Business Ethics and Leadership (BEL)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61434

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Determinants of Leadership in Higher Education in European Countries
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Позовна, Ірина Вікторівна; Pozovna, Iryna Viktorivna; Arhipov, S.; Kuzior, A.
    Стрімкий технологічний розвиток, глобалізація, цифровізація, пандемія COVID-19 та багато інших чинників спричиняють значні трансформації в освіті, що вимагає регулярного оновлення прогнозів короткострокових та довгострокових трендів розвитку ринку освітніх послуг, визначення потреби ринку праці, оновлення стратегій підготовки кваліфікованих спеціалістів тощо. Дослідження спрямоване на визначення основних детермінант, що визначають лідерство 31 європейської країни у сфері вищої освіти на 2017-2021 рр. Для досягнення мети дослідження використовувалися наступні методи дослідження: аналіз і синтез, порівняння і групування, індукція і дедукція, абстрагування і логічне узагальнення, таблично-графічний метод, факторний аналіз (метод головних компонент), кластерний аналіз (ієрархічний, Уорда). метод). Масив вхідних даних включає п'ятнадцять різних показників (офіційні статистичні дані Євростату та Європейської комісії), що характеризують розвиток вищої освіти. Факторний аналіз, проведений методом головної компоненти, довів, що найбільш значущими детермінантами, які визначають лідерство європейських країн у сфері вищої освіти, є кількість студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах, кількість нових абітурієнтів, кількість викладачів і наукових працівників. педагогічні працівники вищої освіти, державні та приватні витрати на здобуття вищої освіти, матеріальна допомога здобувачам вищої освіти, кількість випускників за рівнями вищої освіти. Ці змінні є основою ієрархічного кластерного аналізу за методом Уорда. Це дало змогу виділити п’ять кластерів серед європейських країн, що відрізняються детермінантами, що визначають лідерство країни у вищій освіті. Усі розрахунки проводились у пакеті програм STATA/SE 18.0. Моделювання виявило, що фінансування є визначальним фактором лідерства у вищій освіті для Великобританії, Франції та Німеччини. Лідером за кількістю студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах у 2017 та 2021 роках, є Туреччина. Водночас для більшості досліджуваних країн показники фінансування вищої освіти та показники, що характеризують кількість учасників навчального процесу, мали тенденцію до зниження у 2021 р. порівняно з 2017 р. Отримані результати можуть бути використані органами державної влади та місцевого самоврядування, іншими зацікавленими сторонами для гармонізації реформування ринку вищої освіти, а закладами вищої освіти для підвищення якості освітніх послуг та їх відповідності вимогам потреби ринку праці.
  • Item
    The Impact of Applying Sustainable Leadership Principles on Achieving the Characteristics of a Smart Organisation: A Field Study
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Ben Yahia, N.
    Важливість сталого розвитку та захисту навколишнього середовища є одними з найважливіших основ сучасних бізнес-організацій, які називають розумними. Ми покладаємо першочергову відповідальність за це на керівництво організації, оскільки саме воно може підтримувати питання сталого розвитку та вважає їх частиною своєї робочої етики. Тому метою нашого дослідження є визначення найважливіших принципів сталого лідерства, які можуть сприяти досягненню характеристик розумної організації. Особливо в державних лікарнях Алжиру, оскільки вони є найважливішими закладами обслуговування в країні. Крім того, інтелект бізнес-організацій не означає прискорення в придбанні та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Однак він також включав екологічні, соціальні та економічні стандарти. Щоб досягти мети дослідження, ми переглянули найважливішу інтелектуальну літературу, яка стосується двох змінних (стійке лідерство та розумна організація), на додаток до розробки анкети для збору інформації, розділеної на три основні осі. Він був розповсюджений серед вибірки працівників державних лікарень у Джельфі (Алжир). Ми використовували статистичні програми (SPSS, smart pls) для обробки даних з анкети. Тести показали кілька важливих результатів, зокрема принцип збереження та соціальної справедливості. має важливий вплив на досягнення характеристик розумних організацій у державних лікарнях Джельфи. Це вказує на те, що керівництво лікарень надає великого значення цим двом принципам. Воно прагне зберегти ресурси, що використовуються шляхом розумного використання. Воно також вважає, що соціальна справедливість серед членів суспільства є одним із його пріоритетів, особливо тому, що ми знаємо, що ці лікарні є державними та доступними, орієнтованими на всіх громадян без винятку Кілька важливих рекомендацій, серед яких необхідність підтримки зусиль збереження та соціальної справедливості для лікарень для забезпечення продовження прийняття характеристик розумних організацій.Вони також повинні переглянути втілення принципів сталого лідерства, працюючи над поглибленням стійкості та консолідацією її серед лідерів, а потім експортуючи свої ідеї всередині та за межі організації.
  • Item
    Exploring the Interplay Between Digital Technology, Transformational Leadership and Agility for Enhancing Organisational Performance
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Yamin, T.; Murwaningsari, E.
    Нестабільність бізнес-середовища вимагає інновацій, і щоб не відставати від технологічного прогресу, лідери повинні вирішити, чи заохочувати організаційну трансформацію до цифровізації. Таким чином, дослідження спрямоване на дослідження та усунення існуючих прогалин шляхом інтеграції взаємозв’язку між цифровими технологіями, трансформаційним лідерством та асоціацією гнучкості для підвищення ефективності організації. Автори застосували кількісний підхід, використовуючи модель структурного рівняння з частковими найменшими квадратами, щоб оцінити гіпотези, заповнивши опитувальник 207 респондентам в Індонезії з серпня 2022 року по листопад 2022 року. Вибір періоду дослідження обґрунтовано визнанням впливу COVID -19 спалах про те, як люди сприймають такі аспекти, як впровадження цифрових технологій, лідерство та спритність. Динамічна економіка Індонезії та різноманітні галузі промисловості з унікальними соціокультурними характеристиками роблять її ідеальним місцем для вивчення того, як цифрові технології, трансформаційне лідерство та гнучкість впливають на ефективність організації. Це дослідження продемонструвало, що цифрові технології позитивно вплинули на гнучкість і ефективність організації відповідно. Згодом автори виявили, що трансформаційне лідерство позитивно вплинуло на цифрові технології, гнучкість і ефективність організації. Крім того, це дослідження виявило, що гнучкість позитивно вплинула на ефективність організації. Крім того, наше дослідження виявило посередницьку роль гнучкості у зв’язку між цифровими технологіями та ефективністю організації, а також між трансформаційним лідерством і ефективністю організації. Нарешті, цифрові технології змогли виступити посередником у співвідношенні між трансформаційним лідерством і гнучкістю, а також між трансформаційним лідерством і ефективністю організації. Це дослідження приносить практичні наслідки для лідерів, інвестуючи в цифрові технології та сприяючи трансформаційному лідерству, що може зробити організацію більш гнучкою, інноваційною, конкурентоспроможною та краще підготовленою долати нестабільність у бізнес-середовищі. Це дослідження також підкреслює необхідність збільшення кількості предметів, пов’язаних із технологіями, в академічних закладах, щоб забезпечити краще розуміння ролі цифровізації, оскільки сьогоднішнє життя значною мірою залежить від технологій. Дослідження розробляє нову перспективу для наступних досліджень взаємодії цифрових технологій і трансформаційного лідерства щодо гнучкості та організаційної ефективності.
  • Item
    Engagement of Educators in Private Family Business Schools: The Role of a Healthy Leadership Environment
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Masha, A.K.; Bwowe, P.; Nikisi, E.
    Педагоги відіграють вирішальну роль у підготовці, навчанні, роботі та житті молоді. Вони керують середовищем у класі, залучають учнів і діють як лідери. Система державної освіти в Південній Африці переживає кризу, з’являються приватні сімейні бізнес-школи (PFBS). Педагоги в Південній Африці стикаються з проблемами у підготовці молоді, навчанні, роботі та житті, вимагаючи здорового лідерського середовища, щоб керувати середовищем у класі та залучати учнів. Таким чином, здорове лідерське середовище має важливе значення для того, щоб педагоги відчували причетність до своєї роботи. Однак низький рівень залученості працівників може призвести до економічних проблем, таких як безробіття, бідність і нерівність, які посилюються неграмотністю. У цьому документі узагальнено аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії щодо значення вдалого лідерства для залучення працівників. Мета статті полягала в тому, щоб дослідити, якою мірою керівництво передбачає рівень залученості викладачів у приватних школах сімейного бізнесу. Актуальність цього наукового дослідження полягає в тому, що воно дає ключову інформацію керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу про те, наскільки лідерство має першорядне значення для залучення викладачів. Дослідження теми в цьому дослідженні здійснюється в такій логічній послідовності: вступ, огляд літератури, методологія, аналіз даних і результати, обговорення, рекомендації, висновки, обмеження, майбутні дослідження, подяка та фінансування дослідження та посилання. Дослідження супроводжувалося поясненням, неекспериментальний дизайн дослідження з використанням позитивістської дослідницької парадигми та підійшов до цього дослідження з унікальної аксіології, онтології, епістемології, техніки та риторичної позиції, що задає тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. техніку та риторичну позицію, які задають тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. техніку та риторичну позицію, які задають тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу.
  • Item
    Network Leadership Theory: A New Research Agenda
    (Sumy State University, 2022) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Balahurovska, I.; Heiets, I.
    As a social phenomenon and a mechanism for influencing others, leadership always has interested scientists. Literary reviews on the theoretical foundations, types of classifications, and prospects for leadership development are an essential element of careful study of this concept. Today, the systematization of types of leadership on various grounds is a necessary component for understanding the nature of this phenomenon. The paper analyzes 2,000 published research papers from the Scopus database, identifying critical terms related to leadership. Establishing links between leadership and related concepts creates the most accurate picture for further research on this topic. The study is devoted to studying the theoretical and practical experience of scientists worldwide who research management as a critical aspect in building an effective organization. Systematization of such data is the basis for identifying current and fundamentally new directions of effective leadership. The keyword in the described bibliometric analysis was the concept of “leadership”. New clusters have been formed with the most influential definitions of transformational leadership, communication, and shared leadership. The combination of quantitative and qualitative research methods determined the future directions of study in the further search for effective leadership tools. The content analysis of the most cited scientific works was carried out in the research, which reveals the essence of tools for the development of effective leadership and the need for timely diagnosis of the negative behavior of managers. Bibliometric analysis and analysis of the development of leadership theory reveal the need to implement the principles of Network Leadership Theory in modern organizations, which are the basis of the state’s economic development as a whole.
  • Item
    Information and Communication Technology in Organizational Operations. Ethical and Operational Implications
    (Sumy State University, 2020) Karaoulanis, A.; Karaoulanis, A.-C.
    In this paper, we discuss Information and Communication technology in terms of knowledge dissemination, not only inside the organization but also how it interacts with the surroundings via such systems. The open systems theory and the stakeholder theory as integral parts of the organization’s operations are briefly examined as their importance is a factor that needs to be taken under consideration in terms of applying Information and Communication Technology.
  • Item
    Fostering Entrepreneurial Mentoring Culture for Sustainable Leadership Performance in Nigeria: Evidence from Selected SMEs in Ilorin Metropolis
    (Sumy State University, 2020) Brimah, B.A.; Rabiu, R.O; Bamidele, A.G.; Sheu, M.O.
    The human resources are the most important resources an organization can boast of in the 21st century, since it ensures the efficient and effective utilization of other types of resources, hence their continuous development. One of the ways of developing human resources is through entrepreneurial mentoring. Mentoring is among the few tools needed for preparing tomorrows’ skilled employees and is also used to strengthen organizational capabilities, intelligence, build organization knowledge, and sustain the organization competitive advantage. The dynamic career environment heightens the need for entrepreneurs engaging other people in their career and personal development.