Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/186

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    The international and national university rankings as an constituent of university`s competitiveness
    (Sumy State University, 2016) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Bilenko, V.O.
    Роль вищої освіти в сучасному світі зростає, як і необхідність оцінювання її якості. Останнім часом набувають популярності національні та міжнародні рейтинги вищих навчальних закладів (ВНЗ), які повинні продемонструвати рівень якості освіти у ВНЗ по всьому світу. У статті визначено основні історичні, соціальні та економічні причини та передумови появи рейтингів університетів, розглянуто сутність університету-дослідницького центру, як об’єкта дослідження університетських рейтингів, розроблено та вдосконалено класифікацію міжнародних та національних рейтингів за різними класифікаційними ознаками. У роботі проведено порівняльну характеристику критеріїв оцінювання цих рейтингів. На основі опитування досліджено важливість участі ВНЗ у міжнародних рейтингах з боку споживачів освітніх послуг та сформульовано основні переваги від участі ВНЗ у рейтингах університетів.