world requires that the goal of teaching speaking should improve students’ communicative skills, because, only in this way, students can express themselves and learn how to follow the social and cultural rules appropriate in each communicative circumstance. Now many linguists and ESL teachers agree that students learn to speak in the second language by “interacting”.
  • Item
    Формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2017) Однорал, О.А.; Назаренко, Олена В`ячеславівна; Назаренко, Елена Вячеславовна; Nazarenko, Olena Viacheslavivna
    Основною метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетенції. Комунікативна компетенція складається з мовленнєвої, мовної та соціокульурної. Соціокультурна, в свою чергу, поділяється на країнознавчу (знання з історії, географії, економіки, державного устрою та культури країни) та лінгвокраїнознавчу (знання особливостей мовленнєвої та немовленнєвої поведінки носіїв мови в певних ситуаціях спілкування).
  • Item
    Лингвострановедческая аспектизация в преподавании русского языка как иностранного
    (Сумский государственный университет, 2013) Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna; Шевченко, Ірина Михайлівна; Шевченко, Ирина Михайловна; Shevchenko, Iryna Mykhailivna
    В исследовании рассматривается страноведческая аспектизация как основа становления и развития коммуникативной компетенции иностранных студентов.
  • Item
    Дискуссионные формы обучения как фактор профессиональной подготовки будущих журналистов
    (Сумский государственный университет, 2013) Волкова, Ольга Миколаївна; Волкова, Ольга Николаевна; Volkova, Olha Mykolaivna
    Образовательный процесс в высшей школе всегда должен обеспечивать подготовку таких специалистов, которые бы соответствовали требованиям современного общества. Это в свою очередь требует обновления, совершенствования технологий обучения, переориентации его на использование активных методов обучения. Термин методпроисходит от греческого слова «methodos», что означает«путь, способ познания, исследования». Методы обучения – это способы представления студенту информации в ходе его учебно-познавательной деятельности,это способы совместной деятельности педагога и учащегося, направленные на достижение поставленных образовательных целей. В педагогической литературе нет единой классификации методов, но поскольку успех обучения в решающей степени зависит от активностии самостоятельности обучаемых, то все методы принято делить нарепродуктивные и продуктивные. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30936