Образ
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67311
Browse
4 results
Search Results
Item Overcoming the challenges of post-truth in modern socio-cultural communication(Sumy State University, 2022) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Yevtushenko, O.У статті визначено особливості явища постправди в українському інформаційному просторі, зокрема обґрунтовано специфіку подання інформації. Актуальність дослідження полягає у тому, що сьогодні суспільство часто виявляє свою нездатність до критичного мислення, відбору, аналізу й перевірки інформації, відрізнення фактів від брехні та маніпуляцій, які ознаменували перемогу постправди в Україні. Мета нашого дослідження – визначити тенденції та окреслити проблемні аспекти функціонування феномену постправди в українському інформаційному просторі. З’ясовано, що за умов стрімкого розвитку мультимедійних технологій, інформаційного перевантаження виникає така ситуація, що обумовлює наше сприйняття й мислення – постправда. Визначено, що сьогодні фактуальність поступається місцем тлумаченням, інтерпретаціям, упередженням. Авторами стверджується, що найпродуктивішою стратегією реагування на постправду видається відновлення довіри до суспільних інституцій та якомога ширше залучення у тому числі й пересічних споживачів інформації до протидії фейкам, дезінформації на основі етики.Item Епістолярій Лесі Українки як прояв публіцистичних збуджень(Сумський державний університет, 2021) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Сидоренко, Л.Мета наукової розвідки – дослідити епістолярну спадщину Лесі Українки, з’ясувати сукупність публіцистичних збуджень у текстах, представлених у повному академічному 14-томному виданні. Визначено, що більшість тем, розглянутих Лесею Українкою у листах, спонукали адресатів до роздумів, активації знань, переконань, дій, а також збуджували до міркувань про національну ідентичність українців, про роль літератури й мови у становленні Української держави. Окреслено множину людських почувань, пробуджених епістолярієм публіцистки – емоції ніжності, любові, щирості, гніву, почуття обов’язку, поваги, громадянської гідності тощо.Item Репрезентативність жанрових ознак путівника і тревел медіатексту(Сумський державний університет, 2018) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana ViktorivnaСучасні дослідники розглядають тревелог як мета жанр, який синтезує різні утворення та акумулює їх елементи. Більшість науковців розглядають тревелог як художньо-публіцистичний текст. Проте важливе місце у ньому займають науково-документальні факти та образ реального шляху. Тому є необхідність детального аналізу жанрових ознак тревелогу, його тяжіння до публіцистики документальної. Мета статті – визначити репрезентативність жанрових ознак путівника і тревелогу. Увага акцентується на виділенні спільних ознак указаних жанрових одиниць. З’ясовано, що значимими елементами путівника є фактографічність, документальна деталізація та послідовне неперервне відображення шляху, яким рухається мандрівник. Доведено, що у тревелозі також виявляються основні риси путівника – фактографічність та рух означеним шляхом. Пояснено, що крім ознак путівника для тревелогу також обов’язковими є публіцистичне відображення дійсності та авторська присутність. Ці ознаки й указують на відмінність досліджуваних жанрів.Item Rights observance of socially vulnerable groups in mass media: educational praxes(Sumy State University, 2018) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna LeonidivnaСтаття присвячена розгляду навчальних практик опрацювання зі студентами-журналістами тем, що стосуються дотримання в засобах масової інформації прав соціально вразливих груп. Розкрито методологічні прийоми, теоретико-практичні аспекти викладання, основний зміст навчального контенту, використовувані в процесі викладання окресленої тематики. Наголошується на значущості знання медійниками особливостей подання тем щодо соціально вразливих груп. Акцентується увага на міжпредметних зв’язках у контексті вивчення тем, що стосуються соціально вразливих груп.