Образ

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67311

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Інноваційна діяльність українських ВНЗ в мас-медійному науковому дискурсі
    (Сумський державний університет, 2016) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna
    У статті досліджується інноваційна діяльність як наукова проблема соціальних комунікацій. Автор визначає основні наукові напрями та підходи до вивчення нововведень у різних сферах життєдіяльності суспільства. Принципово важливим для дослідження є розуміння інноваційної діяльності як важливої складової функціонування соціуму, що виявляє себе на різних рівнях: особистісному, колективному та державному. Вона не лише інтегрується в різні сфери, а й виступає окремим видом діяльності і є органічною складовою наукової комунікації. Така діяльність – запорука успішного розвитку ВНЗ. Саме інновації, завдяки своїм особливим властивостям – здатності стимулювати наукову діяльність – є одним із чинників формування іміджу ВНЗ.
  • Item
    Науково-дослідна діяльність як фундаментальна складова іміджу закладів вищої освіти
    (Сумський державний університет, 2018) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna
    Актуальність дослідження визначається необхідністю вивчення науково-дослідної проектної діяльності як соціокомунікаційного феномену. Мета статті – обґрунтувати важливість науково-дослідних проектів у контексті створення позитивного іміджу закладів вищої освіти. Узагальнюються результати наукових розвідок, у яких обговорюються соціокомунікаційні практики іміджелогії закладів вищої освіти, та наголошується на тому, що науково-дослідним проектам у соціокомунікаційному дискурсі не приділяється належна увага. Окреслено основні складові науко-водослідної діяльності, які є базисом формування іміджу закладів вищої освіти, та розглянуто їх на прикладі діяльності Сумського державного університету, який стабільно посідає високі позиції у міжнародних та вітчизняних рейтингових системах.
  • Item
    Мас-медійний образ 8 Березня крізь призму концептуального аналізу
    (Сумський державний університет, 2018) Мірошниченко, П.
    Мета статті – схарактеризувати мас-медійний образ концепту 8 Березня як прояв дискурсивної, гендерованої влади. Розуміння сутності Міжнародного жіночого дня варіювалося під впливом різноманітних соціокультурних змін. Нині мас-медіа в трансляції смислів 8 Березня віддають перевагу тим із них, які внормовують невиразну суб’єктність жінки, її ледь що не природну залежність від різних проявів чоловічої уваги. Лінгвокультурологічний аналіз концепту 8 Березня виявив культурно-історичну традицію в позбавленні жінки суб’єктності, суспільному санкціонуванні її залежності від чоловіка. Моніторинг програм популярних українських радіостанцій засвідчив неабияке значення та вагому роль панівних чоловічих стереотипів і установок у моделюванні образу 8 Березня.