Business Ethics and Leadership (BEL)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61434

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Immersive Technologies in Adult Learning as an Innovative Marketing Tool in the Educational Market
    (Sumy State University, 2023) Onopriienko, I.; Онопрієнко, Катерина Володимирівна; Оноприенко, Екатерина Владимировна; Onopriienko, Kateryna Volodymyrivna; Bourekkadi, S.
    У статті розглядається економічна організація та ефективність навчання дорослих з використанням технологій віртуальної реальності. Основним драйвером розвитку ринку імерсивного навчання є попит з боку корпорацій. Для більшості шкіл і університетів це все ще дорого, але компанії, навпаки, бачать у ньому спосіб скоротити витрати. Імерсивне навчання – це метод, який використовує штучне або змодельоване середовище, що дозволяє учням повністю зануритися в процес навчання. Окрім створення середовища без відволікань, це може порушити монотонність навчання та розвитку за допомогою стимулюючих візуальних ефектів. Імерсивне навчання може зробити навчання більш продуктивним і цінним за рахунок збільшення залучення студентів. У статті також розглядаються чинники, які роблять імерсивні технології інноваційним інструментом для використання в маркетингових стратегіях навчальних закладів та для просування освітнього контенту. Імерсивне навчання – це динамічна стратегія, яка може покращити електронне навчання та зробити революцію у світі освіти. Цей метод має великий потенціал, щоб стати лідером у майбутньому навчання та допомогти досягти його важливих цілей. Навчання VR особливо затребуване в галузях з високою плинністю кадрів: воно знижує витрати на постійне навчання нових співробітників. Їхні бізнес-застосування майже безмежні: від комплектування замовлень і хірургічних операцій до цифрових близнюків до моделювання та відстеження виробничих підприємств, ланцюгів поставок та інших складних систем. AR і VR значно підвищують цінність і зручність, які створюють ці можливості. Ці технології покращують те, як користувачі візуалізують і отримують доступ до всіх нових даних моніторингу, як вони отримують і виконують інструкції та посібники з продукту, а також як вони взаємодіють. Зроблено висновок, що за допомогою імерсивних технологій в освітньому маркетингу освітній ринок розвиватиметься, збільшуватиметься та змінюватиметься під впливом інновацій. Також вважається, що гроші, витрачені на такі технології, вважаються не витратами, а інвестиціями в розвиток компанії та людини.