Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
49 results
Search Results
Item Потенціал розвитку недержавних пенсійних фондів в Україні(Мукачівський державний університет, 2018) Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Пахненко, Олена Михайлівна; Пахненко, Елена Михайловна; Pakhnenko, Olena Mykhailivna; Матусенко, Т.В.В статті проведено порівняльний аналіз ролі недержавних пенсійних фондів у формуванні пенсійних активів населення в зарубіжних країнах, досліджено участь недержавних пенсійних фондів та страхових компаній у формуванні пенсійних накопичень громадян України. На основі даних про чисельність та вікову структуру населення України, а також показників середнього розміру внесків в НПФ, у статті проведена оцінка максимальної ємності ринку недержавного пенсійного забезпечення для вікової групи 25-50 років та визначена частка нереалізованого потенціалу даного ринку.Item Маркетингова стратегія банку на прикладі ПАТ КБ «Приватбанк»(Сумський державний університет, 2019) Шерстюк, І.В.; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaМаркетингова стратегія визначає напрямок розвитку банку, який відповідає сучасним вимогам ринку, орієнтує банк на нові залучення капіталу, на інновації технологічних процесів виробництва, ефективні канали збуту продукції. За своїм змістом стратегія банку – це довгостроковий документ, який складається з послідовних етапів, головне завдання яких – спрямування на виконання визначених цілей. Головна мета маркетингової стратегії банку – узгодити маркетингові цілі банку з його можливостями, орієнтуючись на вимоги споживачів (клієнтів), аналізуючи слабкі сторони конкурентів та свої переваги над ними.Item Дистанційне обслуговування клієнтів банків та його розвиток в Україні та світі(Сумський державний університет, 2019) Бурцев, О.Г.; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaДистанційний банківських бізнес (ДББ) – це система обслуговування клієнтів поза відділеннями, використовуючи при цьому Інтернет, мобільний зв`язок, відео та інші інновації. Саме за допомогою ДББ банк може скоротити свої витрати на персонал, оренду приміщень та отримати при цьому вищий рівень прибутку.Item Управління клієтською базою банку(Сумський державний університет, 2019) Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Бурнос, Ю.О.Необхідною передумовою ведення банківського бізнесу є наявність клієнтської бази. Клієнтська база є важливим нематеріальним активом ресурсної бази банківської установи, що є однією з ключових складовою успіху його діяльності. У науковій літературі існують різні підходи до розуміння сутності поняття «клієнтська база банку». Втім, здійснені автором дослідження показали, що усі вони фактично зводяться до того, що це систематизована сукупність реальних і потенціальних клієнтів банку. Метою створення клієнтської бази даних є встановлення постійного контакту з існуючими клієнтами банку, а також формування бази даних перспективного сегменту шляхом збирання та аналізу інформації про них. Своєю чергою, аналіз клієнтської бази дозволяє розробити програми маркетингових комунікацій спрямовані на формування клієнтської лояльності.Item Детермінанти та канали впливу на формування суспільної довіри до банків(ДВНЗ "Університет банківської справи", 2019) Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Артеменко, Олександр Сергійович; Артеменко, Александр Сергеевич; Artemenko, Oleksandr SerhiiovychОстаннє десятиліття характеризується пожвавленням у сфері дослідження довіри до фінансових установ, пошуку нових підходів, методів оцінки, пошуку взаємозв‘язків, шляхів відновлення та підвищення довіри до банків серед населення. Оцінювання стану суспільної довіри до банків можна проводити в двох напрямках, які умовно поділяються на фінансовий та нефінансовий аспекти.Item Комунікаційна політика центрального банку країни у контексті відновлення суспільної довіри до фінансового сектору країни(ДВНЗ "Університет банківської справи", 2019) Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Сердюк, К.В.В умовах низької суспільної довіри до центрального банку країни актуалізується питання щодо поліпшення комунікаційної політики центрального банку, яка б допомогла моніторити очікуван- ня агентів фінансового сектору і пристосувати свою політику ближче до їхніх сподівань. Тому останнім часом все гостріше постає питання проведення якісної комунікаційної політики центральними бан- ками, яка б допомогла реалізувати всі аспекти своєї діяльності, виявити, на що націлені очікування суб’єктів фінансового ринку, і пристосувати свою політику якомога ближче до їхніх сподівань, насампе- ред для підвищення рівня довіри.Національний банк України є сучасним, відкритим і незалежним центральним банком, який інтегро- ваний до європейської спільноти центробанків і намагається підтримувати довіру суб’єктів економіки. Центральний банк України у своїй стратегії визнає комунікацію невід’ємною частиною своєї діяльності та запорукою ефективної реалізації своєї політики, спрямованої на досягнення поставлених цілей. Проаналізовано сутність поняття «комунікаційна політика» і досліджено її генезис. Визначено роль комунікацій у діяльності центрального банку. Обґрунтовано зв’язок суспільної довіри до центрального банку і його комунікаційної політики.Item Економічні очікування агентів фінансового сектору в контексті комунікаційної політики центрального банку(Житомирський державний технологічний університет, 2019) Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Сердюк, К.В.Оцінка економічних очікувань агентів фінансового сектору має неоціненний внесок до розвитку грошово-кредитної системи кожної країни. Важливість вивчення настроїв споживачів, домогосподарств та бізнесу відображена в сучасних напрямах діяльності центральних банків. Саме за допомогою комунікаційної політики центральні банки світу та України зокрема мають можливість проаналізувати поточний стан на фінансовому ринку та майбутні очікування стосовно ряду питань. Збір інформації є важливою частиною управління економічними очікуваннями агентів фінансового сектору. Для цього й використовуються різного роду канали та інструменти комунікації, що постійно вдосконалюються, щоб якомога ближче бути з агентами фінансового сектору. Складність дослідження економічних очікувань пояснюється їх залежністю від багатьох факторів, одним з яких є здатність респондентів оцінити зміни в економіці та надати відповіді, що не будуть залежати від їх імпульсивності та неупередженості думок, а навпаки матимуть економічне підґрунтя для подальшого аналізу всіх відповідей у сукупності. Прозорість і комунікація центрального банку відіграють важливу роль, насамперед, при управлінні інфляційними очікуваннями, оскільки вони можуть зменшити асиметричну інформацію між центральним банком і громадськістю. Оскільки економічні агенти використовують всю наявну інформацію для формування своїх очікувань, а отже, комунікації центрального банку відіграють ключову роль у процесі формування цих очікувань.Item Криза довіри до банків: зміст, форми прояву та наслідки(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2019) Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Мартьянова, Ю.А.У статті розкрито зміст поняття «криза довіри», яке сформувалося на фоні негативної економічної ситуації в минулому та залишило сильний відбиток на співпраці населення з банківськими установами. З’ясовано, що одним із пріорітетних принципів такого співробітництва є рівень довіри між клієнтом і банком, їх партнерська соціальна відповідальність. Споживачі потребують бути впевненими щодо наданих їм послуг, а посередники, у свою чергу, мають нагоду зміцнити довіру з клієнтами й стимулювати їх до придбання фінансових продуктів, розміщення заощаджень для ефективного використання. Відокремлено ряд обставин, що зумовлюють кризовий стан довіри. Окреслено форми прояву кризи недовіри вкладників. Можна вважати, що це ряд закономірностей, які достовірно вказують на відношення населення щодо їх захищеності з боку держави та банківських інституцій. Визначено наслідки недовіри до банківських установ, які тягнуть за собою ряд негативних явищ.Item Inflation and devaluation expectations as public trust indicator to the central bank: case of Ukraine(Warsaw: BMT Erida Sp.z o.o., 2019) Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Serdiuk, K.V.Актуальність дослідження економічних очікувань, як індикатора суспільної довіри, обумовлена тим, що останніми роками довіра населення до органів влади та Національного банку України зокрема, як регулятора та провідника грошово-кредитної політики країни, має тенденцію до зниження. Особливо це стосується інфляційних та девальваційних очікувань. Виходячи з цього проблема підвищення рівня довіри з боку населення до центрального банку та різних гілок влади є актуальною, насамперед, з огляду на необхідність забезпечення цінової та фінансової стабільності країни. Складність дослідження економічних очікувань пояснюються їх залежністю від багатьох факторів, одним з яких є здатність респондентів оцінити зміни в економіці та надати відповіді, що не будуть залежати від їх імпульсивності та неупередженості думок, а навпаки матимуть економічне підґрунтя для подальшого аналізу всіх відповідей у сукупності. Відповідно представлено теоретичне та методичне підґрунтя дослідження економічних очікувань, формалізація основних факторів що впливають на довіру населення до Національного банку України, а також оцінювання взаємозв’язку політичної довіри та довіри до Національного банку.Item Економічні очікування агентів фінансового сектору в контексті комунікаційної політики центрального банку(ДВНЗ "Університет банківської справи", 2019) Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Сердюк, Катерина Вікторівна; Сердюк, Катерина Викторовна; Serdiuk, Kateryna ViktorivnaВ умовах низької суспільної довіри до центрального банку країни актуалізується питання щодо покращення комунікаційної політики центрального банку, яка б допомогла моніторити очікування агентів фінансового сектору та пристосувати свою політику ближче до їх сподівань. Тому останнім часом все гостріше постає питання проведення якісної комунікаційної політики центральними банками, яка б допомогла реалізувати всі аспекти своєї діяльності, виявити на що націлені очікування суб’єктів фінансового ринку та пристосувати свою політику якомога ближче до їх сподівань, насамперед, для покращення вияву довіри.