Образ
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67311
Browse
3 results
Search Results
Item Специфіка застосування сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини»(Сумський державний університет, 2025) Пуцята, І.Вивчення теми зумовлене необхідністю аналізу ефективності інформаційної політики в умовах воєнного стану, протидії дезінформації та консолідації суспільства. Телемарафон став ключовим інструментом державної комунікації, а його дослідження дозволяє оцінити вплив сучасних медіатехнологій на формування суспільної думки, стійкість до інформаційних загроз та підтримку національної єдності. Актуальність і мета. Актуальність теми зумовлена зростаючою роллю мас-медійних платформ у кризових ситуаціях, зокрема під час війни.Метою дослідження є систематизація й узагальнення відомостей щодо специфіки застосування сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини».Методологія. Для вивчення специфіки застосування сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини» застосовані контент-аналіз, експертне опитування, а також порівняльний аналіз. У статті вивчені конкретні приклади задіяння сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини». Результати. Аналіз специфіки застосування сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини» дозволяє стверджувати, що цей проєкт є унікальним інформаційним явищем, що забезпечує оперативне та достовірне висвітлення подій в умовах воєнного стану. Використання новітніх технологій сприяє розширенню аудиторії та підвищенню ефективності комунікації між державою, засобами масової інформації та громадянами. Висновки. В умовах гібридної війни ефективний моніторинг інформаційного простору є необхідним для протидії фейковим новинам та інформаційним атакам. Сучасні соціально-комунікаційні технології в національному телемарафоні «Єдині новини» застосовуються для оперативного інформування населення, забезпечення інтерактивності та широкого охоплення аудиторії. Використання прямих включень, аналітичних платформ, соціальних мереж та цифрових сервісів дозволяє підвищити доступність інформації, залучити громадян до обговорення важливих подій і забезпечити ефективну комунікацію між державними органами, експертами та суспільством.Item Вузькоспеціалізована книга: текстовозмістовий рівень представлення інформації(Сумський державний університет, 2018) Садовнича, Н.Стаття присвячена вивченню принципів текстово-змістового рівня представлення інформації у вузькоспеціалізованих книгах із питань гігієни дитячого віку й статі. Хронологічні межі дослідження – з 1991-го (час проголошення Україною незалежності) до другої половини 2018 р. У межах наукової розвідки вивчено 488 випусків бібліографічного покажчика "Літопис книг" Державної наукової установи "Книжкова палата України імені Івана Федорова" а також каталоги провідних бібліотечних установ. За означений хронологічними межами наукового дослідження період виявлено та описано 167 одиниць книжкових видань із питань гігієни віку й статі українських та світових авторів. У процесі аналізу з’ясовано, що вони об’єднані тематично та ідейно, однаково лаконічно та повно подають інформацію для батьків по догляду за дитиною. Водночас видання різняться сюжетною побудовою, що є закономірним – адже кожен автор, спираючись на власний досвід та сучасні досягнення медицини, психології, педагогіки та інших наук, доводить власну думку читачам, що є основою оповіді, їх організацію. Відповідно поєднання спільного та відмінного у принципах текстово-змістового рівня представлення інформації й формує книгу як цілісний об’єкт.Item The peculiarities of information presentation on Internet-sites of the leading universities of Ukraine(Сумcький державний університет, 2017) Садівничий, Володимир Олексійович; Садовничий, Владимир Алексеевич; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Koriavko, H.Мета дослідження – визначення кількісно-якісного представлення новин та інформації про науку й наукові події на корпоративних сайтах трьох класичних університетів України, що ввійшли до рейтингу QS World University. Аналізуються новинні матеріали, в яких викладається наукова інформація чи подаються розповіді про науку й наукові події. За оглянутий період, що збігається із 2015/2016 навчальним роком, на інтернет-платформах університетів усього розміщено 1798 матеріалів, що розповідають про діяльність цих ВНЗ. Новини та інформація про науку й наукові події представлена лише у 121 публікації (6,73 %). У ході дослідження доведено, що презентацію наукових тем на офіційних інтернет-порталах університетів не можна назвати такою, що відповідає завданням і принципам функціонування інноваційного ВНЗ.