Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку
    (Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку
    (Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.
    У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку маркетингової клієнт-стратегії банку з використанням нейро-лінгвістичного програмування
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Косенко, В.І.; Койло, В.В.
    У науковій роботі висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), головні аспекти аналізу сутності та особливостей даної концепції, сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів. Зокрема досліджена сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтів. Головний акцент поставлений на вдосконаленні алгоритму розробки та реалізації комунікаційної політики банку. Визначена концептуальна лінія, в якій головна роль належить рекламі, як інструменту досягнення конкурентоспроможності фінансових установ і встановлення тісного зв’язку з цільовою аудиторією.
  • Item
    Особенности банковской стратегии на рынке корпоративных депозитов
    (Украинская академия банковского дела Национального банка Украины, 2011) Крячкова, Л.И.
    Основными источниками пополнения ресурсной базы коммерческих банков в 2009–2010гг. являлись средства, полученные от Банка России или привлеченные на рынке межбанковского кредитования, также вклады населения и депозиты юридических лиц. В 2009–2010гг. в формировании ресурсной базы банков повысилась роль средств, привлеченных от населения и юридических лиц. Доля указанных средств в совокупных банковских пассивах увеличилась с 38 % на 01.01.2009 до 42 % на 01.12.2010.
  • Item
    Державна стратегія щодо банків, у капіталізації яких взяла участь держава
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Романіка, М.В.
  • Item
    Теоретичні аспекти розробки банківських стратегій та стратегічного аналізу фінансових результатів
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2003) Слав'янська, Н.Г.
    Для успішного функціонування банку в сучасних умовах необхідна розробка стратегії його розвитку і узгодження процедур оперативного менеджменту з процедурами стратегічного планування і управління. Стратегічне планування є одним із самих ефективних важелів управління комерційним банком, оскільки ця система охоплює всі сфери його діяльності і всі його структурні підрозділи.
  • Item
    Система трансфертного ціноутворення в комерційних банках
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2008) Макаренко, Михайло Ілліч; Макаренко, Михаил Ильич; Makarenko, Mykhailo Illich; Савченко, Тарас Григорович; Савченко, Тарас Григорьевич; Savchenko, Taras Hryhorovych
    У монографічному дослідженні на основі систематизації та критичного опрацювання теоретичного матеріалу запропоновано авторський підхід до визначення сутності, структури, етапів формування, напрямків використання, порядку державного регулювання та шляхів удосконалення системи трансфертного ціноутворення в банках. Отримані наукові результати ґрунтуються на розрахунково-аналітичному матеріалі та проведеному дослідженні з практики трансфертного ціноутворення в банках України. Видання призначене для студентів та аспірантів економічних спеціальностей, викладачів, співробітників банків та науковців.
  • Item
    Разработка стратегии банка в условиях рыночной конкуренции
    (2008) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
    У статті визначено механізм вибору стратегії банку, які забезпечують йому конкурентні переваги.
  • Item
    Маркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банку
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2005) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    У роботі досліджуються головні напрямки формування ефективної маркетингової стратегії банку. Вивчається доцільність маркетингових досліджень у діяльності банківської установи. Розглядається необхідність формування і удосконалення елементів комплексу маркетингу в сучасних умовах інноваційної політики банку.
  • Item
    Маркетинг у контексті стратегічного управління банком
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2007-12-28) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В.
    У статті досліджується сучасна проблематика банківського маркетингу як філософії, стратегії і тактики сучасних банків. Головний акцент ставиться на вдосконалення алгоритму управління банком у контексті маркетингового підходу. Визначена концептуальна лінія в діяльності банків, де саме маркетинг є інтегратором всіх факторів комерційного успіху на ринку фінансових послуг.