Business Ethics and Leadership (BEL)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61434

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Academic Publishing: Research Leadership in the Context of Digitalization and Globalization of the Business Environment
    (Sumy State University, 2022) Stavrova, E.
    Метою цього дослідження є відтворення нової ролі, яку виконують академічні видавництва в умовах цифрової трансформації та зростання кількості та обсягів наукових видань в умовах олігополістичної конкуренції, структурування екосистеми академічних видавництв як можливості побудувати мережу взаємопересічних інтересів. Обраний підхід аналізує динамічне середовище, в якому функціонують академічні видавництва під впливом наступних криз і змін у бізнес-моделі накопичення та поширення наукових знань. Зважаючи на особливу роль академічної публікації та розповсюдження, вона відіграє ключову роль в обміні науковими знаннями, розширюючи можливості доступу та використання вже створеної та розповсюдженої наукової продукції для підвищення конкурентоспроможності академічних установ. Академічна публікація та поширення знань стикаються з необхідністю цифрової трансформації та редизайну системи доступу. Тільки в такому випадку вона реалізує свої практичні цілі щодо створення доданої вартості та повернення ресурсів, вкладених у систему. Ця зміна ролі академічного видання робить його актуальним. Він посилює свій внесок в обмеження можливостей зловживання авторським правом авторів на результати їх наукових досліджень. Академічна публікація та розповсюдження утворюють мінливу та відносно нову сферу, яка в поточних ринкових умовах має на меті задовольнити інтереси університетів, дослідників та кінцевих користувачів у доступі до наукових знань. Основні виклики, з якими стикається академічне видавництво, включають: забезпечення відкритого доступу до наукової інформації; захист інтелектуальної власності; реалізація економічної ефективності на основі вкладених ресурсів і підвищення конкурентоспроможності. Зрештою, академічні видавництва є суб’єктами господарювання, які використовують різні джерела фінансування, а отже різною мірою усвідомлюють ефект свого покращеного позиціонування на ринку. Таким чином ця галузь сприяє популяризації наукових знань і захисту авторських прав для дослідників, можливості порівнянь і нових пошуків, а для інвесторів у видавничий бізнес − отримати реальну віддачу від вкладених ресурсів. Завдання цього дослідження полягає в тому, щоб по-новому поглянути на бізнес академічного видавництва та розповсюдження як соціально значущої екосистеми, яка підпорядкована основним економічним законам, і її ролі в обміні науковими знаннями для підвищення добробуту суспільства.
  • Item
    Banks’ Digital Challenges
    (Sumy State University, 2021) Stavrova, E.
    Digital currencies make transfers in digital markets, providing transaction participants with many advantages: easy access to markets, maintaining the identity of participants in transfer transactions, even their application is constantly expanding when buying new and innovative goods. Banks are an integral and significant part of this turnover, which gives them additional advantages and direct effects and exposes them to additional difficulties and dangers
  • Item
    Old and New in Business Ethics Theory
    (Sumy State University, 2020) Stavrova, E.
    This paper aims to show the need to study both classical and modern theories in business ethics. It is necessary because social relations in production change, as do production conditions, the relationship between owners and workers, employees. The aim of the article is also to demonstrate the possible deviations from the natural, basic principles of ethical behavior in business and to look for opportunities to regulate them and limit the opportunities for their manifestation.