Business Ethics and Leadership (BEL)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61434

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Challenges Impeding the Implementation of Effective Continuous Teacher Professional Development Programs in Eastern Cape Department of Education
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Zindi, B.; Sibanda, M.M.
    Можливості навчання мають важливе значення для ознайомлення вчителів з ефективними навчальними стратегіями та педагогічними підходами. Вчителям потрібен доступ до програм професійного розвитку, які сприяють отриманню знань і навичок для покращення успішності учнів. Через недостатню підготовку адміністратори шкіл часто неправильно тлумачили ключові елементи навчального процесу та не розуміли цілей і вимог нової навчальної програми. Щоб підвищити здібності та компетентність освітян у провінції, метою цієї статті є визначення перешкод, які заважають Департаменту освіти Східної Капської провінції ефективно впроваджувати навчальні програми. У цьому дослідженні використовується описовий і пояснювальний якісний приклад. Дані були зібрані за допомогою інтерв’ю з п’ятьма (5) (n-5) ключовими учасниками-інформаторами. Отримані дані свідчать про відсутність конкурентоспроможних і практичних програм розвитку навичок, ресурсів (фінансів), спроможності, низьку участь викладачів, ефективну стратегію людських ресурсів та можливості для навчання педагогів, що призвело до низьких результатів навчання по всій провінції. ECDoE рекомендується впроваджувати добре розроблені програми професійного розвитку, які відповідають навчальній програмі та освітнім цілям Національного департаменту базової освіти. Зосереджуючись на конкретних потребах, таких як грамотність, рахівність або інклюзивна освіта, ці програми можуть вирішити критичні проблеми, з якими стикаються вчителі та учні в провінції. Дослідження свідчить про те, що ECDoE може впроваджувати конкурентоспроможні навчальні програми, розробляти комплексну стратегію розвитку людських ресурсів, наймати висококваліфікованих стажерів і можливості для навчання повинні бути надані всім освітянам у провінції.
  • Item
    Engagement of Educators in Private Family Business Schools: The Role of a Healthy Leadership Environment
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Masha, A.K.; Bwowe, P.; Nikisi, E.
    Педагоги відіграють вирішальну роль у підготовці, навчанні, роботі та житті молоді. Вони керують середовищем у класі, залучають учнів і діють як лідери. Система державної освіти в Південній Африці переживає кризу, з’являються приватні сімейні бізнес-школи (PFBS). Педагоги в Південній Африці стикаються з проблемами у підготовці молоді, навчанні, роботі та житті, вимагаючи здорового лідерського середовища, щоб керувати середовищем у класі та залучати учнів. Таким чином, здорове лідерське середовище має важливе значення для того, щоб педагоги відчували причетність до своєї роботи. Однак низький рівень залученості працівників може призвести до економічних проблем, таких як безробіття, бідність і нерівність, які посилюються неграмотністю. У цьому документі узагальнено аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії щодо значення вдалого лідерства для залучення працівників. Мета статті полягала в тому, щоб дослідити, якою мірою керівництво передбачає рівень залученості викладачів у приватних школах сімейного бізнесу. Актуальність цього наукового дослідження полягає в тому, що воно дає ключову інформацію керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу про те, наскільки лідерство має першорядне значення для залучення викладачів. Дослідження теми в цьому дослідженні здійснюється в такій логічній послідовності: вступ, огляд літератури, методологія, аналіз даних і результати, обговорення, рекомендації, висновки, обмеження, майбутні дослідження, подяка та фінансування дослідження та посилання. Дослідження супроводжувалося поясненням, неекспериментальний дизайн дослідження з використанням позитивістської дослідницької парадигми та підійшов до цього дослідження з унікальної аксіології, онтології, епістемології, техніки та риторичної позиції, що задає тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. техніку та риторичну позицію, які задають тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. техніку та риторичну позицію, які задають тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу.