Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
2 results
Search Results
Item Нові виклики й перспективи для молоді(Сумський державний університет, 2024) Карабельська, А.Інформаційні технології увірвалися в наше життя порівняно недавно, але майже кожна людина в наш час не може уявити своє повсякдення без гаджетів. Найшвидше ознайомлюється з усіма нововведеннями молодь. Інформаційне суспільство пропонує молоді не лише нові технології та можливості, а й змінює їхні підходи до навчання, роботи та соціальних відносин. Наприклад, технології змінюють формат навчання, дозволяючи отримати доступ до навчального матеріалу з будь-якого місця та в будь-який час. Віддалене навчання та електронні ресурси стають все більш популярними серед молоді, що дозволяє їм гнучко впоратися з навчальним процесом. Зараз можна знайти будь-яку інформацію за лічені секунди, а раніше наші бабусі та дідусі шукали цю ж інформацію в книжках у бібліотеках годинами. Погодьтеся, що наше життя стало помітно легшим, аніж було декілька десятиліть тому. Ще однією характеристикою інформаційного суспільства є зростання важливості знань та креативності. В умовах постійної доступності інформації та широкого доступу до освітніх ресурсів, молодь повинна навчитися критично оцінювати інформацію, розвивати аналітичні навички та навички творчого мислення, щоб успішно конкурувати на ринку праці та в суспільстві загалом. З одного боку це дуже корисно, що всі ідеї ми маємо під рукою, але ж з іншого боку штучний інтелект може замінити роботу людей. Але, на мою думку, в роботі живої людини відчувається якась особливість, притаманна ота сама іскорка натхнення та відчуття кропіткої праці – це не може бути передано в роботі штучного інтелекту. Інформаційне суспільство вносить суттєві зміни в сферу праці та кар'єрного зростання. Розвиток інформаційних технологій створює нові професії та змінює вимоги до кваліфікації працівників. Молодь повинна бути готовою до постійного навчання та адаптації до нових технологій та ринкових вимог. Важливими навичками для молоді в інформаційному суспільстві є вміння працювати в команді, аналізувати великі обсяги інформації та швидко приймати рішення. Одним із головних викликів для молоді у сучасному інформаційному суспільстві є цифрова грамотність. Швидкі темпи технологічного розвитку потребують від молоді не лише знання про технології, але й вміння ефективно їх використовувати. Щоб ефективно використовувати всі переваги інформаційного суспільства, молодь повинна бути готовою до викликів, які воно ставить перед нею.Item The Convergence of Technology, Pedagogy, and Language Learning(ТзОВ "Трек-ЛТД", 2020) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaIntroduction. With digital education on the rise educational technologies are transforming the way we live, work, and learn. They are gradually becoming a useful tool for English language teaching and learning. Modern students, who are considered to be ‘digital natives’, are inquisitive in nature. They become tech-savvy experts in operating various functions of contemporary gadgets that are more advanced and sophisticated with every coming year. In this light, it has been proven by an array of EFL practitioners to be a very useful and convenient tool for teaching and learning anywhere anytime (Kukulska-Hulme et al, 2015; Macianskiene 2016; Venkatesh et al, 2016). To contribute to a rapidly growing body of theoretical research on educational technologies and language education, we developed a curriculum for a new interactive blended learning course ‘Innovative Educational Technologies in English as a Foreign Language Learning/Teaching’ for the undergraduate students within the Department of Germanic Philology, Faculty of Foreign Philology and Social Communications, Sumy State University, Ukraine. The course comprises a number of successful practices / approaches to digital literacy learning, current innovative instructional technologies for fostering intercultural communicative competency in EFL learning. The course is elaborated to provide pedagogical theories (primarily, cognitivism, constructivism and connectivism) and practical strategies for implementing technology in the university language learning and humanities curriculum to enhance student success. Thus far, the proposed course is innovative because it develops and optimizes well-known teaching / learning techniques; enables the implementation of better pedagogical solutions, learning strategies and educational technologies.