Business Ethics and Leadership (BEL)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61434

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Gender Inequality in Higher Education and Research
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Bhowmik, D.
    Значні економічні та соціальні відмінності в умовах життя та праці чоловіків і жінок, структурні зміни в суспільстві актуалізують необхідність дослідження передумов і наслідків існування гендерної нерівності в країні. Метою статті є дослідження причин та природи гендерної нерівності в довгостроковій перспективі. Об’єктом дослідження є сфера освіти і науки окремих країн Європи та Америки, Південно-Східної Азії, Близького Сходу та Північної Африки. Основною гіпотезою дослідження є припущення про взаємозв’язок між гендерною нерівністю у сфері освіти та показниками соціального розвитку країни (індекс людського розвитку та рівень освіти). Методичним інструментарієм проведеного дослідження є методи трендового та структурного аналізу. Інформаційною базою дослідження є дані Організації економічного співробітництва та розвитку, Всесвітнього економічного форуму та ООН, період дослідження 1950-2021 рр. Результати аналізу індексу гендерної рівності протягом 1950-2000 рр. за його чотирма параметрами (здоров'я, соціально-економічні ресурси, гендерна диспропорція в домогосподарствах і гендерна диспропорція в політиці) довели наявність значного гендерного розриву в деяких країнах. світ: країни Східної та Західної Європи більш розвинені порівняно з іншими регіонами світу (Південна та Південно-Східна Азія, Близький Схід і Північна Африка). За результатами емпіричних розрахунків доведено залежність між рівнем людського розвитку та гендерною нерівністю: чим вищий рівень людського розвитку країни, тим нижча нерівність в освіті. Вивчення гендерної нерівності у сфері наукових досліджень проводилося на основі аналізу публікацій у 50 міжнародних журналах, книгозбірнях Бенгальської економічної асоціації, Індійської економічної асоціації та інших професорів відомих установ Індії та за кордоном. За результатами аналізу було зроблено висновок, що видавнича активність жінок нижча, ніж чоловіків: опубліковано лише 22,07% публікацій у національних та міжнародних журналах, 23,65% обсягів книгозбірні та 27,90% розділів книг. жінками. До причин низької активності жінок у сфері наукових досліджень належать: низькі можливості відвідування сайтів науково-дослідних установ, польові дослідження або лабораторні роботи; обмежені можливості навчання та підвищення кваліфікації на семінарах і заняттях; дефіцит часу для здійснення дослідницької діяльності; дискримінація за особистими інтересами та гендерними упередженнями; значно менший інтерес до регулярних досліджень через соціальні, психологічні та фізичні причини; надмірне сімейне навантаження тощо.
  • Item
    Education and Business in Conditions of Coopetition: Bibliometrics
    (Sumy State University, 2022) Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Самойлікова, Анастасiя Вiкторiвна; Самойликова, Анастасия Викторовна; Samoilikova, Anastasiia Viktorivna; Herasymenko, V.
    Вивчення взаємозв’язку освіти та бізнесу є дуже актуальним питанням, коли освіта та бізнес є ключовими чинниками розвитку та піднесення економіки. Освіта є основою для створення бізнесу, оскільки ефективна діяльність неможлива без потужної інформаційної бази. Метою дослідження є бібліографічний огляд наукових публікацій, присвячених взаємозв’язку бізнесу та освіти, на основі матеріалів, індексованих базами даних Scopus, Web of Science та Mendeley, з використанням вбудованих функцій програми Bibliometrix та програмування R мову. Логіка дослідження реалізується за допомогою трьох етапів: на першому – аналіз літературних джерел щодо бібліометричного аналізу, а також про бізнес та освіту, взаємозалежність освіти та бізнесу, які були опубліковані у видавництві. здійснено дім наукових журналів МДПІ з відкритим доступом. Методологічним інструментарієм більшості проаналізованих публікацій у відкритому доступі бази даних MDPI є методи опитування та інтерв’ю. Дослідження проводиться мовою R з використанням засобів бібліометричного аналізу VOSViewer. Для аналізу зв’язку між освітою та бізнесом використовувалися різні якісні та кількісні методи, такі як аналіз ефективності, наукове відображення та тематичний аналіз, моделювання структурних рівнянь та статистика Z-показника. На другому етапі були вивчені основні функції пакету Bibliometrix, країни, ключові слова, побудовані трипольовий графік, і рік публікації цитованих посилань, щоб відобразити частку тем дослідження для кожної країни та свіжість цитованих статей. Кластеризацію джерел за допомогою закону Бредфорда також використовували для визначення найкращих журналів для публікації власних досліджень і пошуку найбільш актуальної наукової інформації. Крім того, на другому етапі було детально досліджено індекси Хірша та Джіні відібраної вибірки публікацій. Індекс Хірша є кількісним показником продуктивності, заснованим на аналізі опублікованих публікацій і цитувань. Розподіл авторства оцінюється за допомогою індексу Джіні. На третьому етапі аналізувалися ключові слова та складалася таблиця з найбільш часто вживаними словами, щоб зменшити кількість згадуваних ключових слів. Проведений комплексний аналіз наукових публікацій підтвердив тісний взаємозв’язок парадигм бізнесу та освіти в умовах кооперації сучасності.
  • Item
    A Mixed-Methods Study of the Influence of Demographic Factors on Albanian Individual Taxpayers’ Ethical Beliefs Surrounding Tax Compliance
    (Sumy State University, 2022) Muharremi, O.; Salé, M.J.; Hoxhaj, M.
    Many governments worldwide are concerned about tax evasion and avoidance, which has been studied extensively over the years. The primary goal of this research is to convey Albanian citizens’ and taxpayers’ perspectives on tax evasion, avoidance, and compliance. Several studies are being conducted worldwide to assess the public’s perception of demographic factors influencing tax evasion and avoidance. The principal indicators used in this paper, such as the attitude toward tax evasion and tax avoidance, are based on individual taxpayer perceptions rather than real evidence. This issue is particularly acute in many developing and developed economies, including Albania. Tax evasion erodes the government’s ability to raise revenue impartially and cost-effectively. Tax evasion creates inequality among citizens/taxpayers and economic difficulties for the country. Because of the lower revenue generated by tax evasion, the state coffers cannot provide public services such as health, transportation, and justice that are tailored to the needs of taxpayers and the contributor’s rights. However, current research into the factors influencing tax evasion and avoidance in Albania is still limited. We analyzed data from a survey sent to 387 individual taxpayers in Albania to achieve our goals. We discovered relationships between socio-demographic factors and their impact on an individual’s ethical perception of tax avoidance and evasion using empirical analysis. For the statistical analyses in this paper, we used Fisher’s Exact Test on count matrices using R studio and JMP statistical software. Based on our empirical findings, we concluded that gender, marital status, level of education, and residential area all impact tax compliance and ethics. While there is a statistically significant relationship between employment status and influence on tax evasion and avoidance, insufficient evidence demonstrates a trend. No statistically substantial dependence was found for the age determinant. The study’s findings may be helpful to researchers, policymakers’ institutions, and practitioners.
  • Item
    Digitalization of Economy and Education: Path to Business Leadership and National Security
    (Sumy State University, 2021) Novikov, V.V.
    The article summarizes the areas of research on the integration of digitalization of the economy and education with the areas of business leadership and national security. The main purpose of the study is to determine the contextual characteristics that accompany the development of digitalization of the economy and digitalization of education and their impact on business development and the formation of national security. Existing theoretical and empirical research demonstrates meaningful links between the digitalization of education and the economy, business leadership and national security.
  • Item
    Combating Unemployment through Social Entrepreneurship in the European Context
    (Sumy State University, 2020) Zainea, L.N.; Tomaс, S.G.; Marinescu, P.; Chițimiea, A.
    Сonsideration of the dynamic changes from the socio-economic environment, social entrepreneurship plays an essential role in the labour market as it creates new jobs, contributes to the improvement of the economic and social position of vulnerable groups in society, and stimulates economic development. The financial crisis from 2008 and the current health crisis, which generated a significant economic crisis and the specific social context existing in each member state, constitute the leading causes that led to a slow convergence rhythm of the labour market at the European Union level. Unemployment and non-employment have a significant impact on the people affected by poverty and the disadvantaged people. A coherent, systematic and sustainable approach to social entrepreneurship is required to generate significant change at the European level.
  • Item
    A Hidden Danger to Our Children’s Classrooms within Educational Leadership & Peering Practices
    (Sumy State University, 2020) Miller, A.D.
    This comprehensive body of research is an empirical attempt to purposely examine if our offspring: children, teenagers to adulthood, [Treasures] are, being subjected to political interference [indoctrination] within their respected theatres of education, and therefore, be a negative impact for their respective future endeavours, emanating from the West and quickly heading into cultures of the Eastern regions demographically. Besides, the research has included how it has impacted the current stasisin the Western educational system? The sample consists of the history involved, current statistics from global sourcing methodology, biases notated on within the political equation, and how has this has affected business. Both quantitative and qualitative analysis models are illustrated within extensivity.
  • Item
    Leadership of Enterprise Education on Poverty Alleviation and Unemployment in Africa
    (Sumy State University, 2019) Dum, A.B.N; Nwafor, B.C.
    In this modern world, with the rapid development of technologies and an ever-changing market environment, the leadership of enterprise education could be facing significant uncertainty in Africa. The paper aims to identify solutions that would help to remove fundamental barriers to pave the way to the seamless implementation of enterprise education.