Образ

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67311

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Соціально-психологічні особливості текстів медіаповідомлень
    (Сумський державний університет, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті уточнено основні особливості сучасних медіаповідомлень на базі контент-аналізу 157 текстів у соціальній мережі "Фейсбук", що дало можливість порівняти найважливіші характеристики медіаповідомлень у соціальній та комерційній сферах. З’ясовано головні характеристики сучасних медіаповідомлень, зокрема обсяг тексту, дні публікації та зв’язок між повідомленнями, використання першої фрази повідомлення як засобу привернення уваги аудиторії, використання цифр, гіперпосилань та візуальних інтеграцій у медіатекстах. Особлива увага приділяється визначенню соціально-психологічних особливостей текстів медіаповідомлень, серед яких варто відзначити неформальний стиль, використання в повідомленнях зменшувальнопестливих слів, застосування географічної конкретизації, насичення тексту емоціями та використання технології сторітелінгу.