Образ

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67311

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Features of interaction of factors of social and communication activity
    (Sumy State University, 2021) Mitchuk, О.; Haidur, N.
    Мета дослідження – визначити особливості взаємодії факторів соціокомунікаційної діяльності в контексті сучасних медіа. Зазначається, що аудиторія не довіряє пропаганді, натомість довіряє засобам масової інформації, які є носіями якоїсь конкретної пропаганди. Крізь призму феномену комунікаційного рефлюксу аналізуються змістова інформація окремих медіа. Зазначається, що комунікація у своїй реальній функціональній здатності, переслідуючи інтереси майбутнього, знижується для сьогодення, для актуальних потреб аудиторії. В аудиторії немає можливості реагувати на ефекти, на структурне маніпулювання, на процеси, що можуть призвести до припинення подачі масмедіа деформованої реальності, що поширюється в суспільстві.