Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 20
  • Item
    Маркетингово-інноваційні перспективи розвитку сільського зеленого туризму в регіонах України
    (Сумський державний університет, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Чикалова, А.С.
    У статті проаналізовано сферу зеленого туризму та класифіковано окремі його елементи. Підтверджено, що в сучасному світі відбуваються зміни в туристичних перевагах і стають усе популярнішими подорожі в сільську місцевість із проживанням туристів серед живої екзотичної природи. Показано, що в час зростання популярності подорожей у сільську місцевість серед європейських держав Україна вирізняється значним розмаїттям ландшафтних комплексів, історико-культурним та етнічним надбанням. Обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень, що передують формуванню надання відповідних туристичних послуг. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку зеленого туризму в Україні.
  • Item
    Кластеризація як інноваційний шлях промислово-аграрного розвитку регіону
    (Сумський державний університет, 2012) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Сірик, Ю.А.; Лях, А.В.
    Розглянуто основні аспекти кластеризації промисловості і сільського господарства на регіональному рівні. Проілюстровано тенденцію превалювання в Україні імпортованої продукції над експортованою за останні шість років. Проаналізовано стан розвитку деяких промислових та аграрних галузей протягом останніх двох десятиріч. Наведено приклади створення можливих промислових та аграрних кластерів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34186
  • Item
    Теорія мотивації та її значення в практичній діяльності
    (Видавництво СумДУ, 2011) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Олефіренко, Юлія Олександрівна; Олефиренко, Юлия Александровна; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
    У статті проведено дослідження найвідоміших теорій мотивації трудової діяльності. Розглянуті теоретичні аспекти мотивації: поняття мотивації, зміст мотиваційних теорій, стимулювання українського працівника до праці. Зроблено висновок про необхідність спрямування зусиль на переосмислення мотивації трудової діяльності нашої країни. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24506
  • Item
    Сучасні проблеми маркетингу медицини і фармації
    (Видавництво СумДУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Дмітрієв, Денис Володимирович; Дмитриев, Денис Владимирович; Dmitriiev, Denys Volodymyrovych
    У статті автори розглядають основні питання розвитку маркетингу медицини та фармації. Їх особливості полягають у реформуванні охорони здоров’я, що має поєднувати як бюджетні асигнування, так і ринкові відносини. Автори розкривають сучасний стан організації ринку фармацевтичної продукції в Україні, пропонують свої варіанти вирішення деяких проблем маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8533
  • Item
    Маркетингові та управлінські передумови урядової кризи в Україні 2005 року
    (Вид-во СумДУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У статті розглянуто основні причини кризи коаліційного уряду у вересні 2005 року. Показано деякі помилки в проведенні організаційної діяльності на вищому управлінському рівні. Розглянуто різні оцінки проведених економічних заходів з боку суб’єктів маркетингової діяльності: споживачів, товаровиробників та посередників. Зроблено висновок про доцільність застосування певних маркетингових методів для вирішення деяких проблем управління економікою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8518
  • Item
    Приемы использования языковых средств в системе коммуникаций маркетинга промышленной продукции
    (Издательство СумГУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna
    статті розглядається проблема впливу системи комунікацій на споживачів промислової продукції. Проаналізовано психологічну реакцію на слогани, рекламні тексти, назви марок, бренди. Відмічена необхідність вироблення корпоративних правил створення вербальних комунікаційних засобів, що сприятимуть ефективному виконанню маркетингових функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8514
  • Item
    Проблеми міського господарства в умовах особливостей регіону
    ("ВТД "Університетська книга", 2010) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasyliovych
    У статті згруповано складові міського господарства за певними напрямками. Маркетингові дослідження та відповідний комплекс маркетингу на рівні управління містом дають змогу вже сьогодні вирішити низку типових проблем, що стоять перед міською владою. На конкретних прикладах подано пропозиції щодо прийняття ефективних рішень з метою покращання соціально-економічного стану міста в інтересах його мешканців. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8076
  • Item
    Принципи побудови маркетингових промислових систем
    (Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У статті показано, що промислові системи складаються з оперативних та інформаційних систем. Розглянуто особливості побудови маркетингових систем на промислових підприємствах. Запропоновано загальні підходи до створення маркетингових інформаційних систем, пов’язаних у єдине ціле з раніше розробленими для підвищення ефективності їх функціонування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3653
  • Item
    Лингвестический аспект в рекламном менеджменте
    (Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna
    У статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
  • Item
    Основи політичного маркетингу
    ("ВТД "Університетська книга", 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Безноєва, Анна Вадимівна; Безноева, Анна Вадимовна; Beznoieva, Anna Vadymivna
    Розглядаються політичні проблеми за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток. Автори провели оцінку динаміки політичних подій, використовуючи методи маркетингових досліджень та розглянули відповідний вплив інструменту просування на виборців. Стаття підтверджує спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616