Образ

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67311

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Прямоефірне та інтерактивне мовлення: жанрові особливості
    (Сумський державний університет, 2019) Ятчук, О.
    Мета розвідки – формування концепції жанрових особливостей інтерактивного та прямоефірного мовлення на телебаченні. Ці технології активно використовуються не лише для телекомунікації, а також в інтернет-комунікації, різноманітних трансляціях, тому є актуальними для вивчення та дослідження. У ході роботи нам вдалося виокремити різницю між прямоефірним та інтерактивним мовленням, простежити використання різних жанрів у цих видах програм та виокремити їх особливі риси. Не зважаючи на те, що інтерактивний контент у прямому ефірі має певні обмеження (мовна комунікація, імпровізаційний сценарій), цей вид комунікації є привабливим та лонгітюдним і поширений у різних жанрах телебачення, включаючи новини, бесіди, різноманітні розважальні шоу. Серед інших форм мовлення цей вид має певні переваги в економічному, драматургійному, ідеологічному та комунікаційному аспектах.
  • Item
    Пантелеймон Куліш як українській інформатор (на матеріалі епістолярних джерел)
    (Сумський державний університет, 2019) Тімофєєва, К.
    У статті аналізується епістолярний доробок Пантелеймона Куліша – національного діяча, який своєю титанічною працею зумів охопити всі сфери тогочасного культурно-політичного життя України. Мета статті полягає у виявленні комунікативно-інформаційного складника в культурно-політичній діяльності П. Куліша. Завдяки наполегливій і невтомній видавничій, журналістській, перекладацькій, літературно-критичній, письменницькій, педагогічній, історичноетнографічній праці та громадсько-політичній і просвітницькій діяльності П. Куліш проявив себе блискучим українським інформатором. Уся інформативна діяльність П. Куліша спрямовувалася на подвижницьку місію – пробудження національної самосвідомості українського народу! Створення українського національного простору є запорукою успішного та гідно життя українського народу.
  • Item
    Прецедентні тексти в інтернет-ЗМІ Сумщини: особливості функціонування
    (Сумський державний університет, 2019) Сучкова, В.
    У статті розглянуто основні способи застосування та використання прецедентних текстів у місцевих Інтернет-медіа. Користуючись такими висловлюваннями, журналіст прагне привернути увагу аудиторії та зробити ефективнішим сприйняття матеріалу. Що заважає досягти такого результату журналістам місцевих Інтернет-медій і як зробити практику використання прецедентних текстів у ЗМІ професійнішою – саме цьому присвячена стаття. Автор наводить приклади вдалого або ж недоречного використання прецедентних текстів. У дослідженні зроблено спробу аналізу причини, через які прецедентні тексти стають не помічниками читача, а лише «каменями спотикання» для нього. Окрім того, сформульовано список порад, які допоможуть уникнути таких ситуацій.
  • Item
    Музичне оформлення новинних телерадіопрограм як засіб впливу на маси
    (Сумський державний університет, 2019) Фомиця, О.
    Метою статті є визначення музичного оформлення новинних телерадіопрограм як засобу впливу на маси. Об’єктом дослідження обрано відомі новинні телерадіопрограми України, Російської Федерації та США. Основу емпіричної бази склали 100 програм загальною тривалістю понад 100 годин. Проведене дослідження дозволило зробити висновки щодо мінімалістичного характеру оформлення новинних випусків телерадіопрограм, а також схожості музичного супроводу в новинних випусках вітчизняних і зарубіжних телерадіопередач. Різниця при використанні музики полягає в особливостях оформлення анонсів і перебивок між темами новин та принципово не впливає на мінімалізм у використанні музики у випусках новинних програм.
  • Item
    Бібліотечні комунікаційні засоби інформаційного забезпечення готельно-ресторанної сфери в Україні
    (Сумський державний університет, 2019) Антонович, В.
    Актуальність дослідження визначається необхідністю ідентифікації та вивчення бібліотечних комунікаційних засобів інформаційного забезпечення готельно-ресторанної сфери в Україні. Мета – дослідити та охарактеризувати бібліотечні комунікаційні засоби інформаційного забезпечення готельно-ресторанної сфери в Україні. Вирішення сформульованих завдань вимагало методу елементарно-теоретичного аналізу та прийомів синтезу. Бібліотека є головною складовою в комунікаційному процесі з готельно-ресторанною сферою і завдяки комунікаційним каналам забезпечує потреби суспільства в інформації. Засоби забезпечення комунікації готельно-ресторанної сфери з бібліотеками формують цілу систему зв’язків, у якій бібліотека співпрацює з туристичними закладами, архівами, музеями, науковими центрами, науково-освітніми закладами.
  • Item
    Емоційний і чуттєвий зміст дружніх стосунків
    (Сумський державний університет, 2019) Бенькевич, Г.
    У статті розкрито емоційний і чуттєвий зміст дружніх стосунків на основі філософського роману-казки «Маленький принц» Антуана де Сент-Екзюпері. Розвиток і виховання дружніх стосунків описували філософи та науковці різних епох. Усі вони мали почасти протилежні тлумачення поняття дружби. У сучасних дослідженнях доцільно розкрити сферу дружніх стосунків, прояви емоційності та чуттєвості особистості. Метою дослідження є сфера емоційності і чуттєвості людини у дружніх стосунках. Дослідження розкриває цінність дружніх стосунків особистості, вплив дружби на розвиток соціальних комунікацій, її багатовекторність.
  • Item
    Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації
    (Сумський державний університет, 2019) Досенко, А.
    Реклама з потужними цифровими можливостями сьогодні посідає чільне місце серед тем дослідження у соціальних комунікаціях, а отже й погляди на неї далеко неоднозначні. Усе ж однією із великих проблем є застосування етичних базисів у Digital-рекламі. Мета статті полягає у вивченні Digital-реклами як концептуального явища та етичних принципів її використання в українському інтернет-просторі. Такий вид комунікації, як Digital-реклама спроможний здійснювати одночасно не лише подачу самого тексту рекламного звернення, але й інтерактивну візуалізацію впроваджуваного якісного динамічного об’єкта, що міститься уже у форматі цифрового контенту на інформаційному носієві кожного юзера. Digital-реклама розглядається як окремий жанр мережі, вона перетворюється у самостійну форму комунікації, у якій проблему становить вивчення етичних аспектів її впро- вадження.
  • Item
    Мультидисциплінарний концерт у сучасному комунікативному контексті
    (Сумський державний університет, 2019) Жукова, О.
    Стаття презентує актуальні питання просування мистецького продукту в умовах сьогодення, ставить проблему узгодження мистецьких критеріїв музиканта - виконавця та вимог ринкового суспільства, а також пропонує деякі шляхи опанування сучасних реалій мистецького середовища, передусім – музичного. Рекомендації базуються на спостереженнях побутування та розвитку жанру, альтернативного традиційному концерту: це мультидисціплінарний концерт, тобто мистецький захід, основним художнім «меседжем» якого є музичне виконання. До нього додаються вербальні коментарі, інтерактивна взаємодія з глядачами, мультимедіа різних видів, від візуального ряду (відео, слайд-шоу, мультимедійна сценографія) аж до пісочної анімації. Один із підвидів мультидисциплінарного концерту – мультимедійний концерт. Перевагами його є максимальне занурення глядача, звичного до віртуальної реальності, до атмосфери концерту.
  • Item
    The peculiarities of information presentation on Internet-sites of the leading universities of Ukraine
    (Сумcький державний університет, 2017) Садівничий, Володимир Олексійович; Садовничий, Владимир Алексеевич; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Koriavko, H.
    Мета дослідження – визначення кількісно-якісного представлення новин та інформації про науку й наукові події на корпоративних сайтах трьох класичних університетів України, що ввійшли до рейтингу QS World University. Аналізуються новинні матеріали, в яких викладається наукова інформація чи подаються розповіді про науку й наукові події. За оглянутий період, що збігається із 2015/2016 навчальним роком, на інтернет-платформах університетів усього розміщено 1798 матеріалів, що розповідають про діяльність цих ВНЗ. Новини та інформація про науку й наукові події представлена лише у 121 публікації (6,73 %). У ході дослідження доведено, що презентацію наукових тем на офіційних інтернет-порталах університетів не можна назвати такою, що відповідає завданням і принципам функціонування інноваційного ВНЗ.