Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
5 results
Search Results
Item Стилістичні засоби втілення художнього образу сходу у сучасних англомовних творах прозової форми(Хмельницький національний університет, 2019) Назаренко, Олена В`ячеславівна; Назаренко, Елена Вячеславовна; Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Деменкова, К.В.Стаття присвячена аналізу використання стилістичних засобів виразності на лексичному та синтаксичному рівнях у сучасному англомовному літературному дискурсі – на прикладах романів «Шантарам» Грегорі Робертса та «Мемуари Гейші» Артура Голдена як способів втілення художнього образу Сходу та відтворення національного колориту у свідомості реципієнта. Розглядаються приклади класичних стилістичних засобів виразності, таких як: слова-реалії, метафора, епітет, гіпербола, оксиморон, слова-антоніми і порівняння; синтаксичні засоби: інверсія, повтор, анафора, апосіопезис. Висвітлений суттєвий вплив стилістичних засобів виразності в англомовному дискурсі прози на створення художнього образу східних країн.Item Лингвостилистический аспект исследования англоязычных пословиц(ЕНУ им. Л.Н. Гумилёва, 2017) Овсянко, Олена Леонідівна; Овсянко, Елена Леонидовна; Ovsianko, Olena Leonidivna; Коренева, А.Ю.Статья посвящена исследованию англоязычных пословиц и используемых в них стилистических средств, которые служат реализацией исторического и культурного опыта. В рамках нашего исследования глубинной структуры англоязычных пословиц фокусируется внимание на таких доминирующих художественных средствах: антитеза, риторические вопросы, риторическое восклицание, обращение, параллелизм, повтор. Целесообразность использования стилистических средств в провербиальных конструкциях продемонстрирована на релевантном эмпирическом материале.Item Лінгвістичні особливості слоганів до англомовних фільмів(Сумський державний університет, 2017) Близнюк, А.С.Реклама – це унікальне явище комунікації, котре представляє собою інтерес для вивчення багатьма науками. Як відомо, «реклама» використовується для позначення двох різних сторін рекламного процесу, як: 1) реклами як сфери людської діяльності; 2) реклами як готового продукту. Відмінною рисою вдалої реклами є гармонічне поєднання основної рекламної ідеї з тими засобами виразності, які даній ідеї найбільше відповідають.Item Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти(Сумський державний університет, 2015) Черниш, Г.С.; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna ValeriivnaУ сучасному суспільстві реклама відіграє надзвичайно важливу роль, оскільки вона є головним способом продажу товарів та послуг. Через те, що кількість реклами зростає, все більшої актуальності набувають пошуки оптимальних механізмів її створення.Item Стилістичні засоби синтаксису в політичному дискурсі (на матеріалі англомовних теледебатів)(Сумський державний університет, 2015) Прокопенко, Антоніна Вадимівна; Прокопенко, Антонина Вадимовна; Prokopenko, Antonina Vadymivna; Дворник, Н.Передвиборчий дискурс, у силу своєї сьогоденної значущості та поширеності у демократичному суспільстві дає змогу максимально широко охопити мовний матеріал, що активно вживається у процесі комунікації [1, 5]. У передвиборчому дискурсі спостерігається особливе вживання мови для вираження особистісної ментальності, ідеології, що зумовлює використання особливої граматики та особливих правил лексики [2]. Для передвиборчого дискурсу характерне часте використання лексико-стилістичних засобів.