Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
34 results
Search Results
Item Використання освітнього підходу CLIL як інтеграція мовного та фахового навчання у немовних ВНЗ(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2019) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaМетою дослідження є визначення особливостей використання освітнього підходу CLIL у Сумському держевному університеті. Проаналізовано два головні напрями – викладання фахових дисциплін англійською та використання міждисциплінарної тематики у викладанні предметів. Представлено переваги та труднощі використання CLIL.Item Дизайн німецькомовних рекламних текстів(Сумський державний університет, 2019) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах представлено особливості побудови німецькомовних рекламних текстів. Проаналізовано структурні компоненти рекламного тексту– заголовку, основного рекламного тексту й слогану.Item Досвід менеджменту системи вищої освіти Німеччини(Київський національний університет культури і мистецтв, 2018) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaАктуальність. Людський капітал є визначним чинником конкурентноздатності країни. Це утверджує вирішальну роль освіти в піднесенні економічного та соціального добробуту країни. Реформування вітчизняної системи вищої освіти здійснюється у напрямі забезпечення нового освітнього менеджменту й управління вищими навчальними закладами та фінансування наукової діяльності. Досвід Німеччини як країни з однією із кращих у світі системою вищої освіти в цьому питанні становить для нас неабиякий інтерес. Мета і методи. На основі вивчення наукових праць німецьких, українських і російських науковців визначити головні чинники ефективності менеджменту вищої освіти Німеччини з метою подальшого творчого використання прогресивних ідей німецького досвіду в галузі вищої освіти України. Методи дослідження – порівняльний аналіз і синтез для визначення змісту реформування освітнього менеджменту у вищій освіті Німеччини; конкретизація, узагальнення й систематизація наукових концепцій з досліджуваної проблеми для визначення сутності структурних реформ і реформ у галузі освітнього менеджменту та фінансування ВНЗ Німеччини. Результати. Результатом дослідження стало окреслення головних зовнішніх і внутрішніх чинників ефективності освітнього менеджменту Німеччини. Висновки та обговорення. Наукова новизна полягає у визначенні головних внутрішніх й зовнішніх чинників ефективності менеджменту вищої освіти Німеччини. Практичне значення одержаних результатів виявляється в можливості використання передових ідей німецького досвіду у реформуванні вітчизняного освітнього менеджменту.Item «Blended learning» як один з методів викладання іноземних мов(Видавничий дім "РОДОВІД", 2018) Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСектор вищої освіти змінюється. Сьогоднішнє навчальне середовище більш інтерактивне, ніж будь-коли раніше. Технології та цифрові інструменти трансформують методи навчання, покращують викладання в школах, коледжах та університетах. Студенти більше не обмежуються географічними межами, і завдяки повсюдності мобільних пристроїв вони навчаються за допомогою нових методів і очікують, що навчальні заклади підтримають ці виклики сьогодення.Item Інноваційні методи навчання іноземних мов у ВНЗ Німеччини(Сумський державний університет, 2017) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaВища освіта Німеччини характеризується поєднанням академічного та практичного навчання, новітніми технологіями викладання, використанням інноваційної методики навчання. Саме сучасна інноваційна методика навчання, на думку німецьких вчених, є одним із чинників розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців.Item Особливості змісту, форм та методів формування економічної компетентності дорослих у сучасній системі освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Миленкова, Римма Володимирівна; Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma Volodymyrivna; Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті досліджуються особливості економічної освіти та її специфіка в дорослому віці в контексті сучасних освітніх, економічних та соціальних викликів українського суспільства. Аналізуються зміст та функції економічної освіти як соціального феномена, розглядаються теоретичні засади формування економічної компетентності дорослих, виокремлюються компоненти економічно освіченої людини, критично осмислюються форми сучасної економічної освіти дорослих. Пропонуються методи практичної реалізації педагогічного впливу на дорослих з метою набуття ними економічної компетентності.Item Професійно-педагогічна компетентність викладача як умова ефективного дидактичного процесу у ВНЗ економічного профілю(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті на основі аналізу наукових джерел визначено професійно-педагогічну компетентність викладача ВНЗ економічного профілю як необхідну умову ефективного дидактичного процесу у ВНЗ. Досліджено структурні компоненти професійно-педагогічної компетентності та професійно важливі якості викладача ВНЗ. Перспективами подальших досліджень визначено обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування і розвитку професійної компетентності викладачів ВНЗ економічного профілю та порівняльно-педагогічний аналіз вітчизняних і зарубіжних моделей підготовки викладачів.Item Педагогічна техніка викладача внз економічного профілю як передумова педагогічної майстерності(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті визначається педагогічна техніка викладача ВНЗ економічного профілю як передумова його професійної майстерності. Автор аналізує складники педагогічної техніки, а саме зовнішню та внутрішню складові. Представлено складові, критерії, елементи та показники ефективності педагогічної майстерності.Item Чинники формування інформаційної компетентності майбутнього фахівця економічного профілю(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2013) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larisa StepanivnaУ тезах окреслено шляхи формування й подальшого розвитку інформаційної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю у ВНЗ.Item Чинники формування інформаційної компетентності майбутнього фахівця економічного профілю(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2013) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larisa StepanivnaIn the abstract factors influencing future economists' informational competence development have been considered.