Health Economics and Management Review
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80820
Browse
2 results
Search Results
Item Problems of Palliative and Hospice Care in Territorial Communities as a Part of Place Branding(Sumy State University, 2022) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A.; Yatskova, Ye.; Kurylo, V.; Samoilenko, A.In the EU, palliative care is a comprehensive system of patient support: social, psychological, spiritual and, of course, medical care. How it works in other countries and what the experience should be applied so that children in Ukraine can not only adequately anesthetize, but also not violate their rights. These and a number of other issues and challenges today are highlighted in this study. The object of research is palliative and hospice care.The research was preceded by the following questions: to analyze current problems of palliative and hospice care in Ukraine and the world; to analyze the regulatory and legal support for palliative care in Ukraine; to study statistical data on the need for palliative and hospice care in Ukraine and local communities; to conduct a survey of residents of the united territorial communities on their awareness of palliative and hospice care and its needs in communities; develop recommendations for the implementation of modern methods of palliative care for residents of united territorial communities. The analysis examined the experience of European countries in this issue and the challenges facing Ukraine. The legal framework governing the provision of palliative care to terminally ill patients in Ukraine was analyzed. A representative survey was conducted on public awareness of the provision of palliative and hospice care to patients among the population of Sumy region. 150 respondents took part in the survey: 33% of women and 67% of men. According to the results of the research, hypotheses about the problems and needs of hospice and palliative care were confirmed. It has been found that the elderly and people with incurable diseases need it the most, and most agree that such people should be cared for in special institutions that need to be formed at the level of territorial communities. Which in turn has a significant impact on the place brand formation due to the stakeholders involvement. As a result of the study, proposals were presented to address current issues of palliative and hospice care in Ukraine, using the experience of EU countries and the implementation of it through the efforts of local communities, which in turn forms the brand of the place.Item Forming Trust in the Medical System Through Marketing Activities of Medical Institutions of Certain Territories(Sumy State University, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A.; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Koroshchenko, V.; Savchenko, I.Особливістю суспільного розвитку в сучасному житті є розвиток ролі знань та інформації в суспільстві, в інтенсивному просуванні інформаційних технологій, у формуванні нових якісних форм інформаційної взаємодії людей. Систематизація літературних джерел та підходів до вирішення досліджуваної проблеми засвідчила, що соціальні відносини між лікарем і пацієнтом будуються на основі практичної взаємної довіри. Чим краще спілкування між ними, тим кращий результат. Це позитивно впливає на задоволеність пацієнта якістю наданої медичної допомоги і, в свою чергу, підвищує репутацію та лояльність до медичного закладу. Об’єктом дослідження є причини недовіри пацієнтів лікарям державних органів та медичній системі України в цілому. Предметом є інформаційно-маркетингова діяльність у державних медичних закладах з метою підвищення рівня довіри. Цільова аудиторія – пацієнти та керівники державних медичних закладів. Мета – надання рекомендацій керівництву медичних закладів щодо інформаційної діяльності для формування довіри до медичної системи. Для досягнення поставлених цілей використовувалися такі методи дослідження: порівняльний, аналітичний, статистичний, анкетний метод. Інформаційною базою дослідження є аналіз результатів дослідження; аналіз нормативної бази, аналіз наукової літератури, матеріалів науково-практичних конференцій, статистичних довідників та Інтернет-ресурсів. Інформаційною базою польового кількісного дослідження є анкетне опитування населення у соціальних мережах та державних лікарнях. У лютому 2021 року було проведено представницьке опитування щодо ставлення населення до державних медичних закладів серед населення Сумської області. В опитуванні взяли участь 203 респонденти: 117 (58%) жінок і 86 (42%) чоловіків. Люди відповідали на запитання про оцінку довіри та стану медичної системи, причини вибору державного чи приватного закладу, критерії, які враховуються при виборі сімейного лікаря та канали спілкування пацієнта з лікарем. Аналізуючи нормативно-правову базу щодо інформатизації в галузі медицини в Україні, виявлено, що актуальною проблемою є погана система організації та надання інформації. За даними опитування, 68,5% населення не довіряють медичній системі України та оцінюють стан медицини як задовільний. Але рівень довіри в цілому покращується. На жаль, інформаційно-комунікаційній політиці в Україні приділяється мало уваги. Працівники медичних закладів не зацікавлені розвиватися та йти в ногу з інноваціями. Лише 37% респондентів використовують альтернативні способи спілкування з лікарем (інтернет, телефон). Більшість респондентів зазначили, що необхідно покращити комунікацію між лікарями та пацієнтами. Для медичних працівників розроблено рекомендації щодо покращення комунікації на основі маркетингу з пацієнтами та підвищення інформаційної грамотності фахівців. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для управління закладів охорони здоров’я окремих територій, для сімейних лікарів, які ведуть безпосередньо комунікацію із пацієнтами та для інших органів та їх представників, що займаються у сфері медичної системи та є відповідальними за інформаційну та комунікаційну складову взаємодії із споживачами.