Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
52 results
Search Results
Item Creativity in teaching foreign languages(Львів: ПП "Марусич", 2020) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaНа сучасному етапі викладачі іноземних мов, зазвичай стикаються з двома основними проблемами: недостатня вмотивованість студентів і різнорівневі групи, де студенти, які мають рівень, наприклад, А1, змушені навчатись разом з тими, хто має рівень В2 (і, відновідно, інші потреби). Це може спричинити певні труднощі, непорозуміння і навіть психологічні бар'єри при вивченні мови. Власне, обідві проблеми пов'язані між собою.Творчість (як з боку викладача, так і студентів) може бути одним з варіантів вирішення даних проблем.Item Автономність студентів у вивченні іноземних мов: модель змішаного навчання(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2019) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaСтаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у розвитку автономного навчання іноземним мовам, а саме можливості підвищення ефективності навчання іноземній мові за рахунок інтеграції інформаційних технологій як одного з інструментів посилення автономії навчання. Проаналізовано поняття автономності навчання, виявлено його характерні риси. Розглянуто шляхи використання інформаційних ресурсів, що можуть забезпечити навчальну автономію студентів в різних видах мовленнєвої діяльності. Окреслено переваги використання цифрових технологій для забезпечення автономності при навчанні говорінню, письму, а також граматиці та вокабуляру. Наведені конкретні освітні онлайн ресурси, які довели свою ефективність на практиці. Проакцентовано, що ігрова форма навчання за допомогою онлайн-ресурсів є дієвим засобом для максимального залучення до активної навчальної діяльності навіть студентів з низьким рівнем мотивації. В результаті дослідження з’ясовано, що залучення методів змішаного навчання до викладання іноземних мов надає можливість для автономного опрацювання матеріалу, що в своє чергу сприяє оптимізації процесу навчання, підвищує мотивацію як до вивчення іноземних мов, так і до загального саморозвитку студентів.Item Відкриті освітні ресурси у викладанні іноземних мов(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2019) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaВикористання методів змішаного навчання надає багато можливостей для викладання іноземних мов. В цьому контексті, позитивний вплив використання відкритих освітніх ресурсів важко переоцінити, оскільки вони надають студентам доступ до автентичних матеріалів, інтерактивних завдань і платформ для створення власного контенту.Item Реалізація концепції змішаного навчання при викладанні англійської мови у вищій школі("РОДОВІД", 2018) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaУ статті розглядаються актуальність впровадження змішаного навчання у освітній процес, його переваги, моделі та перспективи в контексті викладання англійської мови. Продемонстровані можливості оптимізації процесу викладання англійської мови у вищому навчальному закладі. Наведені приклади роботи з онлайн-ресурсами та сервісами, які є оптимальними як для індивідуальної роботи, так і для групової діяльності студентів. Аргументується твердження про те, що поєднання традиційних методів навчання і онлайн технологій є ефективним засобом оптимізації, інтенсифікації та індивідуалізації процесу викладання англійської мови. Робиться висновок, що змішане навчання сприяє підвищенню якості мовної підготовки студентів, а також створює передумови для реалізації концепції безперервної самоосвіти протягом всього життя.Item Інтерактивні технології у викладанні іноземних мов(Сумський державний університет, 2017) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaМетою сучасної вищої освіти є формування всебічно розвиненої людини, здатної до подальшого вдосконалення знань. Зокрема, вивчаючи іноземну мову, студент повинен отримати високий рівень мовленнєвої компетенції, в сфері як професійного, так і щоденного спілкування.Item Free online resources in foreign languages teaching(Марусич, 2017) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaПозитивний вплив використання веб додатків на мотивацію студентів і підвищення їх лінгвістичних компетенцій важко переоцінити. Власне, не лише технології, а гейміфікація навчального процесу, яка базується на даних технологіях, сприяє його оптимізації. Крім того, такі підходи до організації навчального процесу, як змішане і перевернене навчання, надають викладачу можливість запровадження проблемно-орієнтованого навчання, основним принципом якого є підсилення процесу вивчення іноземної мови досвідом студентів в інших сферах діяльності, що, в свою чергу, сприяє покращенню міждисциплінарних зв'язків.Item Integrating online educational applications in the classroom(Pomerian University in Slupsk, Poland, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara Vasylivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia OleksandrivnaВпровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність.Item Змішане і перевернене навчання як інноваційні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaОрганізація навчального процесу у форматах змішаного або переверненого навчання широко використовується у практиці викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах в багатьох країнах світу. Серед переваг цих підходів слід назвати розширення спектру можливостей для самостійної роботи студентів, оптимізацію тайм-менеджменту під час аудиторних занять, а також підвищення мотивації студентів.Item Підвищення мотивації студентів немовних факультетів до вивчення французької мови як другої іноземної(СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaМетою навчання у вищому навчальному закладі є не тільки оволодіння тією чи іншою професією, але й формування і розвиток якостей, які б сприяли професійному і особистісному зростанню. Відповідно, для досягнення цієї мети, студент повинен мати високий рівень мотивації до вивчення предметів, зокрема, іноземної мови.Item Інформаційні технології у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей(НАУ, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaПрофесійно-орієнтоване навчання обумовлює використання активних форм і методів, які б дозволили імітувати професійну діяльність. При визначенні змісту навчання і підборі матеріалу мають бути враховані як потреби студентів, так і їх очікування. Одним із шляхів вирішення цієї задачі є використання інформаційних технологій. З точки зору викладання мов, переваги цього процесу є багаторівневими.