Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою
    (Сумський державний університет, 2024) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Донік, І.
    Актуальність дослідження. Вивчення англійської мови є багатогранним та захоплюючим процесом, що відкриває для учнів розуміння особливостей культури та способу мислення іншої національності. Окрім методів та стратегій навчання англійської мови (АМ), які використовує вчитель АМ, зокрема під час навчання аналітичного читання, існує широкий спектр психологічних чинників, які впливають на досягнення бажаних результатів у вивченні АМ. Відповідно, ефективність навчання залежить від своєчасного врахування вчителем багатьох психологічних факторів, таких як мислення, пам'ять, сприймання, увага, мотивація. Психологи називають мотивацію «запускним механізмом» будь-якої людської діяльності [3, с. 65]. Серед основних видів мотивації вивчення іноземної мови виділяються зовнішня та внутрішня. Перша знаходиться під впливом потреб суспільства, а друга зумовлена характером самої діяльності. Також слід пам’ятати, що мотивація може бути як негативною, так і позитивною [3, с. 66]. Для створення позитивної мотивації варто враховувати сучасні тенденції в методиці навчання АМ, які спрямовані на формування та розвиток в учнів умінь соціально-емоційного навчання (СЕН) та підтримку їх ментального здоров'я та благополуччя. Мета роботи полягає в аналізі впливу психологічних аспектів та стратегій формування соціально-емоційних умінь учнів на процес оволодіння іноземною мовою (ІМ), зокрема під час навчання аналітичного читання учнів старших класів ЗЗСО.
  • Item
    Внеаудиторная работа как средство формирования лингвострановедческой компетенции студентов-иностранцев
    (Сумский государственный университет, 2013) Шевцова, Аліна Владленівна; Шевцова, Алина Владленовна; Shevtsova, Alina Vladlenivna
    Овладеть русским языком как средством общения невозможно без овладения культурой этого языка. Интерес, проявляемый к данной проблеме, вызван стремлением к практическому обучению студентов-иностранцев языку через овладение культурой и традициями носителей русского языка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32846
  • Item
    Обучение студентов-иностранцев русскому языку на основе реализации лингвокраеведческого похода
    (Сумский государственный университет, 2013) Пилипенко-Фріцак, Наталія Анатоліївна; Пилипенко-Фрицак, Наталия Анатольевна; Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna
    Изучение иностранного языка в контексте культуры, впервые обусловленное в книге В.Г. Костомарова и Е.М. Верещагина "Язык и культура. Лингвострановедение в преподавании русского языка как иностранного", не только не потеряло своей актуальности в настоящее время, но и получило новое развитие. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32779