Образ
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67311
Browse
4 results
Search Results
Item Специфіка розвитку подкастингу в 2020–2025 рр(Сумський державний університет, 2025) Булах, T.; Куликова, О.Вступ. Ефективність подкастингу як інформаційного та маркетингового інструменту значною мірою залежить від урахування подкастерами та рекламістами основних тенденцій його розвитку, що формуються під впливом змін у зовнішньому середовищі та відображають основні потреби суспільства.Актуальність і мета. Актуальність зумовлена невпинним розвитком інформаційних технологій, платформ, сервісів, що безпосередньо позначається як на смаках та уподобаннях аудиторії, так і на розвитку медіаканалів, подкастингу зокрема – з одного боку, та недостатнім дослідженням означеного питання – з іншого. Метоює вивчення трансформацій подкастингу в період 2020–2025 рр. з урахуванням факторів, що впливали на нього. Методологія.Застосовано аналіз наукових статей, статистичних даних, опублікованих в авторитетних джерелах та на подкаст-платформах, аналітичних публікацій медіа та офіційних представників Spotify, YouTube, Apple, тощо; методи систематизації даних та узагальнення. Результати. Основними факторами, які впливали на розвиток подкастингу в останні роки стали пандемія 2020–2021 рр., котра активізувала подкастерів і слухачів подкастів в цей період; підвищення уваги до коротких відео у суспільстві; збільшення довіри до реклами в подкастах, особливо тієї, що виголошується ведучими, що спостерігаєтьсявід 2020 р.; розвиток AI, зростаючий інтерес до якого в суспільстві дозволяє прогнозувати по-дальше активне використання у сфері подкастингу, особливо якщо зважати на той факт, що вже нині існують подкасти, повністю озвучені AI.Висновки. Визначено п’ять основних змін (факторів) у зовнішньому середовищі, що вплинули на розвиток подкастингу: пандемія; поширення YouTube, TikTok; розвиток плат-форм для прослуховування подкастів; підвищення довіри до реклами в подкастах; розви-ток штучного інтелекту. З’ясовано, що основними змінами у подкастингу в останні роки під впливом зовнішнього середовища є: 1) збільшення кількості подкастів у світі загалом, але зменшення активних подкастів; 2) зростання популярності відеоподкастів; 3) зміни в пріо-ритетності платформ для прослуховування; 4) зростання інвестицій у рекламу в подкастах; 5) застосування можливостей AI.Item Реклама алкогольної продукції і пияцтво: протистояння (за матеріалами преси початку ХХ століття)(Сумський державний університет, 2021) Сидоренко, Н.Мета дослідження – визначити основні рекламні стратегії популяризації алкогольної продукції на сторінках преси Наддніпрянщини початку ХХ ст. Об’єктом стали масова та спеціалізована періодика, що популяризувала пиво, вино, горілку, настоянки, коньяки тощо. Серед таких видань – часописи Волині, Київщини, Херсонщини, Таврії, Слобожанщини, Чернігівщини. Основні методи дослідження – історичний, логічний і порівняльний, що дали змогу реставрувати деякі факти минулого; вибірковий моніторинг преси тих губерній, де друкувалася реклама алкогольної промисловості й матеріали з застереженнями проти п’янства й алкоголізму. Преса використовувала різні види реклами – текстової й художньо-візуальної, засоби мовної привабливості й досконалого поліграфічного оформлення, часто подавала такі оголошення на перших сторінках.Item Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами(Сумський державний університет, 2022) Дюжева, К.У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обгрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах.Item Реклама в закарпатській газеті "Українське слово" 1932–1938 рр.(Сумський державний університет, 2022) Барчан, О.У статті досліджується рекламний контент у закарпатській суспільно-політичній газеті "Українське слово" за 1932–1938 рр. Здійснено аналіз історичних, економічних чинників поширення реклами в пресі означеного періоду, негативних та позитивних умов, що впливали на цей вид діяльності. У процесі роботи з’ясовано, що видавці часопису "Українське слово" активно втілювали в рекламних повідомленнях різноманітні формально-графічні та психологічно-мотиваційні прийоми привернення читацької уваги, використовували текстові прийоми впливу, застосовували приховану рекламу. Простежується чітка концепція рекламної комунікації часопису, яка полягає в ідеї українського національного єднання на економічному грунті. Специфіка діяльності часопису "Українське слово" з поширення рекламної інформації залишається актуальною й сьогодні.